die loopt er vanzelf wel uit als je maar lang genoeg wachtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
dus dr zit nu een soepje in de magnetron
gheylquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er een andere naam staan. Laat morgen wel even zien.
Nu vind je het moeilijk voor te stellen, maar als wij oud zijn zit het hele huis vol getatoeëerde en gepiercede bejaardenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef AKnynke het volgende:
ik kan me niet voorstellen ooit een tattoo te nemen. Ik denk dan altijd dat dat zo lelijk moet zijn als je 80 en rimpelig bent...
lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt andre hazes op je schaamlip laten zetten?
Aan het oog zelf niets, heeft een prachtige betekenis zelfsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er dubieus aan een Horusoog?. Ga ik straks heel blij zijn dat ik toch geen Horusoogtattoo heb?
.
Ik ga me omkleden, want ik moet bij Marks vervelende moeder eten en film kijken.
Koude Oorlog, WO IIquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef AKnynke het volgende:
Finally, m'n theory werkt! Ik zoek alleen nog een oorlog tussen een democratie en een non-democratie. Waar flink wat dreigingen over en weer gingen...
Nee, hangt van je huid af.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef AKnynke het volgende:
ik kan me niet voorstellen ooit een tattoo te nemen. Ik denk dan altijd dat dat zo lelijk moet zijn als je 80 en rimpelig bent...
oh men, dat is veel te groot. Maar thanks voor het meedenken! Nee, ik zit mere aan een conflict als bijvoorbeeld de falklandoorlog te denken. Maar ja...het is debetable of Argentinie een democratie was rond die tijd..quote:
Zo tof, zo vertrouwd en zo fijn! Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat hij niet kan koken..en dat is ook wel weer heel schattig. Daarentegen kan hij wel heeel goed afwassen!quote:
Pijn valt best mee. Hangt af van de plek. Ik denk dat een Horusoog in je nek wel even pijn gaat doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef Ewelina het volgende:
Bij tattoo's ben ik bang voor de pijn. Sommige tattoo's vind ik onwijs mooi, maar de kans dat ik het zelf ooit laat doen is vrij klein. Piercen... ik heb oorbellen.
Kijk hier eens.. www.freedomhouse.org Op de kaart kun je zien welke landen democratisch zijn, en je kunt dit per jaar doen. Hele goede sitequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh men, dat is veel te groot. Maar thanks voor het meedenken! Nee, ik zit mere aan een conflict als bijvoorbeeld de falklandoorlog te denken. Maar ja...het is debetable of Argentinie een democratie was rond die tijd..
wat leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo tof, zo vertrouwd en zo fijn! Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat hij niet kan koken..en dat is ook wel weer heel schattig. Daarentegen kan hij wel heeel goed afwassen!![]()
Ik heb hem nog geen dag niet gezien sinds dat het 'm'n vriendje' is!
en koken kan hij lerenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo tof, zo vertrouwd en zo fijn! Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat hij niet kan koken..en dat is ook wel weer heel schattig. Daarentegen kan hij wel heeel goed afwassen!![]()
Ik heb hem nog geen dag niet gezien sinds dat het 'm'n vriendje' is!
Valt wel mee, ik schijn de allerpijnlijkste tattoo al te hebben ( op mijn schaambeen )quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pijn valt best mee. Hangt af van de plek. Ik denk dat een Horusoog in je nek wel even pijn gaat doen.
yes, veel gebruikt hier al!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kijk hier eens.. www.freedomhouse.org Op de kaart kun je zien welke landen democratisch zijn, en je kunt dit per jaar doen. Hele goede site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |