Neuj! Ik ben druk bezig met het verslagquote:
Ben benieuwd hoe ze de drive through van massa ongedaan willen makenquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:43 schreef Giem het volgende:
ja anders kan ferrari gelijk die van massa aanvechten!
niet, maar je kan wel een signaak afgevenquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:45 schreef knetterdetetter het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze de drive through van massa ongedaan willen maken
Ja natuurlijk direct na de straf van hamilonquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:48 schreef SheikYerbouti het volgende:
Lewis![]()
Heiki![]()
McLaren
Heeft er al iemand FIArrari geroepen?
Je bedoelt dat ze Massa dat kleine beetje meer kunnen geven ...........quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:47 schreef Sjowhan het volgende:
Na de race inderdaad. Zou 't dan betekenen dat Bourdais eventueel lager gezet kan gaan worden als blijkt dat hij in de fout zat? (wat ik zelf wel vermoed)
Doe ik ookquote:
Dat kan dus nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:45 schreef knetterdetetter het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze de drive through van massa ongedaan willen maken
Dat natuurlijk ook. Of dat ze van plek ruilen, bourdais van 6 > 10, Massa 10>6quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze Massa dat kleine beetje meer kunnen geven ...........
Rode vlag en opnieuw beginnenquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kan dus niet
Een DT is niet aan te vechten.
Da's de juiste uitspraakquote:
Ik schrok wakker door reclame en nu alweer.quote:
Dat is mooi sport nieuwsquote:
Eh, wat bedoel je?quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:55 schreef Manu82 het volgende:
Kan dus niet die 25 seconden, waarom dan geen DT
Ik schakelde later weer in Waarom ligt Hamilton zo ver achter ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |