Niet erg, wel typisch en makkelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:11 schreef Dementor het volgende:
Je vind het vast niet erg als ik hier niet verder op in ga.
Dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet erg, wel typisch en makkelijk.
Ik vind het namelijk nogal stuitend dat jij mensen die vaak jaren hebben gesappeld om een appeltje voor de dorst bij elkaar te sparen en dat spaargeld tegen een hoge rente wegzetten, met het grootste gemak als graaiers wegzet.
Beetje jammer.
Op de foto lijken ze schuiner dan ze in werkelijkheid zijn, het is een ietsje.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Leuke laarzen, Deisyy. Zit er nu een taps toelopende hak onder, of lijkt dat maar zo?
ik niet, m'n kast is bijna leegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de foto lijken ze schuiner dan ze in werkelijkheid zijn, het is een ietsje.
Ik ben meteen de zomerboel uit mijn kast aan het gooien en de winterboel weer tevoorschijn, ik krijg zowaar een beetje zin in de winter
Dan heb je mazzelm want ik hoorde dat het zaterdag 20 graden wordtquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je mazzelm want ik hoorde dat het zaterdag 20 graden wordt
Oe!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je mazzelm want ik hoorde dat het zaterdag 20 graden wordt
Gefeliciteerd denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben sinds maandag uit de ziektewet en heb a.s. maandag al een sollicitatiegesprek.
Transportplannerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd denk ik
Wat voor baan is het?
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!quote:
LULquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk! Was mijn opa ook..
[ afbeelding ]
sorry![]()
Ik ookquote:
Is dat nog steeds bezig?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
Waar ik niet om moet lachen is om degene die steeds onder mijn nick bij Huub aan het posten is.
Ongetwijfeld vindt deze 'persoon' zichzelf hilarisch, maar het begint een beetje flauw te worden.
Die van Gert was stiekem wel grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Waar ik niet om moet lachen is om degene die steeds onder mijn nick bij Huub aan het posten is.
Ongetwijfeld vindt deze 'persoon' zichzelf hilarisch, maar het begint een beetje flauw te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |