klote kappers ook altijd ..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Bijpunten (het hing halverwege mijn rug). Ze bleef maar hakken
Geen wonder dat je er niet blij mee bentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Nou jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Nu heb ik een "lekker fris" en "vlot" koppieVolgens mijn man zie ik er uit als een moederdier
![]()
![]()
Ja. Al had ik achteraf wel eerder mijn mond moeten opentrekken. Na de eerste cm heeft ze het nog verder "bijgewerkt" waardoor er nog meer cm sneuvelden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja
Na de eerste pluk te kort afknippen was protesteren te laat zeker?
Ik heb 't al opgelost door 'm een paar oneerbare voorstellen te sms'enquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
Nee joh, doos
Dat je je erover opvreet. Wat dat betreft is Hyves idd een klote uitvinding, je kunt veel te veel zien en lezen
Maar voor wat het waard is... ik flirt ook regelmatig wel eens een beetje op Hyves hoor (met bekenden, niet met onbekenden) terwijl ik al lang en breed 'bezet' ben![]()
Dus het hoeft niet veel voor te stellen, zeg maar
Nou, dat valt eigenlijk wel mee. Bovendien denkt iedereen altijd dat ik bezet benquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
Wat Greys zegtIk flirt IRL ook de hele dag
en dat betekent niks, dat doe je toch zelluf ook zekah?
LOLquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb 't al opgelost door 'm een paar oneerbare voorstellen te sms'enIs ie haar zo weer vergeten!
Niet dat ie niet mág flirten, want we hebben niks, maar ik ben er toch zwaar op tegen.
dat doe je dan zelf lompiequote:Nou, dat valt eigenlijk wel mee. Bovendien denkt iedereen altijd dat ik bezet ben
lompie?!quote:
Er is iets ernstig mis met jouw prioriteiten dame!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:07 schreef Miss_S het volgende:
ik ben ook weer over mijn hyves dipje heen
Ik zie mijn vriendje morgen weer (daarom kan ik ook niet daten met jullie)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:32 schreef Ewelina het volgende:
Van mij had je een beuk teruggekregenOf anders een glas bier over je heen
Ik kan daar echt niet tegen.
Eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Er is iets ernstig mis met jouw prioriteiten dame!
hehehe met 20 vrouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schattig
Kaasplankje, ga jij nu ook naar de slank-meet?
Ja en dan moet ie die rijke knappe advocatenvriendjes meenemen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
Kaasplankje, ga jij nu ook naar de slank-meet?
Diep in je hart wil je echt welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hehehe met 20 vrouwen![]()
LOL ik ga morgen naar het strand denk ik
Dat waren toch allemaal bodybuilders?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja en dan moet ie die rijke knappe advocatenvriendjes meenemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |