Anders kon ik Glock niet kopen voor Bourdaisquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:09 schreef Giem het volgende:
[..]mijn team kopieren he
nouja op SA motor na
Wat ben ik blij, dat ik Glock en Trulli ingeruild heb voor Bourdais en Vettelquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:07 schreef Sally het volgende:
Goh, had ik net Glock gekocht.. Sund zeg
En een McLaren-chassis had ik nog![]()
Dan Vettel maar? Ik heb een SA-motor...
Ja, dat lees ik ook op LT, maar wat is stoek?quote:
Hij staat ook nog onder contract bij BMW he, vergeet dat niet. Alleen het Red Bull concern wil hem niet laten gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Daarom kan ik niet begrijpen dat hij niet is opgehaald door een grote fabrieksteam, Ferrari, McLaren, Renault of BMW.
Ik had ook verwacht dat tenminste 1 van die teams een poging zouden doen om Vettel te halen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Daarom kan ik niet begrijpen dat hij niet is opgehaald door een grote fabrieksteam, Ferrari, McLaren, Renault of BMW.
Maar als BMW de eigenaar is, dan hebben hun toch het laatste woord?quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hij staat ook nog onder contract bij BMW he, vergeet dat niet. Alleen het Red Bull concern wil hem niet laten gaan.
Nou ja, wie denkt er nou dat Hammie in de rondte gaat door Massa, of dat Heikki de motor opblaast? De motor dus he, niet 't chassisquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat ben ik blij, dat ik Glock en Trulli ingeruild heb voor Bourdais en Vettel![]()
Alleen ik heb me McLaren chassis gehouden
Dat weet ik wel zeker, zet hem in een McLaren naast Hamilton, en Hamilton heeft de grootste tegenstander als teammaat.quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:12 schreef knetterdetetter het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat tenminste 1 van die teams een poging zouden doen om Vettel te halen.
Ik heb echt een gevoel dat die jongen het hele veld zoek rijdt als je 'm in een ferrari of mclaren gooit.
Niemand is eigenaar van een coureurquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar als BMW de eigenaar is, dan hebben hun toch het laatste woord?
Ik hoor 't net ja. Is er een overzicht waar alles staat wat volgend seizoen gaat veranderen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:16 schreef wolferl het volgende:
Ben wel benieuwd in hoeverre de auto's volgend jaar gaan veranderen, met dat KERS systeem ook.
Heidfeld raus, Kubica en Vettel teammaten, ik zou 't wel weten als ik BMW wasquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niemand is eigenaar van een coureurMaar hij heeft een verbintenis met BMW, als Red Bull ´m laat gaan, dan heeft BMW normaal gezien de eerste keus.
Ik denk langzamer vanwege meer gewicht (en let wel: het maximaal gewicht gaat NIET omhoog!!! dat wordt afvallen voor de coureursquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:16 schreef wolferl het volgende:
Ben wel benieuwd in hoeverre de auto's volgend jaar gaan veranderen, met dat KERS systeem ook.
Is de door KERS gegenereerde engergie niet een vervanging van, en geen aanvulling op?quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik denk langzamer vanwege meer gewicht (en let wel: het maximaal gewicht gaat NIET omhoog!!! dat wordt afvallen voor de coureurs). Maar het kan ook zijn dat de vrijgekomen extra energie de wagen net wat meer push geeft.
Neuj! Ik ben druk bezig met het verslagquote:
Ben benieuwd hoe ze de drive through van massa ongedaan willen makenquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:43 schreef Giem het volgende:
ja anders kan ferrari gelijk die van massa aanvechten!
niet, maar je kan wel een signaak afgevenquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:45 schreef knetterdetetter het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze de drive through van massa ongedaan willen maken
Ja natuurlijk direct na de straf van hamilonquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:48 schreef SheikYerbouti het volgende:
Lewis![]()
Heiki![]()
McLaren
Heeft er al iemand FIArrari geroepen?
Je bedoelt dat ze Massa dat kleine beetje meer kunnen geven ...........quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:47 schreef Sjowhan het volgende:
Na de race inderdaad. Zou 't dan betekenen dat Bourdais eventueel lager gezet kan gaan worden als blijkt dat hij in de fout zat? (wat ik zelf wel vermoed)
Doe ik ookquote:
Dat kan dus nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:45 schreef knetterdetetter het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze de drive through van massa ongedaan willen maken
Dat natuurlijk ook. Of dat ze van plek ruilen, bourdais van 6 > 10, Massa 10>6quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze Massa dat kleine beetje meer kunnen geven ...........
Rode vlag en opnieuw beginnenquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kan dus niet
Een DT is niet aan te vechten.
Da's de juiste uitspraakquote:
Ik schrok wakker door reclame en nu alweer.quote:
Dat is mooi sport nieuwsquote:
Eh, wat bedoel je?quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:55 schreef Manu82 het volgende:
Kan dus niet die 25 seconden, waarom dan geen DT
Ik schakelde later weer in Waarom ligt Hamilton zo ver achter ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |