Kip kun je heel goed kruiden met alleen knof, knof in heel fijne stukjes snijden, in de pan gooien en de kipfilet ook. Met een hele kip gooi je gewoon een paar tenen knoflook in zijn kont. Aardappeltjes kun je prima kruiden met knoflook en zout, eventueel rozemarijn als je dat wel mag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:02 schreef Chicolate het volgende:
De bodem van de pizza was niet goed gelukt, dus ik heb heel veel groente op en bijna geen bodem. Vandaag is echt een gekke dag. Het idee dat ik vanaf maandag weer vol ertegenaan moet is wel zwaar.
Weet iemand lekkere recepten die alleen met knoflook en zout gekruid zijn? (boullionblokjes mogen ook niet)
Hadden we allemaal niet beter mannen kunnen zijn, vrouwen en gevoelensquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef Merel het volgende:
Even gezeik tussendoor... McSex is via hyves aan het flirten met één of ander stom wijf en ik krijg er buikpijn vanEn ik vind het stom dat ik me er iets van aantrek want ik had besloten dat het me niks kon schelen maar blijkbaar werkt het niet zo
Kan wel zijn, maar ik voel me soms net een dwerg. De gemiddelde brugklasser is groter dan ik!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:03 schreef mordradead het volgende:
Klein is fijnik heb een gemiddelde lengte.... en m'n broeken zakken ook af, gangstah styl0wz jeweet
Ik kan me dat dus zó goed voorstellenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef Merel het volgende:
Even gezeik tussendoor... McSex is via hyves aan het flirten met één of ander stom wijf en ik krijg er buikpijn vanEn ik vind het stom dat ik me er iets van aantrek want ik had besloten dat het me niks kon schelen maar blijkbaar werkt het niet zo
Neee, het is leuk om vrouw te zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hadden we allemaal niet beter mannen kunnen zijn, vrouwen en gevoelens
Wat, dat ie flirt met een stom wijf?quote:
Ik vind het ook wel leuk hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Neee, het is leuk om vrouw te zijn![]()
De enige reden waarom ik man zou willen zijn, is 1) staand kunnen plassen en 2) je hebt soms meer aanzien.
1.60... je bent langer dan m'n moeder hoor... ik vind het ideaal, ook als je ergens tegenaan moet leunen ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik voel me soms net een dwerg. De gemiddelde brugklasser is groter dan ik!
(1.60m)
Ja zeg hee! Ik ben geen steunpilaar en wens ook niet als zodanig gebruikt te worden!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
1.60... je bent langer dan m'n moeder hoor... ik vind het ideaal, ook als je ergens tegenaan moet leunen ofzo
Nee joh, doosquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat, dat ie flirt met een stom wijf?![]()
Ik deed het altijd bij een vriendin van me... zei ze: "He zeg,doe normaal sukkel" maarja ik ben langer en sterker zeg ik gewoon: "ga iemand van je eigen lengte pesten"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja zeg hee! Ik ben geen steunpilaar en wens ook niet als zodanig gebruikt te worden!![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus zó goed voorstellen
Wat Greys zegtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, doos
Dat je je erover opvreet. Wat dat betreft is Hyves idd een klote uitvinding, je kunt veel te veel zien en lezen
Maar voor wat het waard is... ik flirt ook regelmatig wel eens een beetje op Hyves hoor (met bekenden, niet met onbekenden) terwijl ik al lang en breed 'bezet' ben![]()
Dus het hoeft niet veel voor te stellen, zeg maar
Een ramp inderdaad! En nu ga ik verder lezen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat er bijna geen goede korte rokjes te vinden zijn. Alles is of tot op of over de knie, of zo kort dat het een veredelde riem is.
Wat wou je met je haar doen dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, had ik al verteld dat de kapper vandaag mijn haar op schouderlengte heeft afgeknipt?![]()
. Zo lelijk!
Nu ben ik niet alleen misselijk, maar heb ik ook nog tuttig haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |