Owwwwww, vandaar dat de eerste telefonische vraag was of ik weet waar Westerbork ligt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk! Was mijn opa ook..
[ afbeelding ]
sorry![]()
Misschien kan Manu die persoon in toom houden. En dat ze er mee stopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Waar ik niet om moet lachen is om degene die steeds onder mijn nick bij Huub aan het posten is.
Ongetwijfeld vindt deze 'persoon' zichzelf hilarisch, maar het begint een beetje flauw te worden.
Zij is het nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien kan Manu die persoon in toom houden. En dat ze er mee stopt.
Hij moet gewoon gaan dreigen dat anders zijn liefde voor haar over is.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk! Was mijn opa ook..
[ afbeelding ]
sorry![]()
Was de filevrije dag ook daadwerkelijk file vrij?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:49 schreef Manu82 het volgende:
die filevrije dag krijgt ook 'een beetje' teveel aandacht
Volgens mij nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Was de filevrije dag ook daadwerkelijk file vrij?
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=93&jaar=2008&maand=10quote:Kan dat gespam met de naam fOKk en blurk nu eens op houden, blurk en mathara zijn al maanden de mentalcoachtes en klonen van gebande disana, dus ik schrijf hier in Neo-letters kappen met die zooi hier, ik begrijp dat de gebande groep nmns, disana , Neo, tipsch , lobasca pissig en teleurgesteld zijn dat gebande dementor wel terug mocht komen en klonen van Disana, want blurk en mathara gewoon blijven posten achter proxies en verzonnen ziektes en icelandbank verlies verhalen allemaal om aandacht op een forum. ze trappen er allemaal in, terwijl die verhalen niet kloppen . de ene keer fotomodel en dan weer co-assistent, in het ziekenbed weet ze niet wat haar overkomt tussen al die mensen, maar loopt wel coschappen, post een foto van iemand anders en schrijft dat ze dat is van voor haar ziekenhuisopname, komt ze er niet uit, komt er blurk haar steunen en met iedereen mee te lullen , maar die scherpe dwingende sarcatische disana herken je dwars de klonen heen , dat zag leandra ook al . Maar kappen met die posten op de weblog van Huub. en val lobasca niet lastig via de telefoon. durf je wel. en ook nog van die vieze telefoontjes over sex. viespeuk. .
quote:
Nog een tijdje en dan is Vuurzee er weerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
en een fatsoenlijk televisieprogramma mèt streams, en we kunnen weer over tot de orde van de dag.
Goed hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Knap dat je nog steeds gestopt bent met roken btw
quote:
Is ook leuk om op FOK te volgen, vorige keer werd er vooral in de laatste week hevig gespeculeerd over hoe het nu uiteindelijk in elkaar zat.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nog een tijdje en dan is Vuurzee er weer
Ik heb het sterke vermoeden dat een paar van die lui nog regelmatig hier posten en ik ben niet de enige zo te zien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me wel duidelijk dat Disana, Lobasca en Tipsch nooit meer terug zullen komen op FOK!.
Is een serie van de Vara, zat destijds in het buitenland en Peter en ik waren geloof ik de enigen die het volgden in het subforumquote:
Maar ze zijn al veel minder dwingend, zuigend, en diep walgelijk, dat is iig een soort van winst.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat een paar van die lui nog regelmatig hier posten en ik ben niet de enige zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |