Beide McLarens eigenlijk, al was die van Kova erger als t doorglijden van Hamiltonquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:40 schreef Dos37 het volgende:
Idiote actie bij de start
Netjesquote:
Laat Massa maar lekker veel puntjes pakken, blijft het de laatste 2 races nog spannendquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:39 schreef Atreidez het volgende:
Hopen dat Massa ze vleugel stuk is, zou t alleen maar eerlijker maken..
Brokstukken op de baanquote:
Waar reclame?quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:47 schreef HiDiHo het volgende:
Zo vroeg, 10 kijkers en dan evengoed reklame
Tja, racen schijnt tegenwoordig niet echt meer te mogen he..quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:50 schreef Atreidez het volgende:
Lewis kan niets verweten worden wat al niet veel vaker is voorgekomen bij diverse F1 startsMassa daarintegen...
Massa ook dus niet zeurenquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:55 schreef Atreidez het volgende:
Lachwekkend gewoon eigenlijk, die marshalls...
Ga als je blieft ergens ander zeuren, massa heeft dezelfde straf.. want een nog grotere onzin is....quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
Zo, ik ben lekker op tijd.Ik dacht dat het pas om 7:00 uur begon
En ik heb nog veel gemist ook merk ik.
Ham voor wat ie deed bij de start, Massa toen ie Ham in de ronde duwdequote:Op zondag 12 oktober 2008 06:58 schreef Sally het volgende:
Waarom de DT voor Ham en Massa precies??
Loop ik even de kamer uit...
Maar met wat voor een belachelijke reden nu weer. Forcing another car of the trackquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:57 schreef Giem het volgende:
[..]
Ga als je blieft ergens ander zeuren, massa heeft dezelfde straf.. want een nog grotere onzin is....
Nou oke, dan hadden ze beiden het niet gehoeven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:57 schreef Giem het volgende:
[..]
Ga als je blieft ergens ander zeuren, massa heeft dezelfde straf.. want een nog grotere onzin is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |