quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:26 schreef petraa het volgende:
Zo wie weet iets waardoor ik lekker boos kan worden. Ik ga zo namelijk ff op school praten met de juf van me dochter, die heeft besloten dat me dochter maar het pispaaltje uit de klas moet zijn en dus van alles wat er gebeurt de schuld krijgt!
Ze is geen lieverdje dat weet ik, ze zegt wat ze denkt, maar om nu van allessssssss de schuld te krijgen gaat me effe iets te ver!
Oh wat erg! Dan is het klimaat zo geschapen. Kinderen zijn zo hard.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij er boos van wordt, maar ik kan er nog altijd woest om worden: Ik werd op de basisschool gepest, en dat begon toen een juf mij, in de klas steeds slakje begon te noemen, en dingen zei als: wachten we allemaal even tot Annelies ook klaar is.....
(ik vergat af en toe door te werken omdat uit het raam kijken en wegdromen zoveel leuker was. Zo zag ik vogels nestjes bouwen, vlindertjes vliegen en prachtige wolkpartijen)
Maar aan juffen die leerlingen in wat voor uitzonderingspositie dan ook plaatsen, heb ik gruwelijk de pest!
Als dat zo is, verwacht ik er een paint overquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Is Soury trouwens nog langs geweest of is ze inmiddels overleden vanwege mijn
Wittebonensoep?
SOURY !!!!! LEEF JE NOG !
of ze zit vanaf gisteren op de plee...... vanwege de olijfolie![]()
moet je wel gewend zijn![]()
tssssss, wat een domme tante inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij er boos van wordt, maar ik kan er nog altijd woest om worden: Ik werd op de basisschool gepest, en dat begon toen een juf mij, in de klas steeds slakje begon te noemen, en dingen zei als: wachten we allemaal even tot Annelies ook klaar is.....
(ik vergat af en toe door te werken omdat uit het raam kijken en wegdromen zoveel leuker was. Zo zag ik vogels nestjes bouwen, vlindertjes vliegen en prachtige wolkpartijen)
Maar aan juffen die leerlingen in wat voor uitzonderingspositie dan ook plaatsen, heb ik gruwelijk de pest!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tssssss, wat een domme tante inderdaad![]()
Ik had op de basisschool werkelijk een klerelijer van een ''meester'' hij was nog Frater ook, wat dat
dan ook precies mag inhouden, in ieder geval iets met de kerk.......
maar goed toen had ie een keer een les over de 2e Wereldoorlog en écht waar niet gelogen.....
hij ging dus uitleggen over de gaskamers, ja sorry, kutonderwep zo vroeg op de morgen,
maar ja komt gelijk bovendrijven.
Nu was er één buitenlands jongetje in de klas, Roberto, een italiaantje, en laat dat nou nét
toevallig ''mijn maatje'' zijn, hij woonde 3 huizen naast me, dus zo goed als mijn buurjongetje,
we liepen meestal samen naar school, 6 jaar lang, totdat ze gingen roepen, "Fan is óp Roberto"
en dat op het na,na,na,na,na deuntjetoen ging ik me schamen en vluchte ik altijd de voordeur
uit als ik hem het tuinpad op zag komen lopen, sorry Robertowas puberschaamte, voor het
eerst besefte ik een beetje het jongens/meisjes gedoe.....
maar goed, al liep ik inmiddels zelden nog met hem heen en terug naar school, hij was toch
mijn ''maatje''......
dus die klote frater deed zijn verhaal over de Holocaust en toen riep ie mij naar voren én
Roberto, wij staan vóór de klas, Frater er tussenin, zegt die eikel.....
Dit was dus het ''goede ras'' , wijzend naar mij, blond, blauwe ogen
en dat..... met minachtend gebaartje naar Roberto...... ging naar de gaskamer......
yep, écht gebeurd, niet te geloven, ben meteen met Roberto de rest van de week
weer heen en weer naar school gelopen. Niemand heeft er trouwens ooit met één
woord over gesproken, klas was muisstil, en daarna ook nooit iets over gehoord,
maar is me altijd bijgebleven......
![]()
Klote Frater....... hij sloeg ook trouwens, mij nooit maar één van de jongens in mijn klas had
een ''gescheiden'' moeder, die kreeg bijna ieder dag een pak slaag, om het minste geringste.....
jaren later op een schoolreunie zei hij nog tegen me, ''ik heb zo'n zin om die kerel op zijn bek
te slaan''......... nah, kon ik helemaal inkomen, maar heb hem toch maar effe meegetrokken van
die vent vandaan, vergeet die lul joh, we gaan een borrel halen bij het buffet, dus toen
liep het allemaal nog goed af, en met Roberto ben ik later meegegaan naar huis om zijn Pa en Ma
weer eens gedag te zeggen, scheten van mensen........
nah, wat een verhaal weer, scrolwieltje zit in het midden hoor jongelui.........
yep........ er liepen rare mensen rond daarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Echt bizar! Dat zulke mensen uberhaubt leraar kunnen worden he?
nou......... may he rot in hell........quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had ook geen idee wat een frater is, maar als ik dit zo lees is het ook wel een beetje te begrijpen dat die man zo'n hufter was:
(wat het uiteraard niet goedpraat enzo)
Tien redenen om géén frater te worden
1. Je stelt je hele leven in dienst van anderen
2. Je leeft in een gemeenschap van mannen
3. Je moet elke dag bidden
4. Je moet gehoorzamen
5. Je krijgt alleen zakgeld
6. Je mag geen seks hebben
7. Je kunt niet uitkiezen met wie je samenwoont
8. Je hebt alleen een kleine kamer voor jezelf
9. Je kunt geen carrière maken
10. Je leeft tussen veel oudere medebroeders
http://www.fraters.nu/pages/3_1-tienredenen.html
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou......... may he rot in hell........
![]()
amen
kunnen ze samen een ''gek dansje doen''quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien komt hij daar mijn slakkenjuf wel tegen!
Gezellig hoor!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had ook geen idee wat een frater is, maar als ik dit zo lees is het ook wel een beetje te begrijpen dat die man zo'n hufter was:
(wat het uiteraard niet goedpraat enzo)
Tien redenen om géén frater te worden
1. Je stelt je hele leven in dienst van anderen
2. Je leeft in een gemeenschap van mannen
3. Je moet elke dag bidden
4. Je moet gehoorzamen
5. Je krijgt alleen zakgeld
6. Je mag geen seks hebben
7. Je kunt niet uitkiezen met wie je samenwoont
8. Je hebt alleen een kleine kamer voor jezelf
9. Je kunt geen carrière maken
10. Je leeft tussen veel oudere medebroeders
http://www.fraters.nu/pages/3_1-tienredenen.html
oké ik doe het zelluf wel..........quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zoek jij eens even een lekker muziekje uit...... iets vrolijks
Sorry mop! Ik was even aan het lezen over de fokstok enzo.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zoek jij eens even een lekker muziekje uit...... iets vrolijks
Wel goed. Eindelijk is gisteren de drain uit mijn long gehaaldquote:
Hai Manu,......hoe het is heb je denk ik al gelezen hierboven!!quote:
Iets van GTMAquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat doe je brother, ik was eerst!
Dat ben je toch niet kwijt? Overheid staat toch garant tot 100.000 euro?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:58 schreef Mathara het volgende:
[..]
Hai Manu,......hoe het is heb je denk ik al gelezen hierboven!!
Verder moet ik je wat vertellen. Ik had wat geld op Icesave staan, maar heb er hier helemaal niet meer aan gedacht,.
Maandelijks deed ik een automatische overschrijving !! En nu, alles weg![]()
Ook mijn fam en vriend hebben er niet aan gedacht. Ze konden niet meer inloggen, vanwege de drukte op de site en dus ben ik dat nu kwijt.
Hoe bedoel je?? Het WAS een speciale spaar_rekening, met zeer hoge rente. Alles viel of stond op de IJslandse beurs, het schommelde iedre dagquote:
Was het veel?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:58 schreef Mathara het volgende:
Verder moet ik je wat vertellen. Ik had wat geld op Icesave staan, maar heb er hier helemaal niet meer aan gedacht,.
Ook mijn fam en vriend hebben er niet aan gedacht. Ze konden niet meer inloggen, vanwege de drukte op de site en dus ben ik dat nu kwijt.
Het was dus echt stom vorige week, was bezig om wat spaargeld te verhuizen en wist niet waarheen en wilde het dus vorige week daar nog heen doen, maar toen toch maar gekozen voor ASN omdat dat wat sneller gingquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:58 schreef Mathara het volgende:
[..]
Hai Manu,......hoe het is heb je denk ik al gelezen hierboven!!
Nou, mijn vriend is al aan het bellen geweest, maar de Ned bank staat alleen garant voor bemiddeling?? Je moet het zelf aanvechten, maar ik ben heel wat geld armer nuquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat ben je toch niet kwijt? Overheid staat toch garant tot 100.000 euro?
Oh het is GMTA (was tov Dementor)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:02 schreef Mathara het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? Het WAS een speciale spaar_rekening, met zeer hoge rente. Alles viel of stond op de IJslandse beurs, het schommelde iedre dag
De engelse regering heeft al toegezegd aan de engelse die bij Icesave hadden staan 20.000 te verzekeren. Bos wil er nog niet aan, omdat ze het IJsland niet te makkelijk willen maken ofzoiets begreep ik van me vader! Me broer heeft trouwens ook zijn spaargeld bij Icesave staan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het was dus echt stom vorige week, was bezig om wat spaargeld te verhuizen en wist niet waarheen en wilde het dus vorige week daar nog heen doen, maar toen toch maar gekozen voor ASN omdat dat wat sneller gingGeloof trouwens ook niet dat dat geld serieus weg is bij icesave
Nee denk je?? Ik hoop het van hartequote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het was dus echt stom vorige week, was bezig om wat spaargeld te verhuizen en wist niet waarheen en wilde het dus vorige week daar nog heen doen, maar toen toch maar gekozen voor ASN omdat dat wat sneller gingGeloof trouwens ook niet dat dat geld serieus weg is bij icesave
Als jij {jullie} er iets over horen of lezen wil je me dat dan laten weten ??quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh het is GMTA (was tov Dementor)
Great minds think alike
ofzoiets
moet nog een beetje wennen aan afkortingen
Ja, dat heb ik ook heel lang gedaan. Totdat een collega me van alles vertelde over Icesafe, het leek zo safe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:06 schreef petraa het volgende:
Ik ben blij dat ik niet net zoals me vader en broer aan het klooien ben geweest met me spaargeld en het gewoon bij de Postbank heb laten staan, tegen minder rente!
Dat klinkt niet erg hoopvol !! Wauw je broer is dus ook de pineut. Heeft hij al iets ondernomen ??quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:05 schreef petraa het volgende:
[..]
De engelse regering heeft al toegezegd aan de engelse die bij Icesave hadden staan 20.000 te verzekeren. Bos wil er nog niet aan, omdat ze het IJsland niet te makkelijk willen maken ofzoiets begreep ik van me vader! Me broer heeft trouwens ook zijn spaargeld bij Icesave staan.
Je moet je er niet druk over maken (en al helemaal niet op dit moment). Maar zal je wel pm'en als ik wat lees...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:09 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ik voel me nu zo verschrikkelijk arm,..............en stom
De geur van geld werd voor veel mensen te sterk..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:12 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook heel lang gedaan. Totdat een collega me van alles vertelde over Icesafe, het leek zo safe.
Ik hoop echt dat ik iets terug krijg.
Nu maar weer gewoon op de postbank of ABN
O' heel graag Manuquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moet je er niet druk over maken (en al helemaal niet op dit moment). Maar zal je wel pm'en als ik wat lees...
Ja, het was een mooi bedrag. Zat bijna aan de ¤ 25.000quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het veel?
Mijn broer vertelde gisteren dat zijn baas al zijn spaargeld bij Icesave had staan. Dan heb je met twintig jaar keihard werken op de bouw 30.000 Euro bij elkaar gesprokkeld ...
Afwachten dus. Het was een deel van de erfenis van mijn paps, en daarom doet het misschien extra pijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:28 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn geen kleine bedragen. Ik hoop ook voor jou dat het allemaal wordt rechtgetrokken!
Want jij was de enige die dit alles wel had voorzien?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
De geur van geld werd voor veel mensen te sterk..
Ik heb icesave nooit vertrouwd.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Want jij was de enige die dit alles wel had voorzien?
Het is wél de geur van eigen geld hè, waar mensen voor hebben gewerkt. Het is geen riskante beleggingsrekening, het was een spaarrekening.
Ik had tot gisteren niet eens van die bank gehoord maar ik vind het knap lullig en hartstikke sneu.
Wie had dit nu verwacht? Ik niet, hoor. Nu zit ik er niet op maar ik had er zo eentje kunnen zijn. Nu ben ik ook niet de slimste maar ben wel een gemiddelde nitwit consument.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Het is inderdaad een spaarrekening maar met een rentepercentage van een redelijk goede belegging.
Dat mensen zich niet meer verdiepen in de constructie en de risico's omdat ze de geur van geld ruiken is niet echt slim te noemen.
Klanten van Icesave.. medelijden mee hebben?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie had dit nu verwacht? Ik niet, hoor. Nu zit ik er niet op maar ik had er zo eentje kunnen zijn. Nu ben ik ook niet de slimste maar ben wel een gemiddelde nitwit consument.
Wie had er überhaupt verwacht dat IJsland ook failliet kan gaan. Heeft iemand daar ooit over nagedacht? Ik niet!Nog geen seconde in mijn leven.
Ja duidelijk ook. Doe er misschien nog wat suggesties opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klanten van Icesave.. medelijden mee hebben?
Mooi topic..
Een beetje medeleven zou je niet misstaan, Dementor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klanten van Icesave.. medelijden mee hebben?
Mooi topic..
Vertel waarmeequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:14 schreef Deisyy het volgende:
Zo, en ik ben mezelf lekker wezen verwennen vandaag
Nee! Eerst alles op de foto zetten, hier posten en dan, dan mag je gaan opruimen!quote:
* Dementor haalt schouders op.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje medeleven zou je niet misstaan, Dementor.
Mathara is net als vele anderen veel centjes kwijt en heeft dat nooit kunnen voorzien en dat is gewoon goed kut.
Mooi man! Succes maandag! Help me er nog even aan herinneren en ik duim voor je.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben sinds maandag uit de ziektewet en heb a.s. maandag al een sollicitatiegesprek.
Alles?! Alleen mijn laarzen ook goed?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Eerst alles op de foto zetten, hier posten en dan, dan mag je gaan opruimen!
Hey dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben sinds maandag uit de ziektewet en heb a.s. maandag al een sollicitatiegesprek.
Jou gun ik alle geluk , goede gezondheid en een leuke baan waar je het naar je zin krijgt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tnx.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi man! Succes maandag! Help me er nog even aan herinneren en ik duim voor je.
En Dementor moet het overduidelijk niet hebben van zijn empathisch vermogen.
Wauw dat klinkt goed. Heerlijk als je allemaal leuke dingen hebt gekocht, krijg gelijk ook zinquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:25 schreef Deisyy het volgende:
Met een paar geweldige coole bruine laarzen, een leuk grijs rokje, lange trui voor op een legging, een vestje, een blousje, nog een ander truitje, o ja en een kekke jeans![]()
En nu alles opruimen
Living the good life and I don't give a damn!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tnx.
Nee, dementor moet het hebben van het vermogen van zijn pappie![]()
(ik vond het wel een inkoppertje)
Deisyy die zijn echt super mooiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles?! Alleen mijn laarzen ook goed?
[ afbeelding ]
Als graaiers down gaan toon ik geen medelijden, ze komen mij ook niet helpen als ik down ga.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi man! Succes maandag! Help me er nog even aan herinneren en ik duim voor je.
En Dementor moet het overduidelijk niet hebben van zijn empathisch vermogen.
Gefeliciteerd, en heel veel succes maandagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zijn spaarders, geen graaiers.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef Dementor het volgende:
Als graaiers down gaan toon ik geen medelijden, ze komen mij ook niet helpen als ik down ga.
Dus als je een bank zoekt de een hoge rente geeft voor je spaarcenten dan word je een graaierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als graaiers down gaan toon ik geen medelijden, ze komen mij ook niet helpen als ik down ga.
Je vind het vast niet erg als ik hier niet verder op in ga.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn spaarders, geen graaiers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |