abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62273118
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:18 schreef akveor het volgende:

[..]

Lijkt me een heerlijk thema voor een PPPS....... En die posts.....
* akveor reanimeert zijn account op Nowlive
Nou, ik kan er niet zo om lachen hoor, om die posts bij Huub. Maar dat is logisch, als je zelf het onderwerp bent is het toch even anders.
Ik hoop dat diegene inziet dat iedereen hier op Fok! wel weet dat ik het niet ben die daar die onzin opschrijft.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:42:18 #202
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_62273543
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:31 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nou, ik kan er niet zo om lachen hoor, om die posts bij Huub. Maar dat is logisch, als je zelf het onderwerp bent is het toch even anders.
Ik hoop dat diegene inziet dat iedereen hier op Fok! wel weet dat ik het niet ben die daar die onzin opschrijft.
Snap ik. Ik vind overigens dat de machtspelletjes van de mods hier eigenlijk alle grenzen te buiten gaan.
Oww nee, daar mogen we het niet over hebben. Bek houden maar weer.
Ik vind het bijna schandalig dat er hier niet over gesproken mag worden. En nu krijg je dit. Mensen gaan op ander sites los en bezorgen zo Fok een slechte naam (en zo mij als poster ook). Waar eerder op andere fora welhaast werd neergekeken zijn de mods hier verworden tot de Sly's van Fok.
Oww nee sorry mag niet akveor.

Aanvulling: Er is al maanden een probleem tussen sommige users. Maar ipv van hen de ruimte te geven hier eens stevig over te discusseren gaan ze over tot het monddood maken en zelfs bannen. Hoe banaal voor een forum.
Daarbij vind ik dat die gebanden een groot aandeel hebben geleverd aan het DGK forum. Hen het posten in het CBML forum te verbieden en samen met hun ex-DGK mede posters vind ik gewoon asociaal en buiten proportie.

[ Bericht 15% gewijzigd door akveor op 09-10-2008 22:49:24 ]
Op donderdag 9 oktober 2008 22:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Snap ik. Ik vind overigens dat de machtspelletjes van de mods hier eigenlijk alle grenzen te buiten gaan.
Ik vind het bijna schandalig dat er hier niet over gesproken mag worden. En nu krijg je dit. Mensen gaan op ander sites los en bezorgen zo Fok een slechte naam (en zo mij als poster ook). Waar eerder op andere fora welhaast werd neergekeken zijn de mods hier verworden tot de Sly's van Fok.
Ja, da's lekker. Wij spelen machtsspelletjes. Ik ben niet eens bij machte om spelletjes te spelen. Dan klop je toch lekker aan bij het verkeerde deurtje. Ga lekker je verontwaardiging spuien over de users die het nodig vinden om zo te zieken en om iemands leven te gaan verzieken.
Go hard or go home
pi_62273743
quote:

[..]

heb je weer muesli gesnoven?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:50:59 #205
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_62273908
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

heb je weer muesli gesnoven?
Muesli is gaaf vergeet dat nooit...

[..]

twat

Aanvulling: Er is al maanden een probleem tussen sommige users. Maar ipv van hen de ruimte te geven hier eens stevig over te discusseren gaan ze over tot het monddood maken en zelfs bannen. Hoe banaal voor een forum.
Daarbij vind ik dat die gebanden een groot aandeel hebben geleverd aan het DGK forum. Hen het posten in het CBML forum te verbieden en samen met hun ex-DGK mede posters vind ik gewoon asociaal en buiten proportie.
kleine aanvulling op de aanvulling: er is al maanden een probleem tussen sommige oren.
pi_62274054
En hier een podium geven voor dat ziekelijke gestalk en het inbreken in mensen hun privéleven. Never!
Zoek hulp en dat vindt men hier niet op FOK!.
Go hard or go home
  One tough cookie donderdag 9 oktober 2008 @ 23:00:03 #208
169210 liesje1979
pi_62274229
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

kleine aanvulling op de aanvulling: er is al maanden een probleem tussen sommige oren.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:05:22 #209
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_62274389
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
En hier een podium geven voor dat ziekelijke gestalk en het inbreken in mensen hun privéleven. Never!
Zoek hulp en dat vindt men hier niet op FOK!.
Helemaal mee eens. Ik heb dat maanden terug al gezien op andere sites. Toen had dat in mijn ogen nog gestopt kunnen worden en misschien nog wel. Maar ik zie niet in hoe in deze een bans een oplossing bieden. Wanneer ze weer terugkomen is het probleem er nog steeds. Of denk je dat dit zich vanzelf oplost? Er zullen toch ooit dingen uitgepraat moeten worden? Of gaan we er vanuit dat iedereen straks zomaar weer lief gaan doen tegen elkaar? Lijkt me naïef.

Ik baal er gewoon van dat ik Fok op deze manier tussen de rakties op ander sites tegenkom.
Op donderdag 9 oktober 2008 23:05 schreef akveor het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik heb dat maanden terug al gezien op andere sites. Toen had dat in mijn ogen nog gestopt kunnen worden en misschien nog wel. Maar ik zie niet in hoe in deze een bans een oplossing bieden. Wanneer ze weer terugkomen is het probleem er nog steeds. Of denk je dat dit zich vanzelf oplost? Er zullen toch ooit dingen uitgepraat moeten worden? Of gaan we er vanuit dat iedereen straks zomaar weer lief gaan doen tegen elkaar? Lijkt me naïef.

Ik baal er gewoon van dat ik Fok op deze manier tussen de rakties op ander sites tegenkom.
Nee hoor, bepaalde dingen worden niet uitgepraat. Hier iig niet want ze komen hier niet meer op. Dat is basta.
Zal nog wel gekloond worden door de stoertjes maar hier is het podium afgelopen wat FOK! betreft.
Die bepaalde dingen regelt justitie maar en wij niet.
Ik maak me niet druk om die reacties. Ik maak me druk om wat er werkelijk gebeurt en die is zum kotzen en dan zijn zulke reacties peanuts.
Go hard or go home
pi_62274637
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:09 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee hoor, bepaalde dingen worden niet uitgepraat. Hier iig niet want ze komen hier niet meer op. Dat is basta.
Zal nog wel gekloond worden door de stoertjes maar hier is het podium afgelopen wat FOK! betreft.
Ik maak me niet druk om die reacties. Ik maak me druk om wat er werkelijk gebeurt en die is zum kotzen en dan zijn zulke reacties peanuts.
she's got a point, pakvoer. en als ik het zeg is dat zeker zo !

groet, sjors
  One tough cookie donderdag 9 oktober 2008 @ 23:17:12 #212
169210 liesje1979
pi_62274709
Hoe dan ook!

Slaap lekker Fok!
pi_62274759
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe dan ook!

Slaap lekker Fok!
Trusten Liesje
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:19:08 #214
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_62274768
quote:

[..]

Okay da's tenminste iets duidelijker. Permanente ban dus. Ik weet niet wat er achter de schermen bij jullie afspeelt maar ik wil graag gewoon wat meer duidelijkheid. Het is alsof je naar een soap kijkt maar geen idee wat de verhaallijnen zijn. Daarbij komt dat ik toch bijna 2 jaar samen met die posters in het DGK forum aanwezig was en die nu plots een toneelhaak hebben gekregen.
Ik krijg hier het gevoel dat er niet overgesproken mag worden maar ik heb geen idee waarover dan niet. Ik hoef ook geen details of namen maar zo nu en dan een kleine update
Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe dan ook!

Slaap lekker Fok!
truste liesje
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:20:59 #216
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_62274825
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

she's got a point, pakvoer. en als ik het zeg is dat zeker zo !

groet, sjors
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat het leven gewoon doorgaat....

[..]

Je zegt ZE komen er niet meer in maar er is er toch maar één die dit allemaal doet. Moeten alle goeden nu onder die ene kwade lijden? pls explain, mij ben je ff kwijt.
pi_62274879
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Okay da's tenminste iets duidelijker. Permanente ban dus. Ik weet niet wat er achter de schermen bij jullie afspeelt maar ik wil graag gewoon wat meer duidelijkheid. Het is alsof je naar een soap kijkt maar geen idee wat de verhaallijnen zijn. Daarbij komt dat ik toch bijna 2 jaar samen met die posters in het DGK forum aanwezig was en die nu plots een toneelhaak hebben gekregen.
Ik krijg hier het gevoel dat er niet overgesproken mag worden maar ik heb geen idee waarover dan niet. Ik hoef ook geen details of namen maar zo nu en dan een kleine update

oud wijf!
pi_62274934
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

Je zegt ZE komen er niet meer in maar er is er toch maar één die dit allemaal doet. Moeten alle goeden nu onder die ene kwade lijden? pls explain, mij ben je ff kwijt.
het kwaad komt nooit alleen. en nou wegwezen

typo door crianza uit 2005
pi_62274972
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

Welke goeden op dit moment? Mij ben je ook ff kwijt want ik heb alleen maar gekut en gekloon gezien. Oh ja en iets met passmailers in mijn e-mail.
Go hard or go home
pi_62274975
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

het kwaad komt nooit alleen. en nou wegwezen

typo door crianza uit 2005
Heb je geen bier ipv koffie
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:26:56 #222
6941 APK
Factual, I think.
pi_62274982
Willem Joseph, lig je lekker in je dreamcoat door de huiskamer te rollen?

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator donderdag 9 oktober 2008 @ 23:26:56 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62274984
quote:

[..]

[..]
Het is inderdaad niet de bedoeling dat het forum een open podium is waar bans besproken worden. Want bans worden niét openlijk besproken. Spelregel van FOK!
Dat het er hier nóóit over mag gaan en dat je je bek wel weer houdt, is overigens zwaar overdreven. Met enige regelmaat wordt er hier wat over geroepen. En dat wordt echt niet meteen afgekapt, maar wél na een paar pagina's. Het moet niet gaan overheersen.

Dat gebanden het niet eens zijn met de beslissing, is veel meer regel dan uitzondering. En er zijn ook altijd users die voor oif juist tegen de ban zijn.
Betekent dit dat je dan als gebande het recht hebt om je te misdragen? De afgelopen weken zijn er dingen gebeurd, waardoor de FA's niet staan te springen om weer mensen toe te laten.

Het ene is veel erger dan het andere, maar: álle gebanden hebben zich schuldig gemaakt aan een of meer van de volgende zaken
- beledigende en'/of bedreigende mails/PM's naar andere users en/of mods
- het gebruik van kloons of het lenen van andermans account
- het laten sturen van passmailers naar andermans account
- het ongevraagd doorgeven van een telefoonnummer van een andere user

Voor alle duidelijkheid: nmns heeft een paar keer valse passmailers verstuurd, voor mijn account en dat van noekje. That's it. Vervelend, maar niet al te ernstig. Er hoeft dus geen ingezonden mededeling te komen dat hij géén telefoonnummer heeft doorgegeven.

Verder zijn er nog de activiteiten tegen blurk, die qua ernst de rest natuurlijk ver overtreffen. Dit is dan ook een politie-zaak geworden.

Goed, je kan redeneren dat de bans zó onterecht waren dat het logisch is dat er allerlei geklier ontstond.
Ik denk dat het veel meer geholpen had, als bovengenoemde akties niét hadden plaatsgevonden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_62275054
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:26 schreef noekje het volgende:

[..]

Welke goeden op dit moment? Mij ben je ook ff kwijt want ik heb alleen maar gekut en gekloon gezien. Oh ja en iets met passmailers in mijn e-mail.
Dus jij gaat mij vertellen dat ze allemaal klonen, mails sturen en het zooitje daar aan het bedreigen zijn. Please wake up, dat maak je mij, en denk niemand, wijs.
pi_62275068
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:26 schreef APK het volgende:
Willem Joseph, lig je lekker in je dreamcoat door de huiskamer te rollen?

hoi! als 'dreamcoat' voor 'rode wijn op de vloer' staat wel .

ga ff kijken naar the amazing dinges
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:29:37 #226
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_62275070
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:22 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

oud wijf!

donderdag 9 oktober 2008 @ 23:29:51 #227
6941 APK
Factual, I think.
pi_62275075
Wat een lap tekst.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:31:12 #228
6941 APK
Factual, I think.
pi_62275110
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef willem-jozef het volgende:

hoi! als 'dreamcoat' voor 'rode wijn op de vloer' staat wel .
Zonde!
quote:
ga ff kijken naar the amazing dinges
Doe maar niet, is nichtengejank.
pi_62275150
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

Dus jij gaat mij vertellen dat ze allemaal klonen, mails sturen en het zooitje daar aan het bedreigen zijn. Please wake up, dat maak je mij, en denk niemand, wijs.
Trek je imkerpak aan als je op onderzoek uit gaat.
Succes en hopelijk kom je er ongeschonden uit.
Go hard or go home
pi_62275187
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

lees de 'peetvader' nog is: [CBL FB # 1] I'll give you all I got to give...
pi_62275305
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:31 schreef APK het volgende:

[..]

Zonde!
[..]

Doe maar niet, is nichtengejank.
heb deze laatst gepost hiero, heb je 'm nog geluisterd?

gaaf nummer!

"Cocksucker Blues" was the title of a song Mick Jagger wrote to be the Stones' final single for Decca Records, as per their contract. Its context and language was chosen specifically to anger Decca executives. The track was refused by Decca and only released later on a West German compilation in 1983, although the compilation was discontinued and re-released without the song.[1]

bron: winkypinky
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:45:07 #232
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_62275451
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet de bedoeling dat het forum een open podium is waar bans besproken worden. Want bans worden niét openlijk besproken. Spelregel van FOK!
Dat het er hier nóóit over mag gaan en dat je je bek wel weer houdt, is overigens zwaar overdreven. Met enige regelmaat wordt er hier wat over geroepen. En dat wordt echt niet meteen afgekapt, maar wél na een paar pagina's. Het moet niet gaan overheersen.

Dat gebanden het niet eens zijn met de beslissing, is veel meer regel dan uitzondering. En er zijn ook altijd users die voor oif juist tegen de ban zijn.
Betekent dit dat je dan als gebande het recht hebt om je te misdragen? De afgelopen weken zijn er dingen gebeurd, waardoor de FA's niet staan te springen om weer mensen toe te laten.

Het ene is veel erger dan het andere, maar: álle gebanden hebben zich schuldig gemaakt aan een of meer van de volgende zaken
- beledigende en'/of bedreigende mails/PM's naar andere users en/of mods
- het gebruik van kloons of het lenen van andermans account
- het laten sturen van passmailers naar andermans account
- het ongevraagd doorgeven van een telefoonnummer van een andere user

Voor alle duidelijkheid: nmns heeft een paar keer valse passmailers verstuurd, voor mijn account en dat van noekje. That's it. Vervelend, maar niet al te ernstig. Er hoeft dus geen ingezonden mededeling te komen dat hij géén telefoonnummer heeft doorgegeven.

Verder zijn er nog de activiteiten tegen blurk, die qua ernst de rest natuurlijk ver overtreffen. Dit is dan ook een politie-zaak geworden.

Goed, je kan redeneren dat de bans zó onterecht waren dat het logisch is dat er allerlei geklier ontstond.
Ik denk dat het veel meer geholpen had, als bovengenoemde akties niét hadden plaatsgevonden.
Thanks voor deze voor mij broodnodige update. En nee ik redeneer niet dat ze onterecht zijn en de acties daar een gevolg van zijn . Waar ik welk van baal is dat dit al meer dan een half jaar speelt en er geen aktie is ondernomen waardoor het verder heeft kunnen escalleren. En er onnodig mensen mee de diepte in zijn gesleurd.
Voor mij voelde dit als een deze-mods-zijn-het-zat-en-nu-luisteren-spelletje op een moment wat eigenlijk te laat kwam.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:45:10 #233
6941 APK
Factual, I think.
pi_62275456
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:38 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

heb deze laatst gepost hiero, heb je 'm nog geluisterd?

gaaf nummer!

"Cocksucker Blues" was the title of a song Mick Jagger wrote to be the Stones' final single for Decca Records, as per their contract. Its context and language was chosen specifically to anger Decca executives. The track was refused by Decca and only released later on a West German compilation in 1983, although the compilation was discontinued and re-released without the song.[1]

bron: winkypinky

Ik ken 'em, heb heel vroeger van mijn zakgeld ( ) een boek met alle akkoorden van al hun songs gekocht om na te spelen.
Nu staat mijn gitaar al een jaar of 5 zonder snaren in een hoek.
pi_62275572
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:45 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ken 'em, heb heel vroeger van mijn zakgeld ( ) een boek met alle akkoorden van al hun songs gekocht om na te spelen.
Nu staat mijn gitaar al een jaar of 5 zonder snaren in een hoek.
misschien kunnen we hier een inzamelingsactie voor je op touw zetten, van kattendarmen ken juh namelijk snaren maken
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:51:04 #235
6941 APK
Factual, I think.
pi_62275617
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:49 schreef willem-jozef het volgende:

misschien kunnen we hier een inzamelingsactie voor je op touw zetten, van kattendarmen ken juh namelijk snaren maken
Zou wel cool zijn, kan ik daarna voor de deur van de Prince Albert mijn geld verdienen ipv tasjes te jatten van ouwe wijffies.
pi_62275693
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:45 schreef akveor het volgende:

[..]

Thanks voor deze voor mij broodnodige update. En nee ik redeneer niet dat ze onterecht zijn en de acties daar een gevolg van zijn . Waar ik welk van baal is dat dit al meer dan een half jaar speelt en er geen aktie is ondernomen waardoor het verder heeft kunnen escalleren. En er onnodig mensen mee de diepte in zijn gesleurd.
Voor mij voelde dit als een deze-mods-zijn-het-zat-en-nu-luisteren-spelletje op een moment wat eigenlijk te laat kwam.
Er zijn wel vaker bans gevallen natuurlijk en helaas is het vanaf hier niet mogelijk om in iemands brein te kijken. Als we alles van te voren hadden geweten dan was de wereld perfect. Maar dat is het niet, helaas ende jammer. En ongetwijfeld zijn er fouten gemaakt, ook door mij als mod maar vooralsnog neem ik niet de verantwoording op me voor wat users onderling doen. Maar ik ben niet eens in de buurt van de perfecte mod dus ik zal nog wel meer fouten maken.
Go hard or go home
pi_62275743
"donderslag" in de tt! dussssssss:

pi_62275911
ik kom hier gewoon om over Ribas te ouwehoeren

joetoepjes te plempen en een beetje slap te lullen....

mag dat ook
pi_62275954
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kom hier gewoon om over Ribas te ouwehoeren

joetoepjes te plempen en een beetje slap te lullen....

mag dat ook
tuurlijk niet, schijtwijf
pi_62275962
Ik, als bankoning van de RLS-subfora door de jaren heen, moet toch wel lachen om al die ophef om een paar gebanden.
Neem je ban sportief op en handel het af met een mailtje. Maar haal eerst eens diep adem en tel tot tien, voordat je domme dingen (klonen) gaat doen.
Ik was het ook niet altijd eens met wéér een ban, die een ander je wist aan te smeren.
Maar ga geen kloon aanmaken of via een andere site de boel verzieken, want dan laat je je kennen.
Als verzamelaar van bans weet ik uit ervaring, dat dat niet werkt.
Hoe erg je het ook niet eens mag zijn met een bepaalde beslissing en hoe sommigen er mee weg komen.
Steek als eerste je hand in eigen boezem en wijs dan pas met je vinger naar een ander.
pi_62275973
ja ribas is leuk! hij doet het echt heel goed!

wat een schatje is het ook
I was never faithful
And I was never one to trust
Borderline bipolar
Forever biting on your nuts
pi_62275980
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:51 schreef APK het volgende:

[..]

Zou wel cool zijn, kan ik daarna voor de deur van de Prince Albert mijn geld verdienen ipv tasjes te jatten van ouwe wijffies.

die 50 eurie centjes krijg je wel van mij

ik geef altijd mijn 50 eurocent muntje aan de kranteverkoper met nog maar 2 tandjes
in zijn chiegeltje.......
pi_62275989
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:05 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

nou zeg
I was never faithful
Borderline bipolar
pi_62275995
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:05 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ik ook van jou

pi_62276019
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

joetoepjes te plempen
mag dat ook
Oh God, laat het een goed nummer zijn!
Go hard or go home
pi_62276021
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef IIsa het volgende:

[..]

nou zeg
is een garpje moet je niet op letten

Ben je Ribas fan ?
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:09:01 #247
6941 APK
Factual, I think.
pi_62276024
Gelukkig zijn er ook nog normale fans op dat Huub-ding.
quote:
HUUB & CLAIRE, Jullie Zijn TOPPERTJES! ,wat een ander ook zegt! ,die hebben gewoon last van een Jaloezie Virus! Vergeet dat Nooit !! Ik Steun jullie door dik en dun ! Know Matter What ! Big Hug & Kiss voor jou en je meissie xXx
pi_62276043
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:09 schreef APK het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog normale fans op dat Huub-ding.
[..]

Go hard or go home
pi_62276044
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

is een garpje moet je niet op letten

Ben je Ribas fan ?
rare grapjes heeft die gozert.

ja natuurlijk, ken je me niet meer?
ik heb een tijdje geleden, ook hier gepost!
I was never faithful
Borderline bipolar
pi_62276073
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:09 schreef IIsa het volgende:

[..]

rare grapjes heeft die gozert.

ja natuurlijk, ken je me niet meer?
ik heb een tijdje geleden, ook hier gepost!
jawel ik ken je nog wel ik herken je ava

in je account dinges staat dat je vrouw bent wie is die leuke vent in je ava?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')