Simpel: niet hard genoeg geredenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 07:38 schreef SheikYerbouti het volgende:
Que pasa met Heidfeld? Die ligt er blijkbaar al uit...
Ja heyquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 07:31 schreef Baseboy het volgende:
wees blij ben verdomme al 5 uur aan het werkenhelaas was het uitverkocht anders waren we er heen gereden.
Persconf. niet zien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:04 schreef Sally het volgende:
Zo luitjes, kwali geweest (die ik niet hoefde te verslaan) en VT3 wel geplaatst, ik duik m'n bedje weer in
Tot later!![]()
Die was niet op tv. Thnx for the link!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Persconf. niet zien?
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/formulajeden.php
Trustequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:16 schreef Sally het volgende:
Geluid is zacht
Nou, FIns dat versta ik toch niet dus alsnogen tot later
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:14 schreef vosss het volgende:
Ik heb van ellende maar een paar flessen bier opengetrokken.
Daar kan een heel pakje paracetemols niet tegenop!!
Om 9 uur 's ochtends?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:14 schreef vosss het volgende:
Ik heb van ellende maar een paar flessen bier opengetrokken.
Daar kan een heel pakje paracetemols niet tegenop!!
Piquet is sowieso exit na dit jaar dus kans dat dit zn laatste is is zeker aanwezigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:01 schreef kepler het volgende:
Netjes van Alonso
Zal dit de laatste race van Piquet zijn??
Nee, om half 8 al. De kater was echt ondraaglijkquote:
Iemand enig idee of hierop ook de race te zien is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Persconf. niet zien?
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/formulajeden.php
Vast welquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Iemand enig idee of hierop ook de race te zien is?
BMW koos verkeerde bandenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 07:38 schreef SheikYerbouti het volgende:
Que pasa met Heidfeld? Die ligt er blijkbaar al uit...
Jullie moeten je inschrijven bij NewsNow als nieuwsbron, johquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:46 schreef Sally het volgende:
Uitslag kwalificatie GP Japan
en:
Japanse GP live op FOK!sport
Hoe doen we dat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jullie moeten je inschrijven bij NewsNow als nieuwsbron, johZou Fok aardig wat extra hits opleveren!
Dan moet je wat weten over het kwalificatiesysteem zoals dat dit jaar is:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[leekmodus]
Zoals ik begrijp ligt Heidfeld er niet uit, maar staat 'gewoon' 16de
[/leekmodus]
Dat laatste doen alle sites behalve 1quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe doen we dat?
Oh, vergeet niet dat we veel alleen herschrijven van ander sites he...
Oh, sorry! Ik wist het niet zekerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
het is 20 minuten met 20, 15 minuten met 15 en 10 met 10 sally geen 2x 20
Gezien, thnxquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat laatste doen alle sites behalve 1het is altijd een kettingreactie van berichten. Verder zijn sites als GridCrasher (humor F1 site) ook geregistreerd als nieuwsbron daar.
Hoe je het doet weet ik niet precies ... moet ik effe voor je opsporen.
Gevonden : zie PM
't Wordt wat duidelijkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet je wat weten over het kwalificatiesysteem zoals dat dit jaar is:
Er zijn drie rondes en elke ronde vallen de langzaamste coureurs uit. In Q1 (kwalificatiesessie 1) van 20 minuten vallen de 5 langzaamsten van het veld van 20 coureurs af, die mogen niet door naar Q2.
Ik denk dat SheikYerbouti dat bedoelde toen hij zei dat Heidfeld er al uitligt.
En dan in Q2 van opnieuw 20 15 minuten vallen er weer 5 rijders af, en dan houden we 10 coureurs over die in Q3 de 'top ten qualifying' zullen gaan doen in slechts 10 minuten en zo de eerste startrijen bepalen.
Snapste 't nu?
Please let me know what you guys decide ^^quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Gezien, thnxZal het eens bestuderen
Tot nu toe zijn alle races, kwalificaties en trainingen op die stream geweest. Dus ik ga er wel vanuit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Iemand enig idee of hierop ook de race te zien is?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, sorry! Ik wist het niet zekerThnx
Heb het idd doorgestuurd aan de andere SA"s en onze PRquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Please let me know what you guys decide ^^
;quote:Publications qualifying for inclusion on NewsNow:
# do not contain articles syndicated from other publications but only original content
Syndication is iets anders dan het herschrijven (of zelfs bijna letterlijk quoten) van een bericht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb het idd doorgestuurd aan de andere SA"s en onze PR
Vraag me af of wij (en de rest ftm) wel voldoen aan:
[..]
;
Nouw, dat is niet altijd waar dat we de eerste zijn. Ik probeer in het nieuwtjestopic veel berichten die jij bijv. neerzet wel te vertalen, maar vaak zoek ik er ook een NL bron bij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Syndication is iets anders dan het herschrijven (of zelfs bijna letterlijk quoten) van een bericht.
Voorbeeld : vaak is Fok de eerste die een bericht in het Nederlands online gooit.
Gewoon vertalen en online gooien ^^quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nouw, dat is niet altijd waar dat we de eerste zijn. Ik probeer in het nieuwtjestopic veel berichten die jij bijv. neerzet wel te vertalen, maar vaak zoek ik er ook een NL bron bij.
Waar we wel heel sterk in zijn, is het online hebben van de raceverslagen nog voor de coureurs op het podium stappen, zeg maar. Dus daar kunnen we veel winnen aan lezers en hits. We hebben een tijdje op MSN-Reporter, NUjij en eKudos de berichten te spammen, maar op FOK!sport hebben we het er niet onder staan en het is wat weggezakt.
Je kent onze submit, neem ik aanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gewoon vertalen en online gooien ^^
Als je wilt kan ik ook wel proberen het e.e.a. te vertalen/verwoorden voordat ik het hier post, heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |