Wat lul je nou man, met je 'bankoning'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik, als bankoning van de RLS-subfora door de jaren heen, moet toch wel lachen om al die ophef om een paar gebanden.
Neem je ban sportief op en handel het af met een mailtje. Maar haal eerst eens diep adem en tel tot tien, voordat je domme dingen (klonen) gaat doen.
Ik was het ook niet altijd eens met wéér een ban, die een ander je wist aan te smeren.
Maar ga geen kloon aanmaken of via een andere site de boel verzieken, want dan laat je je kennen.
Als verzamelaar van bans weet ik uit ervaring, dat dat niet werkt.
Hoe erg je het ook niet eens mag zijn met een bepaalde beslissing en hoe sommigen er mee weg komen.
Steek als eerste je hand in eigen boezem en wijs dan pas met je vinger naar een ander.
vooral de laatste 2 seconde zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh God, laat het een goed nummer zijn!
scott cohenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jawel ik ken je nog wel ik herken je ava![]()
in je account dinges staat dat je vrouw bent wie is die leuke vent in je ava?
quote:
Heeft Tanja je gedumpt, dat je het nu weer op mij gaat afreageren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, met je 'bankoning'.![]()
Amateur.
ja zeker een lekker ding, moest wel effe googelen maar tis dus een acteur.....quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste en tot singhalong later vandaag!?
moet morgen weer het ijzer smeden bij corus/tata. zit in groep geel, die bus komt dus echt wel vroeg!!
leters
ja hij speelde Wolf in the 10th kingdom en sinds die tijd ben ik een beetje verliefdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja zeker een lekker ding, moest wel effe googelen maar tis dus een acteur.....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scott_Cohen
nice........
Ik verwacht ook geen perfecte mod... ik kan alleen maar zeggen dat het voor mij onterecht aanvoelt dat bepaalde figuren uiteindelijk lijken te winnen omdat zij misschien dan gebanned zijn maar hun 'vijanden' ook. Voor de uitdager een halve overwinning tegenover de gedaagden een complete nederlaag.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker bans gevallen natuurlijk en helaas is het vanaf hier niet mogelijk om in iemands brein te kijken. Als we alles van te voren hadden geweten dan was de wereld perfect. Maar dat is het niet, helaas ende jammer.En ongetwijfeld zijn er fouten gemaakt, ook door mij als mod maar vooralsnog neem ik niet de verantwoording op me voor wat users onderling doen. Maar ik ben niet eens in de buurt van de perfecte mod dus ik zal nog wel meer fouten maken.
Ik zit me helemaal niet af te reageren, ik moest juist hard lachen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Tanja je gedumpt, dat je het nu weer op mij gaat afreageren?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:17 schreef IIsa het volgende:
[..]
ja hij speelde Wolf in the 10th kingdom en sinds die tijd ben ik een beetje verliefd
ja hij dus, hij is daar super cute!quote:
ik ga morgen is effe bij bol punt com neuzenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:22 schreef IIsa het volgende:
niet in dat filmpje hoor maar in de serie.
we gingen toch nog een borrel drinken op je nieuwe baan????quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft Tanja je gedumpt, dat je het nu weer op mij gaat afreageren?
doe isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit me helemaal niet af te reageren, ik moest juist hard lachen.
ik ben wel meer van ditquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:25 schreef IIsa het volgende:
je moet er van houden maar ik ben heel erg een fantasie fan dus ik vind het wel leuk.
elfen en trollen, you gotta love them
o maar die ken ik ook wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben wel meer van dit![]()
soort films.....
pulp fiction en godfather enzo........
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:27 schreef IIsa het volgende:
[..]
o maar die ken ik ook wel.
heb een erg brede smaak.
Nieuwe baan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
we gingen toch nog een borrel drinken op je nieuwe baan????
[ afbeelding ]
en nou moet jij eens een leuk liedje plaatsen........
o fuckquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nieuwe baan?
Het is maar een sollicitatiegesprek he?
De huid niet verkopen, voordat de beer is geschoten
Echt waar he? Ik zweer het je serieus. Ik heb duidelijk gezegd dat het een sollicitatiegesprek is, echt. Ik zweer het je en dat meen ik serieus, werkelijk schatje, ik denk dat één of ander sukkeltje je iets anders wijs heeft gemaakt, echt waar hoor, dat meen ik serieus, echt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o fuckik dacht dat je maandag al kon beginnen heb ik zeker verkeerd gelezen......
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Echt waar he? Ik zweer het je serieus. Ik heb duidelijk gezegd dat het een sollicitatiegesprek is, echt. Ik zweer het je en dat meen ik serieus, werkelijk schatje, ik denk dat één of ander sukkeltje je iets anders wijs heeft gemaakt, echt waar hoor, dat meen ik serieus, echt.
maar je kan je verhalen toch ook hier kwijt.......quote:
Het gaat nog steeds toppie met buuf. Ze heeft een beetje rugpijn, dus ik heb haar vanavond ff een massage met tijgerbalsem gegeven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar je kan je verhalen toch ook hier kwijt.......![]()
doe ik ook altijd
alles wat me te binnen schiet plemp ik gewoon neer
![]()
zullen we gewoon effe doen alsof we aan de foon zijn......
ik begin,
Hé simpeltje... met Fan..... hoe is het met jou?
ben je nog vlieft op je Buuf.........?
nu jij......
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds toppie met buuf. Ze heeft een beetje rugpijn, dus ik heb haar vanavond ff een massage met tijgerbalsem gegeven.
En heb haar hondjes ook uitgelaten, omdat ze een beetje "leeg" was.
Morgen ga ik voor haar koken. (als ze d'r beter voelt) anders zaterdag.
En hoe verantwoordt jij je tegenover je dikke konten Griek, dat jij beetje flieft bent op Ribas, die iemand IRL eem vork tussen z'n ogen zou steken?
Ze zit ff niet lekker in haar vel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wacht effe........
ehhhhhhh moest effe tranen wevegen.........
wat ben je ook een idioot.....![]()
oké gaan we dan......
ten eerste natuurlijk toppie met je Buuv,
en mijn Griek met zijn dikke kont heeft geen probleem met Ribas, die vindt hem ook grappig,
en hij steekt heus geen vork tussen iemand ogen hoor... geloof ik niks van, ik denk wel
dat je een knal voor je kop krijgt als je hem teveel op zijn huid zitdat dan weer wel......
ik heb een spaans liedje voor je.........
wa bedoel je met ''Buuv is een beetje leeg'' ......?
oké da's een goede start....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zit ff niet lekker in haar vel.
Darom ben ik ook een beetje voorzichtig. Heb al eerder een relatie met haar gehad.
Maar dit keer hebben we wel duidelijke afspraken gemaakt.
Dit keer géén éénrichtingsverkeer.
En dat gaan we nu proberen. En anders even goede vrienden, maar geen relatie.
Dus sobreviviré (Ik overleef het wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |