die loopt er vanzelf wel uit als je maar lang genoeg wachtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
dus dr zit nu een soepje in de magnetron
gheylquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er een andere naam staan. Laat morgen wel even zien.
Nu vind je het moeilijk voor te stellen, maar als wij oud zijn zit het hele huis vol getatoeėerde en gepiercede bejaardenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef AKnynke het volgende:
ik kan me niet voorstellen ooit een tattoo te nemen. Ik denk dan altijd dat dat zo lelijk moet zijn als je 80 en rimpelig bent...
lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt andre hazes op je schaamlip laten zetten?
Aan het oog zelf niets, heeft een prachtige betekenis zelfsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er dubieus aan een Horusoog?. Ga ik straks heel blij zijn dat ik toch geen Horusoogtattoo heb?
.
Ik ga me omkleden, want ik moet bij Marks vervelende moeder eten en film kijken.
Koude Oorlog, WO IIquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef AKnynke het volgende:
Finally, m'n theory werkt! Ik zoek alleen nog een oorlog tussen een democratie en een non-democratie. Waar flink wat dreigingen over en weer gingen...
Nee, hangt van je huid af.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef AKnynke het volgende:
ik kan me niet voorstellen ooit een tattoo te nemen. Ik denk dan altijd dat dat zo lelijk moet zijn als je 80 en rimpelig bent...
oh men, dat is veel te groot. Maar thanks voor het meedenken! Nee, ik zit mere aan een conflict als bijvoorbeeld de falklandoorlog te denken. Maar ja...het is debetable of Argentinie een democratie was rond die tijd..quote:
Zo tof, zo vertrouwd en zo fijn! Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat hij niet kan koken..en dat is ook wel weer heel schattig. Daarentegen kan hij wel heeel goed afwassen!quote:
Pijn valt best mee. Hangt af van de plek. Ik denk dat een Horusoog in je nek wel even pijn gaat doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef Ewelina het volgende:
Bij tattoo's ben ik bang voor de pijn. Sommige tattoo's vind ik onwijs mooi, maar de kans dat ik het zelf ooit laat doen is vrij klein. Piercen... ik heb oorbellen.
Kijk hier eens.. www.freedomhouse.org Op de kaart kun je zien welke landen democratisch zijn, en je kunt dit per jaar doen. Hele goede sitequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh men, dat is veel te groot. Maar thanks voor het meedenken! Nee, ik zit mere aan een conflict als bijvoorbeeld de falklandoorlog te denken. Maar ja...het is debetable of Argentinie een democratie was rond die tijd..
wat leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo tof, zo vertrouwd en zo fijn! Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat hij niet kan koken..en dat is ook wel weer heel schattig. Daarentegen kan hij wel heeel goed afwassen!![]()
Ik heb hem nog geen dag niet gezien sinds dat het 'm'n vriendje' is!
en koken kan hij lerenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo tof, zo vertrouwd en zo fijn! Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat hij niet kan koken..en dat is ook wel weer heel schattig. Daarentegen kan hij wel heeel goed afwassen!![]()
Ik heb hem nog geen dag niet gezien sinds dat het 'm'n vriendje' is!
Valt wel mee, ik schijn de allerpijnlijkste tattoo al te hebben ( op mijn schaambeen )quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pijn valt best mee. Hangt af van de plek. Ik denk dat een Horusoog in je nek wel even pijn gaat doen.
yes, veel gebruikt hier al!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kijk hier eens.. www.freedomhouse.org Op de kaart kun je zien welke landen democratisch zijn, en je kunt dit per jaar doen. Hele goede site
Hij vond al dat hij aan het leren was. Hij had uien in huis gehaald, en knoflook...omdat hij zag dat ik dat ook altijd had. En gister heeft hij voor het eerst kruidenboter gemaakt, met knoflook en peterselie! En dat vond ie nog leuk ook!quote:
Ik zei tegen mijn tattoo-artist dat ik hem wilde slaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik schijn de allerpijnlijkste tattoo al te hebben ( op mijn schaambeen )
1 uur lang liepen de tranen over mijn wangen
ja fijn, nu ben ik weer in de warquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb een nieuwe ava.![]()
Zometeen lekkere boerenkoolstampot van mijn mammie.
Hoezo nieuwe ava. Je had helemaal geen avaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb een nieuwe ava.![]()
Zometeen lekkere boerenkoolstampot van mijn mammie.
er is hoop!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij vond al dat hij aan het leren was. Hij had uien in huis gehaald, en knoflook...omdat hij zag dat ik dat ook altijd had. En gister heeft hij voor het eerst kruidenboter gemaakt, met knoflook en peterselie! En dat vond ie nog leuk ook!
@ Moblo: ik vind het nog steeds heel raar om m'n vriendje te zeggen. Of naar hem te refereren als 'my boyfriend'...De Duitser is wel liefkozend bedoeld natuurlijk!
Niet weghalen, krijg je lelijk litteken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Met mijn ene tattoo is van alles mis trouwens. Hij is te groot (cover up voor een niet zo goed gelukte yin yang), zit op een rotplek, hij is niet origineel en verder is 'ie nog mislukt ook, omdat ik eraan heb zitten krabben
. Ik twijfel of ik hem nog eens zal laten bijwerken, want misschien laat ik hem ook nog wel eens weghalen en hoe meer inkt erin zit hoe moeilijker dat schijnt te gaan. Maar om nou tot die tijd met een mislukte tattoo rond te lopen vind ik ook wel weer zo...
.
oh die komt er wel en voor je het weet zit jij lekker te studeren en staat hij te koken voor jequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij vond al dat hij aan het leren was. Hij had uien in huis gehaald, en knoflook...omdat hij zag dat ik dat ook altijd had. En gister heeft hij voor het eerst kruidenboter gemaakt, met knoflook en peterselie! En dat vond ie nog leuk
Maar nu word ik de hele tijd herinnerd aan m'n jeugdzondenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet weghalen, krijg je lelijk litteken.
Waarom geen huidkleurige tattoo?
Daar zit dan ook weinig vet en het is een bijzonder gevoelig plekjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik schijn de allerpijnlijkste tattoo al te hebben ( op mijn schaambeen )
1 uur lang liepen de tranen over mijn wangen
Spreken we nog af. Sms maar even om een uurtje of 17:45 waar ik zitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, waar gaan we morgen eigenlijk borrelen?
oh, tegen die tijd, vast! Hij komt uit Zuid-Duitsland. Geloof ik, m'n duitse topo is niet zo goed. Heeft in Tuebingen gestudeerd....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er is hoop!!!je moet 'm wel een keer meenemen naar Nederland hoor
![]()
Of Duitsland natuurlijk
Waar uit Duitsland komt hij vandaan?
enjoyquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga nu weg om een kutavond te hebben. Dag dames
.
Klikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je meteen iets om aan te trekken morgen.
Jup, da's de beste plek om mezelf op de kiek te krijgen, heel veel valt weg tegen mijn donkere meubels.quote:
Als ik jurkjes koop die tot mijn knie komen, worden m'n benen gehalveerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:59 schreef AKnynke het volgende:
ik vind het rokje wat kort eerlijk gezegd. Ik ben al maanden opzoek naar zo'n truijurk, zonder knopen en niet te saai maar dan tot m'n knie..
Ja, mijn stelten zijn wel lang genoeg. Met een kort rokje zijn ze net 2 meter lang, en lijk ik nog langer...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ik jurkjes koop die tot mijn knie komen, worden m'n benen gehalveerdIk draag er hoge laarzen bij, niet de pumps die ik daar aanheb en een dikke maillot.
Het valt me trouwens wel op dat er bijna geen goede korte rokjes te vinden zijn. Alles is of tot op of over de knie, of zo kort dat het een veredelde riem is.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, mijn stelten zijn wel lang genoeg. Met een kort rokje zijn ze net 2 meter lang, en lijk ik nog langer...
tegen m'n 80ste wil ik me ngo wel okay voelen over mezelf, en uiterlijk is daar een onderdeel van...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
Over tattoos: wat ik wel leuk zou vinden als ik van die hele gespierde, tanige armpjes zou hebben: een anker. Zo op dat bolletje van je spieren op je arm, net als de zeemannen vroeger. Voor de rest zou ik het niet weten.
Wat ik wel altijd een raar argument vind is dat mensen zeggen: Je moet geen tattoo nemen want als je 80 bent is het zo lelijk. Alsof het dan nog wat uitmaakt. Tegen die tijd hoop ik dat ik een fijne innerlijke bezigheid gevonden heb, want als je je op 80e nog heel druk maakt om je uiterlijk......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |