Ah ok, nooit van gehoord.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:06 schreef Manu82 het volgende:
Is een serie van de Vara, zat destijds in het buitenland en Peter en ik waren geloof ik de enigen die het volgden in het subforum
En als je dat bericht dat jij eerder in een quote geplaatst hebt leest (en stel dat het zou waar zijn), zou je dat dan niet uiterst ziek vinden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb wat klonen betreft echt totaal geen fingerspitzengefühl, nooit gehad en ik zal het ook wel nooit krijgen. Of het moet er echt heel dik bovenop liggen.
Boeit me ook niet, zolang je maar normaal mee post en niet anderen probeert onderuit te halen/aan de schandpaal te nagelen/in diskrediet wil brengen.
Puur hypothetisch? Ja. Maar ik neem dat bericht met een flinke korrel zout. Of zand. Om in ogen te strooien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:14 schreef APK het volgende:
En als je dat bericht dat jij eerder in een quote geplaatst hebt leest en stel dat het zou waar zijn, zou je dat dan niet uiterst ziek vinden?
Puur hypothetisch natuurlijk.
Van de laatste 5 films die ik opgenomen had met dat ding stond het eind er niet op.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe mediabox gekregen, want bij de andere was de scartaansluiting kapot.
Heb gelijk maar een 3 halen 2 betalen pakket genomen en het bevalt me nu al.
Dinnetje wilde hondje iets vroeger uitlaten, dus dan zou ik het nieuws van 6 uur missen.
Stel je ff snel in en kijk je dan terug als je weer thuis bent.
Geen gek*t met videobanden.
En zit je in een moment wat je niet wil missen, maar je moet echt heel nodig piesen, dan druk je gewoon ff op de pauzeknop.
Quote van Huub's blog.quote:Dat blurk niet spoort, komt door de mental coaches die zij heeft(lucifer en stoker), jammer het kon een engel zijn!
Ik ben hier te dom voor, ik weet het echt nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
Kom op zeg, we weten toch allemaal wie hierachter zit? Neo of durft niemand dat te zeggen? Zijn fascinatie met engelen en Lucifer. Ik begrijp niet dat iemand denkt dat Disana of Tipsch zich verschuilt achter de nick van Mathara.![]()
[..]
Quote van Huub's blog.
ikhad ook neo in mijn hoofd, maar ben niet van alles op de hoogte, dus het kan zomaar iemand anders zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
Kom op zeg, we weten toch allemaal wie hierachter zit? Neo of durft niemand dat te zeggen? Zijn fascinatie met engelen en Lucifer. Ik begrijp niet dat iemand denkt dat Disana of Tipsch zich verschuilt achter de nick van Mathara.![]()
[..]
Quote van Huub's blog.
Idem hier, bovendien houd ik me verder volledig afzijdig van deze perikelen overigensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ikhad ook neo in mijn hoofd, maar ben niet van alles op de hoogte, dus het kan zomaar iemand anders zijn.
Als hier iets gepost wordt, volgt daar een echo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het sowieso te triest voor woorden om een weblog van een buitenstaander te gebruiken om je beef uit te vechten.
Isn't it psychotic ... don't you think?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:47 schreef APK het volgende:
Als hier iets gepost wordt, volgt daar een echo.
Ik snap eigenlijk niet dat Huub die meuk laat staan.
quote:
Het is gewoon 'blog maken', alles voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:49 schreef Copycat het volgende:
Isn't it psychotic ... don't you think?
Het zijn natuurlijk wel lekker veel logreacties.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens offline en de TV opstarten cq. het Wii Systeem om wat thuisbrouwsels te draaien![]()
Tot morgen @LL
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef Copycat het volgende:
Kijkt die barman nu de hele tijd op een spiekbriefje voor gespreksstof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |