Ik kijk altijd op www.rojadirecta.orgquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:39 schreef Googolplexian het volgende:
Is er nog een streaming link?
Dat wel, maar ik vind het toch ook wel weer leuk om op een echt circuit "te zijn".quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:42 schreef Ricard0j het volgende:
Merk trouwens wel wat voor verschil het gemaakt heeft, die nachtrace in Singapore. Vond het in die setting daar echt super om te zien, dan is dit toch weer ff wennen
quote:Results from first practice at the Japanese Grand Prix:
1. Lewis Hamilton (GB) McLaren-Mercedes 1:18.910 seconds
2. Felipe Massa (Brz) Ferrari 1:19.063
3. Heikki Kovalainen (Fin) McLaren-Mercedes 1:19.279
4. Kimi Raikkonen (Fin) Ferrari 1:19.399
5. Fernando Alonso (Spa) Renault 1:19.473
6. Nelson Piquet Jr (Brz) Renault 1:19.743
7. Sebastian Vettel (Ger) Toro Rosso-Ferrari 1:20.121
8. Robert Kubica (Pol) BMW Sauber 1:20.160
9. Sebastien Bourdais (Fra) Toro Rosso-Ferrari 1:20.182
10. Kazuki Nakajima (Jpn) Williams-Toyota 1:20.217
11. Adrian Sutil (Ger) Force India-Ferrari 1:20.288
12. Nico Rosberg (Ger) Williams-Toyota 1:20.350
13. Mark Webber (Aus) Red Bull-Renault 1:20.620
14. Nick Heidfeld (Ger) BMW Sauber 1:20.628
15. Jarno Trulli (Ita) Toyota 1:20.657
16. Rubens Barrichello (Brz) Honda 1:20.753
17. Jenson Button (GB) Honda 1:20.769
18. Timo Glock (Ger) Toyota 1:20.823
19. David Coulthard (GB) Red Bull-Renault 1:20.905
20. Giancarlo Fisichella (Ita) Force India-Ferrari 1:21.014
Het is goed dat er wat afwisseling is in de F1. Heb er weer zin in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het toch ook wel weer leuk om op een echt circuit "te zijn".
[..]
Anders ik wel ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:49 schreef Libris het volgende:
[..]
Het is goed dat er wat afwisseling is in de F1. Heb er weer zin in.
Volgend jaar weer welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:16 schreef Leatherface het volgende:
Jammer dat het niet meer op Suzuka is, dat vond ik wel een aardig circuit.
Ik mis de 130Rquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Volgend jaar weer welmaar dan zonder heftige aeropakketten en met KERS.
Is van Toyota, jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik mis de 130R![]()
Deze kneuzenbaan is van Toyota toch niet van Honda (neemt niet weg dat die jappen gewoon in eigen land rijden)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Googol met alle respect voor Jens, Rubens en de rest van Honda maar ik zou op dit moment liever die rondjes fietsen dan in hun wagen zitten
Glock heeft goeie PR voor Toyota gedaan vandaag in de 2de trainig
quote:
Tilke is weer eens bezig geweest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik mis de 130R![]()
Deze kneuzenbaan is van Toyota toch niet van Honda (neemt niet weg dat die jappen gewoon in eigen land rijden)
Idd, als ik de weerberichten mag geloven zal het hoog uit een beetje miezeren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:51 schreef Atreidez het volgende:
Was geen slechte wedstrijd vorig jaar, maja, toen was t dan ook zeiknat toen ze begonnen
Understatement: ik vond het een geweldige race vorig jaar. Massa en Kubica in de laatste ronde was ronduit briljant.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:51 schreef Atreidez het volgende:
Was geen slechte wedstrijd vorig jaar, maja, toen was t dan ook zeiknat toen ze begonnen
neequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb er weer zin in, vorig jaar deze race gemist. Was het hier dat Hamilton z'n bak in het grind parkeerde bij de pits?
Nee, dat was chinaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb er weer zin in, vorig jaar deze race gemist. Was het hier dat Hamilton z'n bak in het grind parkeerde bij de pits?
Ik dacht in de morgen buien, en in de middag bewolkt maar droog.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef TravelCharlie het volgende:
[..]
Idd, als ik de weerberichten mag geloven zal het hoog uit een beetje miezeren.
Zo is het net Manuel, van Fawlty Towersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef Atreidez het volgende:
Hoogtepunt van vorig jaar voor mij was de actie van Alonso, inclusief de timing van boordradio (die uiteraard vertraagd aankomt bij het publiek)
Something is wrong with the carquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef Atreidez het volgende:
Hoogtepunt van vorig jaar voor mij was de actie van Alonso, inclusief de timing van boordradio (die uiteraard vertraagd aankomt bij het publiek)
De 130Rquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik mis de 130R![]()
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar wat lees ik nu, heeft Tilke er weer met z'n pollen aangezeten
Ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus kwali om 7 uur morgenochtend..?
Simpel: niet hard genoeg geredenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 07:38 schreef SheikYerbouti het volgende:
Que pasa met Heidfeld? Die ligt er blijkbaar al uit...
Ja heyquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 07:31 schreef Baseboy het volgende:
wees blij ben verdomme al 5 uur aan het werkenhelaas was het uitverkocht anders waren we er heen gereden.
Persconf. niet zien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:04 schreef Sally het volgende:
Zo luitjes, kwali geweest (die ik niet hoefde te verslaan) en VT3 wel geplaatst, ik duik m'n bedje weer in
Tot later!![]()
Die was niet op tv. Thnx for the link!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Persconf. niet zien?
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/formulajeden.php
Trustequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:16 schreef Sally het volgende:
Geluid is zacht
Nou, FIns dat versta ik toch niet dus alsnogen tot later
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:14 schreef vosss het volgende:
Ik heb van ellende maar een paar flessen bier opengetrokken.
Daar kan een heel pakje paracetemols niet tegenop!!
Om 9 uur 's ochtends?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:14 schreef vosss het volgende:
Ik heb van ellende maar een paar flessen bier opengetrokken.
Daar kan een heel pakje paracetemols niet tegenop!!
Piquet is sowieso exit na dit jaar dus kans dat dit zn laatste is is zeker aanwezigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:01 schreef kepler het volgende:
Netjes van Alonso
Zal dit de laatste race van Piquet zijn??
Nee, om half 8 al. De kater was echt ondraaglijkquote:
Iemand enig idee of hierop ook de race te zien is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Persconf. niet zien?
Vast welquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Iemand enig idee of hierop ook de race te zien is?
BMW koos verkeerde bandenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 07:38 schreef SheikYerbouti het volgende:
Que pasa met Heidfeld? Die ligt er blijkbaar al uit...
Jullie moeten je inschrijven bij NewsNow als nieuwsbron, johquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:46 schreef Sally het volgende:
Uitslag kwalificatie GP Japan
en:
Japanse GP live op FOK!sport
Hoe doen we dat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jullie moeten je inschrijven bij NewsNow als nieuwsbron, johZou Fok aardig wat extra hits opleveren!
Dan moet je wat weten over het kwalificatiesysteem zoals dat dit jaar is:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[leekmodus]
Zoals ik begrijp ligt Heidfeld er niet uit, maar staat 'gewoon' 16de
[/leekmodus]
Dat laatste doen alle sites behalve 1quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe doen we dat?
Oh, vergeet niet dat we veel alleen herschrijven van ander sites he...
Oh, sorry! Ik wist het niet zekerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
het is 20 minuten met 20, 15 minuten met 15 en 10 met 10 sally geen 2x 20
Gezien, thnxquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat laatste doen alle sites behalve 1het is altijd een kettingreactie van berichten. Verder zijn sites als GridCrasher (humor F1 site) ook geregistreerd als nieuwsbron daar.
Hoe je het doet weet ik niet precies ... moet ik effe voor je opsporen.
Gevonden : zie PM
't Wordt wat duidelijkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet je wat weten over het kwalificatiesysteem zoals dat dit jaar is:
Er zijn drie rondes en elke ronde vallen de langzaamste coureurs uit. In Q1 (kwalificatiesessie 1) van 20 minuten vallen de 5 langzaamsten van het veld van 20 coureurs af, die mogen niet door naar Q2.
Ik denk dat SheikYerbouti dat bedoelde toen hij zei dat Heidfeld er al uitligt.
En dan in Q2 van opnieuw 20 15 minuten vallen er weer 5 rijders af, en dan houden we 10 coureurs over die in Q3 de 'top ten qualifying' zullen gaan doen in slechts 10 minuten en zo de eerste startrijen bepalen.
Snapste 't nu?
Please let me know what you guys decide ^^quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Gezien, thnxZal het eens bestuderen
Tot nu toe zijn alle races, kwalificaties en trainingen op die stream geweest. Dus ik ga er wel vanuit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Iemand enig idee of hierop ook de race te zien is?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, sorry! Ik wist het niet zekerThnx
Heb het idd doorgestuurd aan de andere SA"s en onze PRquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Please let me know what you guys decide ^^
;quote:Publications qualifying for inclusion on NewsNow:
# do not contain articles syndicated from other publications but only original content
Syndication is iets anders dan het herschrijven (of zelfs bijna letterlijk quoten) van een bericht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb het idd doorgestuurd aan de andere SA"s en onze PR
Vraag me af of wij (en de rest ftm) wel voldoen aan:
[..]
;
Nouw, dat is niet altijd waar dat we de eerste zijn. Ik probeer in het nieuwtjestopic veel berichten die jij bijv. neerzet wel te vertalen, maar vaak zoek ik er ook een NL bron bij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Syndication is iets anders dan het herschrijven (of zelfs bijna letterlijk quoten) van een bericht.
Voorbeeld : vaak is Fok de eerste die een bericht in het Nederlands online gooit.
Gewoon vertalen en online gooien ^^quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nouw, dat is niet altijd waar dat we de eerste zijn. Ik probeer in het nieuwtjestopic veel berichten die jij bijv. neerzet wel te vertalen, maar vaak zoek ik er ook een NL bron bij.
Waar we wel heel sterk in zijn, is het online hebben van de raceverslagen nog voor de coureurs op het podium stappen, zeg maar. Dus daar kunnen we veel winnen aan lezers en hits. We hebben een tijdje op MSN-Reporter, NUjij en eKudos de berichten te spammen, maar op FOK!sport hebben we het er niet onder staan en het is wat weggezakt.
Je kent onze submit, neem ik aanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gewoon vertalen en online gooien ^^
Als je wilt kan ik ook wel proberen het e.e.a. te vertalen/verwoorden voordat ik het hier post, heur.
Ik blijf liever hier posten vooralsnog ^^ ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kent onze submit, neem ik aan
Maar als je wilt vertalen, mag dat ook hoorZet er dan even iets bij dat ik of een ander sportcrewlid het herkent.
Ja, daar moet ik even over nadenken. Bij de submit is zoiets als [HERS] of (herschreven) altijd gebruikelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik blijf liever hier posten vooralsnog ^^ ...
Qua "erbij zetten" ... hoe bedoel je en wat suggereer je?
PMmetjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:50 schreef Sally het volgende:
Wil je zelf niet als poster komen werken?
Back at yaquote:
Maai fohts ekzeklie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:12 schreef vosss het volgende:
Ik vind het wel een goed idee om aan te melden op newsnow.co.uk.
Die site genereert echt hits waar je compleet akelig van word.
Alleen maar goed voor Fok dacht ik zo
En nu in normaal Nederlands?quote:
My thoughts exactlyquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
My thoughts exactlygewoon hardop uitspreken
erm ... precies mijn gedachten, dus
Heheheh morgen eindelijk F1 in Turkije kijkenquote:
Ping!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:34 schreef leroytje het volgende:
Hoe laat begint de race nou?
de ene website zegt half 7 en de andere weer 7uur.
wat is er nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Geen straf voor Hamilton na klacht van Renault
Zaterdag, 11 oktober 2008
Twijfels over de legimiteit van Hamilton's pole voor de Japanse Grand Prix zijn verdwenen. Tijdens de gebruikelijke persconferentie na de kwalificatie heeft een journalist de betreffende McLaren coureur op de hoogte gebracht dat een onderzoek naar hem gedaan werd voor het mogelijke ophouden van Nelson Piquet.
Lewis reageerde nogal boos en verbaast op dit bericht maar concludeerde met "Ik dacht van niet! Nelson ging op een gegeven moment opzij voor me tijdens de kwalificatie maar dat was toen ik naar binnen kwam."
Achteraf blijkt dat de Renault-engineers inderdaad de kwestie bij Charlie Whiting hadden neergelegd maar pas nadat zij een radio-boodschap van Piquet over Hamilton verkeerd verstaan hadden.
Uiteindelijk was er voor de stewards dus geen incident om te onderzoeken.
kofschip, goosquote:Op zondag 12 oktober 2008 02:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is er nog ergens een stream straks? Zit bij m'n vriendin en die heeft geen TV (expat + net verhuisd, om alle lollige opmerkingen voor te zijn)
Verhuizen, stam = verhuiz. Z zit niet in het kofschip.. Iets met voltooid deelwoord enzo.quote:Op zondag 12 oktober 2008 03:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
kofschip, goos
en qua stream ... erm. Doet die van ITV het niet tegen die tijd?
[ afbeelding ]
(ITV = UK dus +1 uur voor ons)
quote:Op zondag 12 oktober 2008 03:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/233/
Wel bedankt voor je link.
1 uur hierquote:Op zondag 12 oktober 2008 05:52 schreef Atreidez het volgende:
MoggeIk ben iig wakker. Lekker gister om kwart over 12 gaan slapen!
Ook stream erbij?quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Rare Japanners met hun petjes zwaaien![]()
nope, de Belgquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ook stream erbij?Die F1 coureurs nagemaakt met die grote plastic hoofden ook
Voor jou wel jaquote:
Dat weet niemand, waarom denk je dat we zijn opgestaanquote:
Hamilton natuurlijk.. Massa eruit, kampioenschap beslistquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:31 schreef northernlight81 het volgende:
Wie gaat er winnen vandaag?
Beide McLarens eigenlijk, al was die van Kova erger als t doorglijden van Hamiltonquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:40 schreef Dos37 het volgende:
Idiote actie bij de start
Netjesquote:
Laat Massa maar lekker veel puntjes pakken, blijft het de laatste 2 races nog spannendquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:39 schreef Atreidez het volgende:
Hopen dat Massa ze vleugel stuk is, zou t alleen maar eerlijker maken..
Brokstukken op de baanquote:
Waar reclame?quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:47 schreef HiDiHo het volgende:
Zo vroeg, 10 kijkers en dan evengoed reklame
Tja, racen schijnt tegenwoordig niet echt meer te mogen he..quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:50 schreef Atreidez het volgende:
Lewis kan niets verweten worden wat al niet veel vaker is voorgekomen bij diverse F1 startsMassa daarintegen...
Massa ook dus niet zeurenquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:55 schreef Atreidez het volgende:
Lachwekkend gewoon eigenlijk, die marshalls...
Ga als je blieft ergens ander zeuren, massa heeft dezelfde straf.. want een nog grotere onzin is....quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
Zo, ik ben lekker op tijd.Ik dacht dat het pas om 7:00 uur begon
En ik heb nog veel gemist ook merk ik.
Ham voor wat ie deed bij de start, Massa toen ie Ham in de ronde duwdequote:Op zondag 12 oktober 2008 06:58 schreef Sally het volgende:
Waarom de DT voor Ham en Massa precies??
Loop ik even de kamer uit...
Maar met wat voor een belachelijke reden nu weer. Forcing another car of the trackquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:57 schreef Giem het volgende:
[..]
Ga als je blieft ergens ander zeuren, massa heeft dezelfde straf.. want een nog grotere onzin is....
Nou oke, dan hadden ze beiden het niet gehoeven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:57 schreef Giem het volgende:
[..]
Ga als je blieft ergens ander zeuren, massa heeft dezelfde straf.. want een nog grotere onzin is....
Touch dus voor de 2quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:58 schreef Sally het volgende:
Waarom de DT voor Ham en Massa precies??
Loop ik even de kamer uit...
quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:58 schreef Dos37 het volgende:
Massa heeft zijn Drive thru al gedaan Mol.
Niet, dat was een pitstopquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:58 schreef Dos37 het volgende:
Massa heeft zijn Drive thru al gedaan Mol.
Live Timing? Of anders:quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:56 schreef northernlight81 het volgende:
is er online ergens een tussenstand bij te houden?
quote:
Ja die van mij ook.... dag plek 2quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:59 schreef knetterdetetter het volgende:
Weer lekker kut voor m'n manager...![]()
hopen maar dan dat Vettel ienog iets leuks neer kan zetten
HOAX, je ziet spoken man.quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:59 schreef Giem het volgende:
[..]
Mol is ferrari zeker weer eens aan het afzeiken....Belg is beter kijken, zeker zonder reclame
Bron?quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
HOAX, je ziet spoken man.
Mol heeft geen voorkeur.
Dat moest anders kreeg ie weer een drive thruquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:03 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zag Trulli toch heel gemakkelijk Hamilton voorbij gaan
Dat kanquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat moest anders kreeg ie weer een drive thru
Vrees dat hij beter bij STR kan blijven met de Ferrari motorquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hopelijk geven ze vettel een goeie auto volgend jaar bij Red Bull.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:07 schreef Sally het volgende:
Goh, had ik net Glock gekocht.. Sund zeg
En een McLaren-chassis had ik nog![]()
Dan Vettel maar? Ik heb een SA-motor...
Daarom kan ik niet begrijpen dat hij niet is opgehaald door een grote fabrieksteam, Ferrari, McLaren, Renault of BMW.quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:07 schreef Giem het volgende:
[..]
Vrees dat hij beter bij STR kan blijven met de Ferrari motor
Anders kon ik Glock niet kopen voor Bourdaisquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:09 schreef Giem het volgende:
[..]mijn team kopieren he
nouja op SA motor na
Wat ben ik blij, dat ik Glock en Trulli ingeruild heb voor Bourdais en Vettelquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:07 schreef Sally het volgende:
Goh, had ik net Glock gekocht.. Sund zeg
En een McLaren-chassis had ik nog![]()
Dan Vettel maar? Ik heb een SA-motor...
Ja, dat lees ik ook op LT, maar wat is stoek?quote:
Hij staat ook nog onder contract bij BMW he, vergeet dat niet. Alleen het Red Bull concern wil hem niet laten gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Daarom kan ik niet begrijpen dat hij niet is opgehaald door een grote fabrieksteam, Ferrari, McLaren, Renault of BMW.
Ik had ook verwacht dat tenminste 1 van die teams een poging zouden doen om Vettel te halen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Daarom kan ik niet begrijpen dat hij niet is opgehaald door een grote fabrieksteam, Ferrari, McLaren, Renault of BMW.
Maar als BMW de eigenaar is, dan hebben hun toch het laatste woord?quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hij staat ook nog onder contract bij BMW he, vergeet dat niet. Alleen het Red Bull concern wil hem niet laten gaan.
Nou ja, wie denkt er nou dat Hammie in de rondte gaat door Massa, of dat Heikki de motor opblaast? De motor dus he, niet 't chassisquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat ben ik blij, dat ik Glock en Trulli ingeruild heb voor Bourdais en Vettel![]()
Alleen ik heb me McLaren chassis gehouden
Dat weet ik wel zeker, zet hem in een McLaren naast Hamilton, en Hamilton heeft de grootste tegenstander als teammaat.quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:12 schreef knetterdetetter het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat tenminste 1 van die teams een poging zouden doen om Vettel te halen.
Ik heb echt een gevoel dat die jongen het hele veld zoek rijdt als je 'm in een ferrari of mclaren gooit.
Niemand is eigenaar van een coureurquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar als BMW de eigenaar is, dan hebben hun toch het laatste woord?
Ik hoor 't net ja. Is er een overzicht waar alles staat wat volgend seizoen gaat veranderen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:16 schreef wolferl het volgende:
Ben wel benieuwd in hoeverre de auto's volgend jaar gaan veranderen, met dat KERS systeem ook.
Heidfeld raus, Kubica en Vettel teammaten, ik zou 't wel weten als ik BMW wasquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niemand is eigenaar van een coureurMaar hij heeft een verbintenis met BMW, als Red Bull ´m laat gaan, dan heeft BMW normaal gezien de eerste keus.
Ik denk langzamer vanwege meer gewicht (en let wel: het maximaal gewicht gaat NIET omhoog!!! dat wordt afvallen voor de coureursquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:16 schreef wolferl het volgende:
Ben wel benieuwd in hoeverre de auto's volgend jaar gaan veranderen, met dat KERS systeem ook.
Is de door KERS gegenereerde engergie niet een vervanging van, en geen aanvulling op?quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik denk langzamer vanwege meer gewicht (en let wel: het maximaal gewicht gaat NIET omhoog!!! dat wordt afvallen voor de coureurs). Maar het kan ook zijn dat de vrijgekomen extra energie de wagen net wat meer push geeft.
Neuj! Ik ben druk bezig met het verslagquote:
Ben benieuwd hoe ze de drive through van massa ongedaan willen makenquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:43 schreef Giem het volgende:
ja anders kan ferrari gelijk die van massa aanvechten!
niet, maar je kan wel een signaak afgevenquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:45 schreef knetterdetetter het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze de drive through van massa ongedaan willen maken
Ja natuurlijk direct na de straf van hamilonquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:48 schreef SheikYerbouti het volgende:
Lewis![]()
Heiki![]()
McLaren
Heeft er al iemand FIArrari geroepen?
Je bedoelt dat ze Massa dat kleine beetje meer kunnen geven ...........quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:47 schreef Sjowhan het volgende:
Na de race inderdaad. Zou 't dan betekenen dat Bourdais eventueel lager gezet kan gaan worden als blijkt dat hij in de fout zat? (wat ik zelf wel vermoed)
Doe ik ookquote:
Dat kan dus nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:45 schreef knetterdetetter het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze de drive through van massa ongedaan willen maken
Dat natuurlijk ook. Of dat ze van plek ruilen, bourdais van 6 > 10, Massa 10>6quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze Massa dat kleine beetje meer kunnen geven ...........
Rode vlag en opnieuw beginnenquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kan dus niet
Een DT is niet aan te vechten.
Da's de juiste uitspraakquote:
Ik schrok wakker door reclame en nu alweer.quote:
Dat is mooi sport nieuwsquote:
Eh, wat bedoel je?quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:55 schreef Manu82 het volgende:
Kan dus niet die 25 seconden, waarom dan geen DT
Ik schakelde later weer in Waarom ligt Hamilton zo ver achter ?quote:
Touché met Massa in het begin + drive trough voor zijn actie bij de start.quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schakelde later weer in Waarom ligt Hamilton zo ver achter ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |