quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:26 schreef petraa het volgende:
Zo wie weet iets waardoor ik lekker boos kan worden. Ik ga zo namelijk ff op school praten met de juf van me dochter, die heeft besloten dat me dochter maar het pispaaltje uit de klas moet zijn en dus van alles wat er gebeurt de schuld krijgt!
Ze is geen lieverdje dat weet ik, ze zegt wat ze denkt, maar om nu van allessssssss de schuld te krijgen gaat me effe iets te ver!
Oh wat erg! Dan is het klimaat zo geschapen. Kinderen zijn zo hard.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij er boos van wordt, maar ik kan er nog altijd woest om worden: Ik werd op de basisschool gepest, en dat begon toen een juf mij, in de klas steeds slakje begon te noemen, en dingen zei als: wachten we allemaal even tot Annelies ook klaar is.....
(ik vergat af en toe door te werken omdat uit het raam kijken en wegdromen zoveel leuker was. Zo zag ik vogels nestjes bouwen, vlindertjes vliegen en prachtige wolkpartijen)
Maar aan juffen die leerlingen in wat voor uitzonderingspositie dan ook plaatsen, heb ik gruwelijk de pest!
Als dat zo is, verwacht ik er een paint overquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Is Soury trouwens nog langs geweest of is ze inmiddels overleden vanwege mijn
Wittebonensoep?
SOURY !!!!! LEEF JE NOG !
of ze zit vanaf gisteren op de plee...... vanwege de olijfolie![]()
moet je wel gewend zijn![]()
tssssss, wat een domme tante inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij er boos van wordt, maar ik kan er nog altijd woest om worden: Ik werd op de basisschool gepest, en dat begon toen een juf mij, in de klas steeds slakje begon te noemen, en dingen zei als: wachten we allemaal even tot Annelies ook klaar is.....
(ik vergat af en toe door te werken omdat uit het raam kijken en wegdromen zoveel leuker was. Zo zag ik vogels nestjes bouwen, vlindertjes vliegen en prachtige wolkpartijen)
Maar aan juffen die leerlingen in wat voor uitzonderingspositie dan ook plaatsen, heb ik gruwelijk de pest!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tssssss, wat een domme tante inderdaad![]()
Ik had op de basisschool werkelijk een klerelijer van een ''meester'' hij was nog Frater ook, wat dat
dan ook precies mag inhouden, in ieder geval iets met de kerk.......
maar goed toen had ie een keer een les over de 2e Wereldoorlog en écht waar niet gelogen.....
hij ging dus uitleggen over de gaskamers, ja sorry, kutonderwep zo vroeg op de morgen,
maar ja komt gelijk bovendrijven.
Nu was er één buitenlands jongetje in de klas, Roberto, een italiaantje, en laat dat nou nét
toevallig ''mijn maatje'' zijn, hij woonde 3 huizen naast me, dus zo goed als mijn buurjongetje,
we liepen meestal samen naar school, 6 jaar lang, totdat ze gingen roepen, "Fan is óp Roberto"
en dat op het na,na,na,na,na deuntjetoen ging ik me schamen en vluchte ik altijd de voordeur
uit als ik hem het tuinpad op zag komen lopen, sorry Robertowas puberschaamte, voor het
eerst besefte ik een beetje het jongens/meisjes gedoe.....
maar goed, al liep ik inmiddels zelden nog met hem heen en terug naar school, hij was toch
mijn ''maatje''......
dus die klote frater deed zijn verhaal over de Holocaust en toen riep ie mij naar voren én
Roberto, wij staan vóór de klas, Frater er tussenin, zegt die eikel.....
Dit was dus het ''goede ras'' , wijzend naar mij, blond, blauwe ogen
en dat..... met minachtend gebaartje naar Roberto...... ging naar de gaskamer......
yep, écht gebeurd, niet te geloven, ben meteen met Roberto de rest van de week
weer heen en weer naar school gelopen. Niemand heeft er trouwens ooit met één
woord over gesproken, klas was muisstil, en daarna ook nooit iets over gehoord,
maar is me altijd bijgebleven......
![]()
Klote Frater....... hij sloeg ook trouwens, mij nooit maar één van de jongens in mijn klas had
een ''gescheiden'' moeder, die kreeg bijna ieder dag een pak slaag, om het minste geringste.....
jaren later op een schoolreunie zei hij nog tegen me, ''ik heb zo'n zin om die kerel op zijn bek
te slaan''......... nah, kon ik helemaal inkomen, maar heb hem toch maar effe meegetrokken van
die vent vandaan, vergeet die lul joh, we gaan een borrel halen bij het buffet, dus toen
liep het allemaal nog goed af, en met Roberto ben ik later meegegaan naar huis om zijn Pa en Ma
weer eens gedag te zeggen, scheten van mensen........
nah, wat een verhaal weer, scrolwieltje zit in het midden hoor jongelui.........
yep........ er liepen rare mensen rond daarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Echt bizar! Dat zulke mensen uberhaubt leraar kunnen worden he?
nou......... may he rot in hell........quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had ook geen idee wat een frater is, maar als ik dit zo lees is het ook wel een beetje te begrijpen dat die man zo'n hufter was:
(wat het uiteraard niet goedpraat enzo)
Tien redenen om géén frater te worden
1. Je stelt je hele leven in dienst van anderen
2. Je leeft in een gemeenschap van mannen
3. Je moet elke dag bidden
4. Je moet gehoorzamen
5. Je krijgt alleen zakgeld
6. Je mag geen seks hebben
7. Je kunt niet uitkiezen met wie je samenwoont
8. Je hebt alleen een kleine kamer voor jezelf
9. Je kunt geen carrière maken
10. Je leeft tussen veel oudere medebroeders
http://www.fraters.nu/pages/3_1-tienredenen.html
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou......... may he rot in hell........
![]()
amen
kunnen ze samen een ''gek dansje doen''quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien komt hij daar mijn slakkenjuf wel tegen!
Gezellig hoor!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had ook geen idee wat een frater is, maar als ik dit zo lees is het ook wel een beetje te begrijpen dat die man zo'n hufter was:
(wat het uiteraard niet goedpraat enzo)
Tien redenen om géén frater te worden
1. Je stelt je hele leven in dienst van anderen
2. Je leeft in een gemeenschap van mannen
3. Je moet elke dag bidden
4. Je moet gehoorzamen
5. Je krijgt alleen zakgeld
6. Je mag geen seks hebben
7. Je kunt niet uitkiezen met wie je samenwoont
8. Je hebt alleen een kleine kamer voor jezelf
9. Je kunt geen carrière maken
10. Je leeft tussen veel oudere medebroeders
http://www.fraters.nu/pages/3_1-tienredenen.html
oké ik doe het zelluf wel..........quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zoek jij eens even een lekker muziekje uit...... iets vrolijks
Sorry mop! Ik was even aan het lezen over de fokstok enzo.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zoek jij eens even een lekker muziekje uit...... iets vrolijks
Wel goed. Eindelijk is gisteren de drain uit mijn long gehaaldquote:
Hai Manu,......hoe het is heb je denk ik al gelezen hierboven!!quote:
Iets van GTMAquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat doe je brother, ik was eerst!
Dat ben je toch niet kwijt? Overheid staat toch garant tot 100.000 euro?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:58 schreef Mathara het volgende:
[..]
Hai Manu,......hoe het is heb je denk ik al gelezen hierboven!!
Verder moet ik je wat vertellen. Ik had wat geld op Icesave staan, maar heb er hier helemaal niet meer aan gedacht,.
Maandelijks deed ik een automatische overschrijving !! En nu, alles weg![]()
Ook mijn fam en vriend hebben er niet aan gedacht. Ze konden niet meer inloggen, vanwege de drukte op de site en dus ben ik dat nu kwijt.
Hoe bedoel je?? Het WAS een speciale spaar_rekening, met zeer hoge rente. Alles viel of stond op de IJslandse beurs, het schommelde iedre dagquote:
Was het veel?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:58 schreef Mathara het volgende:
Verder moet ik je wat vertellen. Ik had wat geld op Icesave staan, maar heb er hier helemaal niet meer aan gedacht,.
Ook mijn fam en vriend hebben er niet aan gedacht. Ze konden niet meer inloggen, vanwege de drukte op de site en dus ben ik dat nu kwijt.
Het was dus echt stom vorige week, was bezig om wat spaargeld te verhuizen en wist niet waarheen en wilde het dus vorige week daar nog heen doen, maar toen toch maar gekozen voor ASN omdat dat wat sneller gingquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:58 schreef Mathara het volgende:
[..]
Hai Manu,......hoe het is heb je denk ik al gelezen hierboven!!
Nou, mijn vriend is al aan het bellen geweest, maar de Ned bank staat alleen garant voor bemiddeling?? Je moet het zelf aanvechten, maar ik ben heel wat geld armer nuquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat ben je toch niet kwijt? Overheid staat toch garant tot 100.000 euro?
Oh het is GMTA (was tov Dementor)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:02 schreef Mathara het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? Het WAS een speciale spaar_rekening, met zeer hoge rente. Alles viel of stond op de IJslandse beurs, het schommelde iedre dag
De engelse regering heeft al toegezegd aan de engelse die bij Icesave hadden staan 20.000 te verzekeren. Bos wil er nog niet aan, omdat ze het IJsland niet te makkelijk willen maken ofzoiets begreep ik van me vader! Me broer heeft trouwens ook zijn spaargeld bij Icesave staan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het was dus echt stom vorige week, was bezig om wat spaargeld te verhuizen en wist niet waarheen en wilde het dus vorige week daar nog heen doen, maar toen toch maar gekozen voor ASN omdat dat wat sneller gingGeloof trouwens ook niet dat dat geld serieus weg is bij icesave
Nee denk je?? Ik hoop het van hartequote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het was dus echt stom vorige week, was bezig om wat spaargeld te verhuizen en wist niet waarheen en wilde het dus vorige week daar nog heen doen, maar toen toch maar gekozen voor ASN omdat dat wat sneller gingGeloof trouwens ook niet dat dat geld serieus weg is bij icesave
Als jij {jullie} er iets over horen of lezen wil je me dat dan laten weten ??quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh het is GMTA (was tov Dementor)
Great minds think alike
ofzoiets
moet nog een beetje wennen aan afkortingen
Ja, dat heb ik ook heel lang gedaan. Totdat een collega me van alles vertelde over Icesafe, het leek zo safe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:06 schreef petraa het volgende:
Ik ben blij dat ik niet net zoals me vader en broer aan het klooien ben geweest met me spaargeld en het gewoon bij de Postbank heb laten staan, tegen minder rente!
Dat klinkt niet erg hoopvol !! Wauw je broer is dus ook de pineut. Heeft hij al iets ondernomen ??quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:05 schreef petraa het volgende:
[..]
De engelse regering heeft al toegezegd aan de engelse die bij Icesave hadden staan 20.000 te verzekeren. Bos wil er nog niet aan, omdat ze het IJsland niet te makkelijk willen maken ofzoiets begreep ik van me vader! Me broer heeft trouwens ook zijn spaargeld bij Icesave staan.
Je moet je er niet druk over maken (en al helemaal niet op dit moment). Maar zal je wel pm'en als ik wat lees...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:09 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ik voel me nu zo verschrikkelijk arm,..............en stom
De geur van geld werd voor veel mensen te sterk..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:12 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook heel lang gedaan. Totdat een collega me van alles vertelde over Icesafe, het leek zo safe.
Ik hoop echt dat ik iets terug krijg.
Nu maar weer gewoon op de postbank of ABN
O' heel graag Manuquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moet je er niet druk over maken (en al helemaal niet op dit moment). Maar zal je wel pm'en als ik wat lees...
Ja, het was een mooi bedrag. Zat bijna aan de ¤ 25.000quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het veel?
Mijn broer vertelde gisteren dat zijn baas al zijn spaargeld bij Icesave had staan. Dan heb je met twintig jaar keihard werken op de bouw 30.000 Euro bij elkaar gesprokkeld ...
Afwachten dus. Het was een deel van de erfenis van mijn paps, en daarom doet het misschien extra pijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:28 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn geen kleine bedragen. Ik hoop ook voor jou dat het allemaal wordt rechtgetrokken!
Want jij was de enige die dit alles wel had voorzien?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
De geur van geld werd voor veel mensen te sterk..
Ik heb icesave nooit vertrouwd.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Want jij was de enige die dit alles wel had voorzien?
Het is wél de geur van eigen geld hè, waar mensen voor hebben gewerkt. Het is geen riskante beleggingsrekening, het was een spaarrekening.
Ik had tot gisteren niet eens van die bank gehoord maar ik vind het knap lullig en hartstikke sneu.
Wie had dit nu verwacht? Ik niet, hoor. Nu zit ik er niet op maar ik had er zo eentje kunnen zijn. Nu ben ik ook niet de slimste maar ben wel een gemiddelde nitwit consument.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Het is inderdaad een spaarrekening maar met een rentepercentage van een redelijk goede belegging.
Dat mensen zich niet meer verdiepen in de constructie en de risico's omdat ze de geur van geld ruiken is niet echt slim te noemen.
Klanten van Icesave.. medelijden mee hebben?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie had dit nu verwacht? Ik niet, hoor. Nu zit ik er niet op maar ik had er zo eentje kunnen zijn. Nu ben ik ook niet de slimste maar ben wel een gemiddelde nitwit consument.
Wie had er überhaupt verwacht dat IJsland ook failliet kan gaan. Heeft iemand daar ooit over nagedacht? Ik niet!Nog geen seconde in mijn leven.
Ja duidelijk ook. Doe er misschien nog wat suggesties opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klanten van Icesave.. medelijden mee hebben?
Mooi topic..
Een beetje medeleven zou je niet misstaan, Dementor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klanten van Icesave.. medelijden mee hebben?
Mooi topic..
Vertel waarmeequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:14 schreef Deisyy het volgende:
Zo, en ik ben mezelf lekker wezen verwennen vandaag
Nee! Eerst alles op de foto zetten, hier posten en dan, dan mag je gaan opruimen!quote:
* Dementor haalt schouders op.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje medeleven zou je niet misstaan, Dementor.
Mathara is net als vele anderen veel centjes kwijt en heeft dat nooit kunnen voorzien en dat is gewoon goed kut.
Mooi man! Succes maandag! Help me er nog even aan herinneren en ik duim voor je.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben sinds maandag uit de ziektewet en heb a.s. maandag al een sollicitatiegesprek.
Alles?! Alleen mijn laarzen ook goed?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Eerst alles op de foto zetten, hier posten en dan, dan mag je gaan opruimen!
Hey dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben sinds maandag uit de ziektewet en heb a.s. maandag al een sollicitatiegesprek.
Jou gun ik alle geluk , goede gezondheid en een leuke baan waar je het naar je zin krijgt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tnx.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi man! Succes maandag! Help me er nog even aan herinneren en ik duim voor je.
En Dementor moet het overduidelijk niet hebben van zijn empathisch vermogen.
Wauw dat klinkt goed. Heerlijk als je allemaal leuke dingen hebt gekocht, krijg gelijk ook zinquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:25 schreef Deisyy het volgende:
Met een paar geweldige coole bruine laarzen, een leuk grijs rokje, lange trui voor op een legging, een vestje, een blousje, nog een ander truitje, o ja en een kekke jeans![]()
En nu alles opruimen
Living the good life and I don't give a damn!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tnx.
Nee, dementor moet het hebben van het vermogen van zijn pappie![]()
(ik vond het wel een inkoppertje)
Deisyy die zijn echt super mooiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles?! Alleen mijn laarzen ook goed?
[ afbeelding ]
Als graaiers down gaan toon ik geen medelijden, ze komen mij ook niet helpen als ik down ga.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi man! Succes maandag! Help me er nog even aan herinneren en ik duim voor je.
En Dementor moet het overduidelijk niet hebben van zijn empathisch vermogen.
Gefeliciteerd, en heel veel succes maandagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zijn spaarders, geen graaiers.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef Dementor het volgende:
Als graaiers down gaan toon ik geen medelijden, ze komen mij ook niet helpen als ik down ga.
Dus als je een bank zoekt de een hoge rente geeft voor je spaarcenten dan word je een graaierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als graaiers down gaan toon ik geen medelijden, ze komen mij ook niet helpen als ik down ga.
Je vind het vast niet erg als ik hier niet verder op in ga.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn spaarders, geen graaiers.
Niet erg, wel typisch en makkelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:11 schreef Dementor het volgende:
Je vind het vast niet erg als ik hier niet verder op in ga.
Dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet erg, wel typisch en makkelijk.
Ik vind het namelijk nogal stuitend dat jij mensen die vaak jaren hebben gesappeld om een appeltje voor de dorst bij elkaar te sparen en dat spaargeld tegen een hoge rente wegzetten, met het grootste gemak als graaiers wegzet.
Beetje jammer.
Op de foto lijken ze schuiner dan ze in werkelijkheid zijn, het is een ietsje.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Leuke laarzen, Deisyy. Zit er nu een taps toelopende hak onder, of lijkt dat maar zo?
ik niet, m'n kast is bijna leegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de foto lijken ze schuiner dan ze in werkelijkheid zijn, het is een ietsje.
Ik ben meteen de zomerboel uit mijn kast aan het gooien en de winterboel weer tevoorschijn, ik krijg zowaar een beetje zin in de winter
Dan heb je mazzelm want ik hoorde dat het zaterdag 20 graden wordtquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je mazzelm want ik hoorde dat het zaterdag 20 graden wordt
Oe!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je mazzelm want ik hoorde dat het zaterdag 20 graden wordt
Gefeliciteerd denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Transportplannerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd denk ik
Wat voor baan is het?
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!quote:
LULquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk! Was mijn opa ook..
[ afbeelding ]
sorry![]()
Ik ookquote:
Is dat nog steeds bezig?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
Waar ik niet om moet lachen is om degene die steeds onder mijn nick bij Huub aan het posten is.
Ongetwijfeld vindt deze 'persoon' zichzelf hilarisch, maar het begint een beetje flauw te worden.
Die van Gert was stiekem wel grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Waar ik niet om moet lachen is om degene die steeds onder mijn nick bij Huub aan het posten is.
Ongetwijfeld vindt deze 'persoon' zichzelf hilarisch, maar het begint een beetje flauw te worden.
Owwwwww, vandaar dat de eerste telefonische vraag was of ik weet waar Westerbork ligt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk! Was mijn opa ook..
[ afbeelding ]
sorry![]()
Misschien kan Manu die persoon in toom houden. En dat ze er mee stopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zij is het nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien kan Manu die persoon in toom houden. En dat ze er mee stopt.
Hij moet gewoon gaan dreigen dat anders zijn liefde voor haar over is.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk! Was mijn opa ook..
[ afbeelding ]
sorry![]()
Was de filevrije dag ook daadwerkelijk file vrij?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:49 schreef Manu82 het volgende:
die filevrije dag krijgt ook 'een beetje' teveel aandacht
Volgens mij nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Was de filevrije dag ook daadwerkelijk file vrij?
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=93&jaar=2008&maand=10quote:Kan dat gespam met de naam fOKk en blurk nu eens op houden, blurk en mathara zijn al maanden de mentalcoachtes en klonen van gebande disana, dus ik schrijf hier in Neo-letters kappen met die zooi hier, ik begrijp dat de gebande groep nmns, disana , Neo, tipsch , lobasca pissig en teleurgesteld zijn dat gebande dementor wel terug mocht komen en klonen van Disana, want blurk en mathara gewoon blijven posten achter proxies en verzonnen ziektes en icelandbank verlies verhalen allemaal om aandacht op een forum. ze trappen er allemaal in, terwijl die verhalen niet kloppen . de ene keer fotomodel en dan weer co-assistent, in het ziekenbed weet ze niet wat haar overkomt tussen al die mensen, maar loopt wel coschappen, post een foto van iemand anders en schrijft dat ze dat is van voor haar ziekenhuisopname, komt ze er niet uit, komt er blurk haar steunen en met iedereen mee te lullen , maar die scherpe dwingende sarcatische disana herken je dwars de klonen heen , dat zag leandra ook al . Maar kappen met die posten op de weblog van Huub. en val lobasca niet lastig via de telefoon. durf je wel. en ook nog van die vieze telefoontjes over sex. viespeuk. .
quote:
Nog een tijdje en dan is Vuurzee er weerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
en een fatsoenlijk televisieprogramma mèt streams, en we kunnen weer over tot de orde van de dag.
Goed hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Knap dat je nog steeds gestopt bent met roken btw
quote:
Is ook leuk om op FOK te volgen, vorige keer werd er vooral in de laatste week hevig gespeculeerd over hoe het nu uiteindelijk in elkaar zat.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nog een tijdje en dan is Vuurzee er weer
Ik heb het sterke vermoeden dat een paar van die lui nog regelmatig hier posten en ik ben niet de enige zo te zien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me wel duidelijk dat Disana, Lobasca en Tipsch nooit meer terug zullen komen op FOK!.
Is een serie van de Vara, zat destijds in het buitenland en Peter en ik waren geloof ik de enigen die het volgden in het subforumquote:
Maar ze zijn al veel minder dwingend, zuigend, en diep walgelijk, dat is iig een soort van winst.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat een paar van die lui nog regelmatig hier posten en ik ben niet de enige zo te zien.
Ah ok, nooit van gehoord.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:06 schreef Manu82 het volgende:
Is een serie van de Vara, zat destijds in het buitenland en Peter en ik waren geloof ik de enigen die het volgden in het subforum
En als je dat bericht dat jij eerder in een quote geplaatst hebt leest (en stel dat het zou waar zijn), zou je dat dan niet uiterst ziek vinden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb wat klonen betreft echt totaal geen fingerspitzengefühl, nooit gehad en ik zal het ook wel nooit krijgen. Of het moet er echt heel dik bovenop liggen.
Boeit me ook niet, zolang je maar normaal mee post en niet anderen probeert onderuit te halen/aan de schandpaal te nagelen/in diskrediet wil brengen.
Puur hypothetisch? Ja. Maar ik neem dat bericht met een flinke korrel zout. Of zand. Om in ogen te strooien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:14 schreef APK het volgende:
En als je dat bericht dat jij eerder in een quote geplaatst hebt leest en stel dat het zou waar zijn, zou je dat dan niet uiterst ziek vinden?
Puur hypothetisch natuurlijk.
Van de laatste 5 films die ik opgenomen had met dat ding stond het eind er niet op.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe mediabox gekregen, want bij de andere was de scartaansluiting kapot.
Heb gelijk maar een 3 halen 2 betalen pakket genomen en het bevalt me nu al.
Dinnetje wilde hondje iets vroeger uitlaten, dus dan zou ik het nieuws van 6 uur missen.
Stel je ff snel in en kijk je dan terug als je weer thuis bent.
Geen gek*t met videobanden.
En zit je in een moment wat je niet wil missen, maar je moet echt heel nodig piesen, dan druk je gewoon ff op de pauzeknop.
Quote van Huub's blog.quote:Dat blurk niet spoort, komt door de mental coaches die zij heeft(lucifer en stoker), jammer het kon een engel zijn!
Ik ben hier te dom voor, ik weet het echt nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
Kom op zeg, we weten toch allemaal wie hierachter zit? Neo of durft niemand dat te zeggen? Zijn fascinatie met engelen en Lucifer. Ik begrijp niet dat iemand denkt dat Disana of Tipsch zich verschuilt achter de nick van Mathara.![]()
[..]
Quote van Huub's blog.
ikhad ook neo in mijn hoofd, maar ben niet van alles op de hoogte, dus het kan zomaar iemand anders zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
Kom op zeg, we weten toch allemaal wie hierachter zit? Neo of durft niemand dat te zeggen? Zijn fascinatie met engelen en Lucifer. Ik begrijp niet dat iemand denkt dat Disana of Tipsch zich verschuilt achter de nick van Mathara.![]()
[..]
Quote van Huub's blog.
Idem hier, bovendien houd ik me verder volledig afzijdig van deze perikelen overigensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ikhad ook neo in mijn hoofd, maar ben niet van alles op de hoogte, dus het kan zomaar iemand anders zijn.
Als hier iets gepost wordt, volgt daar een echo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het sowieso te triest voor woorden om een weblog van een buitenstaander te gebruiken om je beef uit te vechten.
Isn't it psychotic ... don't you think?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:47 schreef APK het volgende:
Als hier iets gepost wordt, volgt daar een echo.
Ik snap eigenlijk niet dat Huub die meuk laat staan.
quote:
Het is gewoon 'blog maken', alles voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:49 schreef Copycat het volgende:
Isn't it psychotic ... don't you think?
Het zijn natuurlijk wel lekker veel logreacties.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens offline en de TV opstarten cq. het Wii Systeem om wat thuisbrouwsels te draaien![]()
Tot morgen @LL
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef Copycat het volgende:
Kijkt die barman nu de hele tijd op een spiekbriefje voor gespreksstof?
moet wel, hij heeft geen streamsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
viel mij ook op.........
je moet de chocolade mousse taart van AH hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef blomst het volgende:
Vandaag een cocoladekwarkbol mee genomen uit de winkel, leek me zo lekker.
maar dat viel tegen
Have funquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens offline en de TV opstarten cq. het Wii Systeem om wat thuisbrouwsels te draaien![]()
Tot morgen @LL
Dankje voor de tipquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je moet de chocolade mousse taart van AH hebben![]()
die is lekker
Chocolademoussetaartquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je moet de chocolade mousse taart van AH hebben![]()
die is lekker
Dat kijkt me ook wel luxequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan natuurlijk ook, net als Soury, Alberten
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan natuurlijk ook, net als Soury, Alberten
Blijkbaar. En weet je ook wat "een Prince Albert" is?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
heet dat écht zo, Alberten als je via internet besteld?
nee........ maar ik vrees het ergstequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Blijkbaar. En weet je ook wat "een Prince Albert" is?
Ik weet niet in welk ziekenhuis je ligt (oh wacht dat weet ik wel) maar ik zou ze aanklagen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:55 schreef Mathara het volgende:
[..]
Wel goed. Eindelijk is gisteren de drain uit mijn long gehaald. Heb er best last van {veel pijn}, maar de blijdschap overheerst.
Nu verder afwachten
Die glinsteren in het zonlicht!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee........ maar ik vrees het ergste![]()
vertel.......
Mja... op een zonnige dag op het naaktstrand wél ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die glinsteren in het zonlicht!![]()
Aan de hoornse plas had ik het "genoegen" er een te mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... op een zonnige dag op het naaktstrand wél ja.
ja wat is het nou.........quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... op een zonnige dag op het naaktstrand wél ja.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja wat is het nou.........
iets met een piemel dus ofzo?
ja dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja wat is het nou.........
iets met een piemel dus ofzo?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja dushttp://nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Albert-piercing
[ afbeelding ]
geef mij maar gewoon ''puur natuur''quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
huuuuu ik vind jou plaatje echt huiveringwekkend.![]()
Geeft toch een heel ander beeld bij: "even inhaken"
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Vond die van de buuf toch leuker
Ja daag. Weet wel wat lekkerder aan een eikel voelt dan een stuk schroot erdoorquote:
Geen paddestoelen dit weekendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het lijkt me ook niet echt lekker nee......quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja daag. Weet wel wat lekkerder aan een eikel voelt dan een stuk schroot erdoor![]()
gebakken chamipgnonnetjes met uitjes en veel zwarte peper op een witte boterhamquote:
ik lees nu eigenlijk pas de uitleg van de naam.......quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg: Auwquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik lees nu eigenlijk pas de uitleg van de naam.......
De piercing is genoemd naar prins Albert van Saksen-Coburg en Gotha, de gemaal van de Britse koningin Victoria. Er zijn echter geen concrete bewijzen dat hij zo'n piercing droeg. Men droeg in die tijd zeer strakke broeken en met deze piercing kon de penis vastgezet worden in de linker of rechter broekspijp zodat er geen bult zichtbaar was.
Lachen toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik lees nu eigenlijk pas de uitleg van de naam.......
De piercing is genoemd naar prins Albert van Saksen-Coburg en Gotha, de gemaal van de Britse koningin Victoria. Er zijn echter geen concrete bewijzen dat hij zo'n piercing droeg. Men droeg in die tijd zeer strakke broeken en met deze piercing kon de penis vastgezet worden in de linker of rechter broekspijp zodat er geen bult zichtbaar was.
Ik moest echt heel hard lachen....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Lachen toch?
Oe bult, bah!* HOP , piercing er doorheen gejast, touwtje, klaar.
Neh, dat geleuf ik nie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
heet dat écht zo, Alberten als je via internet besteld?
Ik om zes uur. Lekker uitslapen voor mij dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik word morgen weer om half 8 op mijn werk verwacht.
Morgen weer
Gezellig, ik ben er ook nog wel heel even hoor! Hoewel lekker nog even lezen in bed ook trekt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik om zes uur. Lekker uitslapen voor mij dus, maar ik blijf nog even hangen.
![]()
Buana notte e ciao.
Dan ga maar lekker lezen. Schijnbaar zijn wij de enigste twee nog. Ik ga nog even Rai Due bekijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben er ook nog wel heel even hoor! Hoewel lekker nog even lezen in bed ook trekt.
Ik kijk nog even met een half oog naar discovery, over enge mensenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ga maar lekker lezen. Schijnbaar zijn wij de enigste twee nog. Ik ga nog even Rai Due bekijken.
Ciao a tutti
Lijkt me een heerlijk thema voor een PPPS....... En die posts.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
Misschien is het handig om een zesde zintuig op dit forum los te laten en gebande users weer vrij spel te geven. Iig niet toegeven aan de achterlijke posts op het blog van Huub.
Mathara, leuk dat je PM's onvangen hebt. Misschien kun je, net als Soury ook reageren op Fok!kers die een kaartje gestuurd hebben. Pic's would be welcome.
'navond.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk ziekenhuis je ligt (oh wacht dat weet ik wel) maar ik zou ze aanklagen!Een drain in je long. Meid toch!
Nou, ik kan er niet zo om lachen hoor, om die posts bij Huub. Maar dat is logisch, als je zelf het onderwerp bent is het toch even anders.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me een heerlijk thema voor een PPPS....... En die posts.....![]()
* akveor reanimeert zijn account op Nowlive
Snap ik. Ik vind overigens dat de machtspelletjes van de mods hier eigenlijk alle grenzen te buiten gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik kan er niet zo om lachen hoor, om die posts bij Huub. Maar dat is logisch, als je zelf het onderwerp bent is het toch even anders.
Ik hoop dat diegene inziet dat iedereen hier op Fok! wel weet dat ik het niet ben die daar die onzin opschrijft.
Ja, da's lekker. Wij spelen machtsspelletjes. Ik ben niet eens bij machte om spelletjes te spelen. Dan klop je toch lekker aan bij het verkeerde deurtje. Ga lekker je verontwaardiging spuien over de users die het nodig vinden om zo te zieken en om iemands leven te gaan verzieken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Snap ik. Ik vind overigens dat de machtspelletjes van de mods hier eigenlijk alle grenzen te buiten gaan.
Oww nee, daar mogen we het niet over hebben. Bek houden maar weer.![]()
Ik vind het bijna schandalig dat er hier niet over gesproken mag worden. En nu krijg je dit. Mensen gaan op ander sites los en bezorgen zo Fok een slechte naam (en zo mij als poster ook). Waar eerder op andere fora welhaast werd neergekeken zijn de mods hier verworden tot de Sly's van Fok.
Oww nee sorry mag niet akveor.
heb je weer muesli gesnoven?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Snap ik. Ik vind overigens dat de machtspelletjes van de mods hier eigenlijk alle grenzen te buiten gaan.
Ik vind het bijna schandalig dat er hier niet over gesproken mag worden. En nu krijg je dit. Mensen gaan op ander sites los en bezorgen zo Fok een slechte naam (en zo mij als poster ook). Waar eerder op andere fora welhaast werd neergekeken zijn de mods hier verworden tot de Sly's van Fok.
Muesli is gaaf vergeet dat nooit...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je weer muesli gesnoven?
kleine aanvulling op de aanvulling: er is al maanden een probleem tussen sommige oren.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
twat
Aanvulling: Er is al maanden een probleem tussen sommige users. Maar ipv van hen de ruimte te geven hier eens stevig over te discusseren gaan ze over tot het monddood maken en zelfs bannen. Hoe banaal voor een forum.
Daarbij vind ik dat die gebanden een groot aandeel hebben geleverd aan het DGK forum. Hen het posten in het CBML forum te verbieden en samen met hun ex-DGK mede posters vind ik gewoon asociaal en buiten proportie.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kleine aanvulling op de aanvulling: er is al maanden een probleem tussen sommige oren.
Helemaal mee eens. Ik heb dat maanden terug al gezien op andere sites. Toen had dat in mijn ogen nog gestopt kunnen worden en misschien nog wel. Maar ik zie niet in hoe in deze een bans een oplossing bieden. Wanneer ze weer terugkomen is het probleem er nog steeds. Of denk je dat dit zich vanzelf oplost? Er zullen toch ooit dingen uitgepraat moeten worden? Of gaan we er vanuit dat iedereen straks zomaar weer lief gaan doen tegen elkaar? Lijkt me naïef.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
En hier een podium geven voor dat ziekelijke gestalk en het inbreken in mensen hun privéleven. Never!
Zoek hulp en dat vindt men hier niet op FOK!.
Nee hoor, bepaalde dingen worden niet uitgepraat. Hier iig niet want ze komen hier niet meer op. Dat is basta.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb dat maanden terug al gezien op andere sites. Toen had dat in mijn ogen nog gestopt kunnen worden en misschien nog wel. Maar ik zie niet in hoe in deze een bans een oplossing bieden. Wanneer ze weer terugkomen is het probleem er nog steeds. Of denk je dat dit zich vanzelf oplost? Er zullen toch ooit dingen uitgepraat moeten worden? Of gaan we er vanuit dat iedereen straks zomaar weer lief gaan doen tegen elkaar? Lijkt me naïef.
Ik baal er gewoon van dat ik Fok op deze manier tussen de rakties op ander sites tegenkom.
she's got a point, pakvoer. en als ik het zeg is dat zeker zoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hoor, bepaalde dingen worden niet uitgepraat. Hier iig niet want ze komen hier niet meer op. Dat is basta.
Zal nog wel gekloond worden door de stoertjes maar hier is het podium afgelopen wat FOK! betreft.
Die bepaalde dingen regelt justitie maar en wij niet.
Ik maak me niet druk om die reacties. Ik maak me druk om wat er werkelijk gebeurt en die is zum kotzen en dan zijn zulke reacties peanuts.
Okay da's tenminste iets duidelijker. Permanente ban dus. Ik weet niet wat er achter de schermen bij jullie afspeelt maar ik wil graag gewoon wat meer duidelijkheid. Het is alsof je naar een soap kijkt maar geen idee wat de verhaallijnen zijn. Daarbij komt dat ik toch bijna 2 jaar samen met die posters in het DGK forum aanwezig was en die nu plots een toneelhaak hebben gekregen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hoor, bepaalde dingen worden niet uitgepraat. Hier iig niet want ze komen hier niet meer op. Dat is basta.
Zal nog wel gekloond worden door de stoertjes maar hier is het podium afgelopen wat FOK! betreft.
Ik maak me niet druk om die reacties. Ik maak me druk om wat er werkelijk gebeurt en die is zum kotzen en dan zijn zulke reacties peanuts.
Ik begrijp dat het leven gewoon doorgaat....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
she's got a point, pakvoer. en als ik het zeg is dat zeker zo!
groet, sjors
[ afbeelding ]
Je zegt ZE komen er niet meer in maar er is er toch maar één die dit allemaal doet. Moeten alle goeden nu onder die ene kwade lijden? pls explain, mij ben je ff kwijt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay da's tenminste iets duidelijker. Permanente ban dus. Ik weet niet wat er achter de schermen bij jullie afspeelt maar ik wil graag gewoon wat meer duidelijkheid. Het is alsof je naar een soap kijkt maar geen idee wat de verhaallijnen zijn. Daarbij komt dat ik toch bijna 2 jaar samen met die posters in het DGK forum aanwezig was en die nu plots een toneelhaak hebben gekregen.
Ik krijg hier het gevoel dat er niet overgesproken mag worden maar ik heb geen idee waarover dan niet. Ik hoef ook geen details of namen maar zo nu en dan een kleine update
het kwaad komt nooit alleen. en nou wegwezenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Je zegt ZE komen er niet meer in maar er is er toch maar één die dit allemaal doet. Moeten alle goeden nu onder die ene kwade lijden? pls explain, mij ben je ff kwijt.
Welke goeden op dit moment? Mij ben je ook ff kwijt want ik heb alleen maar gekut en gekloon gezien. Oh ja en iets met passmailers in mijn e-mail.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Je zegt ZE komen er niet meer in maar er is er toch maar één die dit allemaal doet. Moeten alle goeden nu onder die ene kwade lijden? pls explain, mij ben je ff kwijt.
Heb je geen bier ipv koffiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het kwaad komt nooit alleen. en nou wegwezen
typo door crianza uit 2005![]()
Het is inderdaad niet de bedoeling dat het forum een open podium is waar bans besproken worden. Want bans worden niét openlijk besproken. Spelregel van FOK!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
Dus jij gaat mij vertellen dat ze allemaal klonen, mails sturen en het zooitje daar aan het bedreigen zijn. Please wake up, dat maak je mij, en denk niemand, wijs.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Welke goeden op dit moment? Mij ben je ook ff kwijt want ik heb alleen maar gekut en gekloon gezien. Oh ja en iets met passmailers in mijn e-mail.
hoi! als 'dreamcoat' voor 'rode wijn op de vloer' staat welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:26 schreef APK het volgende:
Hé Willem Joseph, lig je lekker in je dreamcoat door de huiskamer te rollen?![]()
Zonde!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef willem-jozef het volgende:
hoi! als 'dreamcoat' voor 'rode wijn op de vloer' staat wel.
Doe maar niet, is nichtengejank.quote:ga ff kijken naar the amazing dinges
Trek je imkerpak aan als je op onderzoek uit gaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dus jij gaat mij vertellen dat ze allemaal klonen, mails sturen en het zooitje daar aan het bedreigen zijn. Please wake up, dat maak je mij, en denk niemand, wijs.
lees de 'peetvader' nog is: [CBL FB # 1] I'll give you all I got to give...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dus jij gaat mij vertellen dat ze allemaal klonen, mails sturen en het zooitje daar aan het bedreigen zijn. Please wake up, dat maak je mij, en denk niemand, wijs.
heb deze laatst gepost hiero, heb je 'm nog geluisterd?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Zonde!![]()
[..]
Doe maar niet, is nichtengejank.
Thanks voor deze voor mij broodnodige update. En nee ik redeneer niet dat ze onterecht zijn en de acties daar een gevolg van zijn . Waar ik welk van baal is dat dit al meer dan een half jaar speelt en er geen aktie is ondernomen waardoor het verder heeft kunnen escalleren. En er onnodig mensen mee de diepte in zijn gesleurd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de bedoeling dat het forum een open podium is waar bans besproken worden. Want bans worden niét openlijk besproken. Spelregel van FOK!
Dat het er hier nóóit over mag gaan en dat je je bek wel weer houdt, is overigens zwaar overdreven. Met enige regelmaat wordt er hier wat over geroepen. En dat wordt echt niet meteen afgekapt, maar wél na een paar pagina's. Het moet niet gaan overheersen.
Dat gebanden het niet eens zijn met de beslissing, is veel meer regel dan uitzondering. En er zijn ook altijd users die voor oif juist tegen de ban zijn.
Betekent dit dat je dan als gebande het recht hebt om je te misdragen? De afgelopen weken zijn er dingen gebeurd, waardoor de FA's niet staan te springen om weer mensen toe te laten.
Het ene is veel erger dan het andere, maar: álle gebanden hebben zich schuldig gemaakt aan een of meer van de volgende zaken
- beledigende en'/of bedreigende mails/PM's naar andere users en/of mods
- het gebruik van kloons of het lenen van andermans account
- het laten sturen van passmailers naar andermans account
- het ongevraagd doorgeven van een telefoonnummer van een andere user
Voor alle duidelijkheid: nmns heeft een paar keer valse passmailers verstuurd, voor mijn account en dat van noekje. That's it. Vervelend, maar niet al te ernstig. Er hoeft dus geen ingezonden mededeling te komen dat hij géén telefoonnummer heeft doorgegeven.
Verder zijn er nog de activiteiten tegen blurk, die qua ernst de rest natuurlijk ver overtreffen. Dit is dan ook een politie-zaak geworden.
Goed, je kan redeneren dat de bans zó onterecht waren dat het logisch is dat er allerlei geklier ontstond.
Ik denk dat het veel meer geholpen had, als bovengenoemde akties niét hadden plaatsgevonden.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb deze laatst gepost hiero, heb je 'm nog geluisterd?
gaaf nummer!
"Cocksucker Blues" was the title of a song Mick Jagger wrote to be the Stones' final single for Decca Records, as per their contract. Its context and language was chosen specifically to anger Decca executives. The track was refused by Decca and only released later on a West German compilation in 1983, although the compilation was discontinued and re-released without the song.[1]
bron: winkypinky
misschien kunnen we hier een inzamelingsactie voor je op touw zetten, van kattendarmen ken juh namelijk snaren makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik ken 'em, heb heel vroeger van mijn zakgeld () een boek met alle akkoorden van al hun songs gekocht om na te spelen.
Nu staat mijn gitaar al een jaar of 5 zonder snaren in een hoek.
Zou wel cool zijn, kan ik daarna voor de deur van de Prince Albert mijn geld verdienen ipv tasjes te jatten van ouwe wijffies.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:49 schreef willem-jozef het volgende:
misschien kunnen we hier een inzamelingsactie voor je op touw zetten, van kattendarmen ken juh namelijk snaren maken
Er zijn wel vaker bans gevallen natuurlijk en helaas is het vanaf hier niet mogelijk om in iemands brein te kijken. Als we alles van te voren hadden geweten dan was de wereld perfect. Maar dat is het niet, helaas ende jammer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks voor deze voor mij broodnodige update. En nee ik redeneer niet dat ze onterecht zijn en de acties daar een gevolg van zijn . Waar ik welk van baal is dat dit al meer dan een half jaar speelt en er geen aktie is ondernomen waardoor het verder heeft kunnen escalleren. En er onnodig mensen mee de diepte in zijn gesleurd.
Voor mij voelde dit als een deze-mods-zijn-het-zat-en-nu-luisteren-spelletje op een moment wat eigenlijk te laat kwam.
tuurlijk niet, schijtwijfquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kom hier gewoon om over Ribaste ouwehoeren
joetoepjes te plempen en een beetje slap te lullen....
mag dat ook
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn, kan ik daarna voor de deur van de Prince Albert mijn geld verdienen ipv tasjes te jatten van ouwe wijffies.
nou zegquote:
Oh God, laat het een goed nummer zijn!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
joetoepjes te plempen
mag dat ook
quote:HUUB & CLAIRE, Jullie Zijn TOPPERTJES! ,wat een ander ook zegt! ,die hebben gewoon last van een Jaloezie Virus! Vergeet dat Nooit !! Ik Steun jullie door dik en dun ! Know Matter What ! Big Hug & Kiss voor jou en je meissie xXx
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:09 schreef APK het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog normale fans op dat Huub-ding.
[..]
rare grapjes heeft die gozert.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is een garpje moet je niet op letten![]()
Ben je Ribas fan ?![]()
![]()
![]()
jawel ik ken je nog wel ik herken je avaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:09 schreef IIsa het volgende:
[..]
rare grapjes heeft die gozert.
ja natuurlijk, ken je me niet meer?
ik heb een tijdje geleden, ook hier gepost!
Wat lul je nou man, met je 'bankoning'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik, als bankoning van de RLS-subfora door de jaren heen, moet toch wel lachen om al die ophef om een paar gebanden.
Neem je ban sportief op en handel het af met een mailtje. Maar haal eerst eens diep adem en tel tot tien, voordat je domme dingen (klonen) gaat doen.
Ik was het ook niet altijd eens met wéér een ban, die een ander je wist aan te smeren.
Maar ga geen kloon aanmaken of via een andere site de boel verzieken, want dan laat je je kennen.
Als verzamelaar van bans weet ik uit ervaring, dat dat niet werkt.
Hoe erg je het ook niet eens mag zijn met een bepaalde beslissing en hoe sommigen er mee weg komen.
Steek als eerste je hand in eigen boezem en wijs dan pas met je vinger naar een ander.
vooral de laatste 2 seconde zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh God, laat het een goed nummer zijn!
scott cohenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jawel ik ken je nog wel ik herken je ava![]()
in je account dinges staat dat je vrouw bent wie is die leuke vent in je ava?
quote:
Heeft Tanja je gedumpt, dat je het nu weer op mij gaat afreageren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, met je 'bankoning'.![]()
Amateur.
ja zeker een lekker ding, moest wel effe googelen maar tis dus een acteur.....quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste en tot singhalong later vandaag!?
moet morgen weer het ijzer smeden bij corus/tata. zit in groep geel, die bus komt dus echt wel vroeg!!
leters
ja hij speelde Wolf in the 10th kingdom en sinds die tijd ben ik een beetje verliefdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja zeker een lekker ding, moest wel effe googelen maar tis dus een acteur.....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scott_Cohen
nice........
Ik verwacht ook geen perfecte mod... ik kan alleen maar zeggen dat het voor mij onterecht aanvoelt dat bepaalde figuren uiteindelijk lijken te winnen omdat zij misschien dan gebanned zijn maar hun 'vijanden' ook. Voor de uitdager een halve overwinning tegenover de gedaagden een complete nederlaag.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker bans gevallen natuurlijk en helaas is het vanaf hier niet mogelijk om in iemands brein te kijken. Als we alles van te voren hadden geweten dan was de wereld perfect. Maar dat is het niet, helaas ende jammer.En ongetwijfeld zijn er fouten gemaakt, ook door mij als mod maar vooralsnog neem ik niet de verantwoording op me voor wat users onderling doen. Maar ik ben niet eens in de buurt van de perfecte mod dus ik zal nog wel meer fouten maken.
Ik zit me helemaal niet af te reageren, ik moest juist hard lachen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Tanja je gedumpt, dat je het nu weer op mij gaat afreageren?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:17 schreef IIsa het volgende:
[..]
ja hij speelde Wolf in the 10th kingdom en sinds die tijd ben ik een beetje verliefd
ja hij dus, hij is daar super cute!quote:
ik ga morgen is effe bij bol punt com neuzenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:22 schreef IIsa het volgende:
niet in dat filmpje hoor maar in de serie.
we gingen toch nog een borrel drinken op je nieuwe baan????quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft Tanja je gedumpt, dat je het nu weer op mij gaat afreageren?
doe isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit me helemaal niet af te reageren, ik moest juist hard lachen.
ik ben wel meer van ditquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:25 schreef IIsa het volgende:
je moet er van houden maar ik ben heel erg een fantasie fan dus ik vind het wel leuk.
elfen en trollen, you gotta love them
o maar die ken ik ook wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben wel meer van dit![]()
soort films.....
pulp fiction en godfather enzo........
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:27 schreef IIsa het volgende:
[..]
o maar die ken ik ook wel.
heb een erg brede smaak.
Nieuwe baan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
we gingen toch nog een borrel drinken op je nieuwe baan????
[ afbeelding ]
en nou moet jij eens een leuk liedje plaatsen........
o fuckquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nieuwe baan?
Het is maar een sollicitatiegesprek he?
De huid niet verkopen, voordat de beer is geschoten
Echt waar he? Ik zweer het je serieus. Ik heb duidelijk gezegd dat het een sollicitatiegesprek is, echt. Ik zweer het je en dat meen ik serieus, werkelijk schatje, ik denk dat één of ander sukkeltje je iets anders wijs heeft gemaakt, echt waar hoor, dat meen ik serieus, echt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o fuckik dacht dat je maandag al kon beginnen heb ik zeker verkeerd gelezen......
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Echt waar he? Ik zweer het je serieus. Ik heb duidelijk gezegd dat het een sollicitatiegesprek is, echt. Ik zweer het je en dat meen ik serieus, werkelijk schatje, ik denk dat één of ander sukkeltje je iets anders wijs heeft gemaakt, echt waar hoor, dat meen ik serieus, echt.
maar je kan je verhalen toch ook hier kwijt.......quote:
Het gaat nog steeds toppie met buuf. Ze heeft een beetje rugpijn, dus ik heb haar vanavond ff een massage met tijgerbalsem gegeven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar je kan je verhalen toch ook hier kwijt.......![]()
doe ik ook altijd
alles wat me te binnen schiet plemp ik gewoon neer
![]()
zullen we gewoon effe doen alsof we aan de foon zijn......
ik begin,
Hé simpeltje... met Fan..... hoe is het met jou?
ben je nog vlieft op je Buuf.........?
nu jij......
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds toppie met buuf. Ze heeft een beetje rugpijn, dus ik heb haar vanavond ff een massage met tijgerbalsem gegeven.
En heb haar hondjes ook uitgelaten, omdat ze een beetje "leeg" was.
Morgen ga ik voor haar koken. (als ze d'r beter voelt) anders zaterdag.
En hoe verantwoordt jij je tegenover je dikke konten Griek, dat jij beetje flieft bent op Ribas, die iemand IRL eem vork tussen z'n ogen zou steken?
Ze zit ff niet lekker in haar vel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wacht effe........
ehhhhhhh moest effe tranen wevegen.........
wat ben je ook een idioot.....![]()
oké gaan we dan......
ten eerste natuurlijk toppie met je Buuv,
en mijn Griek met zijn dikke kont heeft geen probleem met Ribas, die vindt hem ook grappig,
en hij steekt heus geen vork tussen iemand ogen hoor... geloof ik niks van, ik denk wel
dat je een knal voor je kop krijgt als je hem teveel op zijn huid zitdat dan weer wel......
ik heb een spaans liedje voor je.........
wa bedoel je met ''Buuv is een beetje leeg'' ......?
oké da's een goede start....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zit ff niet lekker in haar vel.
Darom ben ik ook een beetje voorzichtig. Heb al eerder een relatie met haar gehad.
Maar dit keer hebben we wel duidelijke afspraken gemaakt.
Dit keer géén éénrichtingsverkeer.
En dat gaan we nu proberen. En anders even goede vrienden, maar geen relatie.
Dus sobreviviré (Ik overleef het wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |