moet wel, hij heeft geen streamsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
viel mij ook op.........
je moet de chocolade mousse taart van AH hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef blomst het volgende:
Vandaag een cocoladekwarkbol mee genomen uit de winkel, leek me zo lekker.
maar dat viel tegen
Have funquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens offline en de TV opstarten cq. het Wii Systeem om wat thuisbrouwsels te draaien![]()
Tot morgen @LL
Dankje voor de tipquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je moet de chocolade mousse taart van AH hebben![]()
die is lekker
Chocolademoussetaartquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je moet de chocolade mousse taart van AH hebben![]()
die is lekker
Dat kijkt me ook wel luxequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan natuurlijk ook, net als Soury, Alberten
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan natuurlijk ook, net als Soury, Alberten
Blijkbaar. En weet je ook wat "een Prince Albert" is?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
heet dat écht zo, Alberten als je via internet besteld?
nee........ maar ik vrees het ergstequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Blijkbaar. En weet je ook wat "een Prince Albert" is?
Ik weet niet in welk ziekenhuis je ligt (oh wacht dat weet ik wel) maar ik zou ze aanklagen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:55 schreef Mathara het volgende:
[..]
Wel goed. Eindelijk is gisteren de drain uit mijn long gehaald. Heb er best last van {veel pijn}, maar de blijdschap overheerst.
Nu verder afwachten
Die glinsteren in het zonlicht!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee........ maar ik vrees het ergste![]()
vertel.......
Mja... op een zonnige dag op het naaktstrand wél ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die glinsteren in het zonlicht!![]()
Aan de hoornse plas had ik het "genoegen" er een te mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... op een zonnige dag op het naaktstrand wél ja.
ja wat is het nou.........quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... op een zonnige dag op het naaktstrand wél ja.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja wat is het nou.........
iets met een piemel dus ofzo?
ja dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja wat is het nou.........
iets met een piemel dus ofzo?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja dushttp://nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Albert-piercing
[ afbeelding ]
geef mij maar gewoon ''puur natuur''quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
huuuuu ik vind jou plaatje echt huiveringwekkend.![]()
Geeft toch een heel ander beeld bij: "even inhaken"
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Vond die van de buuf toch leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |