Terugkijken:quote:De klusstrijd Het Blok is dit keer voor de vijfde keer te zien bij NET 5. De lustrumeditie bevat weer alle bekende ingrediënten: lange klusnachten, slopende weekenden en keiharde strijd om een bouwval om te toveren tot vier topappartementen. Wat de deelnemers van dit jaar echter niet weten, is dat Het Blok nog gesplitst moet worden van één woonhuis in meerdere woonhuizen. En dat ze dus eerst moeten gaan slopen, voordat ze kunnen beginnen aan de zwaarste verbouwingswedstrijd annex relatietest van Nederland.
Vier koppels
Het Blok speelt zich in en rondom vier vervallen appartementen af. In deze appartementen klussen en wonen vier kleurrijke koppels, terwijl ze hun dagelijkse baan gewoon voortzetten. Ze hebben slechts elf weken en een beperkt budget om de appartementen volledig te renoveren en in te richten. Na 77 dagen van bloed, zweet en tranen, worden de appartementen op een officiële onroerend goed veiling van de hand gedaan. Het bedrag dat de stellen kunnen winnen, is het verschil tussen verkoopprijs op de veiling en de oorspronkelijk getaxeerde startwaarde. Het koppel dat de grootste meerwaarde heeft weten te realiseren, wint bovendien de hoofdprijs van 50.000 euro.
Op de proef gesteld
De stellen worden in Het Blok enorm mentaal en sociaal op de proef gesteld. Kan hun relatie dat aan? Komen er verborgen karaktereigenschappen boven drijven, die de ander tot nu toe niet gezien had? Zijn er kanten die hem of haar toch iets minder leuk maken? Of wordt de onderlinge band juist enorm versterkt?
misschien moeten ze wat meer klussen en wat minder op anderen lettenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
Ik mag ze niet maar ik vind het wel stoer dat ze zo nonchalant zitten te eten of er niks aan de hand is en die boertjes helemaal para worden omdat ze nog steeds achterlopen
O, ik verstond Westerbork..... dat had ik pas een goeie actie gevonden....moestern helemaal heen en terugquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:13 schreef dronkeykong het volgende:
Westerpark is echt leuk, ik zou het zo doen helpen op de kinderboerderij daar
same here. Ze worden de hele tijd dwarsgezeten, maar blijven er wel om lachen (op Jeroen en z'n kinderboerderijfobie na dan), da's op zich best tof.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
Ik mag ze niet maar ik vind het wel stoer dat ze zo nonchalant zitten te eten of er niks aan de hand is en die boertjes helemaal para worden omdat ze nog steeds achterlopen
Leek me echt niet zo erg een boerengat... alhoewel ik ook niet wist waar het lag...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:10 schreef amaranta het volgende:
Die reactie van Floor en Jeroen??
Nijkerk![]()
Wat een achterlijk koppel.
of iig op de laatste dag.....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:19 schreef dronkeykong het volgende:
Ook niet echt slim van ze om ze wederom stil te leggen. Je had beter kunnen wachten totdat ze met de badkamer en wc bezig waren en dan stil leggen.
Badkamer en wc is echt kut met verbouwen.
Ze hebben gewoon erg weinig budget vergeleken met voorgaande jaren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:20 schreef rubbereend het volgende:
Hoe kan het toch dat iedereen zo weinig geld heeft? Is er al zoveel betaald is hebben ze gewoon beroerd boekgehouden?
En die Jeroenstraf krijg je in dit programma over het algemeen niet voor niets
voor Floortje en Jeroen zijn wrs alle niet-Amsterdammers boeren.... terwijl ze zelf volgens mij ook geen ras-Amsterdammers zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Leek me echt niet zo erg een boerengat... alhoewel ik ook niet wist waar het lag...
Inderdaad, lul dan tenminste nog Amsterdams, kutyupquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor Floortje en Jeroen zijn wrs alle niet-Amsterdammers boeren.... terwijl ze zelf volgens mij ook geen ras-Amsterdammers zijn
op de kinderboerderijquote:
En na een half jaar kan het plafond weer gewit wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:36 schreef DarkElf het volgende:
moet je eens zien hoe baggervet dat ding is na een maand koken... kan je leuk die hele lamp schoon gaan prutsen...
hándig!
Ik zie ze niet klussen. Jij wel? Die keuken vond ik anders ook niet zo bijzonder, gewoon een blok en verder niks aan tierelantijnen of zo. Hoop maar at we volgende week een duidelijker beeld krijgen van de keukens.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
Toch knap dat ze ondanks de sancties weer ruim op tijd klaar zijn.
Zag je ook die dode hoek waar de keukenrol stondquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:42 schreef Fuente het volgende:
Ik vind de keuken van Frits en Petra juist leuk! Die lamp is misschien niet praktisch, maar wel orgineel en dat kun je van de andere keukens niet zeggen. De keuken van Yarno en Kristel is gewoon ronduit lelijk.
maarja origineel en onpraktisch is ook niet echt een meerwaardequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:42 schreef Fuente het volgende:
Ik vind de keuken van Frits en Petra juist leuk! Die lamp is misschien niet praktisch, maar wel orgineel en dat kun je van de andere keukens niet zeggen. De keuken van Yarno en Kristel is gewoon ronduit lelijk.
Daar zeg je zo watquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:00 schreef easy-going het volgende:
Vanavond kwam ineens de vraag bij me op of die appartementen nog een beetje verkoopbaar zijn in deze tijd van kredietcrisis
Goh, zijn er nou na vijf seizoenen echt nog mensen die denken dat het een klusprogramma is?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef RedFever007 het volgende:
Beetje jammer dat je die koppels dus vrijwel nooit ziet klussen![]()
Alleen maar randzaken komen in beeld, ohja, heel af en toe loopt er iemand met een hamer rond
Beeeeeeeeeeeeeeetje meer klussende blokkers zou wel leuk zijn
Maar treurig dat je totaal niet ziet hoe dat nou komt... de lol wordt wel wat minder zoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
Toch knap dat ze ondanks de sancties weer ruim op tijd klaar zijn.
dat dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar treurig dat je totaal niet ziet hoe dat nou komt... de lol wordt wel wat minder zo
Die 5 minuten dat die gast net doet of hij een hele keuken in elkaar heeft gezet?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor klustips ga je maar naar Eigen Huis en Tuin kiijken of zo.
Moet ook zeggen dat ik om die reden dit jaar met minder plezier kijk dan vorige jaren. Zag ik nou trouwens in het voorstukje van volgende week dat iemand het penthouse van Frits en Petra had beklad met blauwe verf? Ben benieuwd wat dat dan weer is...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:47 schreef FoXje het volgende:
Laat het kopen van het huis, en het opknappen maar zitten. Hoeven ze ook geen gereedschap te kopen. Zet gewoon 4 koppels in een huis en laat ze ruzie maken.
Want dat is het blok nu ook al. Ze gaan van niets naar volledige keuken in 3 minuten
De halve buurt staat al maaaanden in de verkoop. Er komt steeds meer bij en gaat amper wat weg. Weet ik als Fundafan vanwege De opmerkelijke foto' svan Funda in K&W.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:00 schreef easy-going het volgende:
Vanavond kwam ineens de vraag bij me op of die appartementen nog een beetje verkoopbaar zijn in deze tijd van kredietcrisis
Jeroen (van Essen) komt uit Epe....... sorry... de wereldstad Epequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor Floortje en Jeroen zijn wrs alle niet-Amsterdammers boeren.... terwijl ze zelf volgens mij ook geen ras-Amsterdammers zijn
En hij weet het verschil tussen Putten en Nijkerk niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jeroen (van Essen) komt uit Epe....... sorry... de wereldstad Epe![]()
http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=386749
En hoe je dacht ik moet hier wegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jeroen (van Essen) komt uit Epe....... sorry... de wereldstad Epe![]()
http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=386749
Ja, dat vind ik eigenlijk ook best jammer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:47 schreef FoXje het volgende:
Laat het kopen van het huis, en het opknappen maar zitten. Hoeven ze ook geen gereedschap te kopen. Zet gewoon 4 koppels in een huis en laat ze ruzie maken.
Want dat is het blok nu ook al. Ze gaan van niets naar volledige keuken in 3 minuten
Zouden zij ook gewoon niet veel meer tijd hebben?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Overigens, ik vermoed dat die Jeroen en z'n vriendin wel gaan winnen. Lijkt wel of ze het er in toveren. In ieder geval wel meesterlijk efficiënt omgaan met tijd en vaardigheden. Niet met geld, dat dan weer niet
Dat zou het hem echt wel eens kunnen zijn jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zouden zij ook gewoon niet veel meer tijd hebben?
Als ik het goed begrijp werken de koppels ook nog gewoon, en zullen de anderen ook wel aardige reistijden hebben.
Nog niet. Van alle appartementen zijn maar 2 foto's geplaatst. De zolderverdieping vind ik er het leukst uit zien. Maar ik heb geen verhuisplannen, woon hier prima met man en kind.quote:
Zei ik eerder ook al, als ik een kandidaat was en ik zou werken, dan zou ik lekker onbetaald verlof nemen en fulltime me richten op het blok. Dat betaalt zich terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat zou het hem echt wel eens kunnen zijn ja
Dat reizen zelf is al aardig vermoeiend.
Zou dat trouwens echt gecontroleerd worden of die lui er bij werken?
Stel dat je 7 weken vakantie kunt nemen, overdag thuis gaan slapen en dan de rest klussen o.i.d.?
Percies! Gamma!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:33 schreef maok het volgende:
Maar wel slapen, plannen maken, rondkijken wat je nodig hebt, (spullen kopen?). Zolang je maar niet aan het klussen in het blok bent.
maarja als ik aan het blok mee zou doen zou ik me ook degelijk voorbereiden. Net als het plaatsen van die wandjes in één van de eerste uitzendingen. Dan maken ze daarin gewoon fouten terwijl dat gewoon basiskennis is die je van te voren op kan doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:33 schreef maok het volgende:
Maar wel slapen, plannen maken, rondkijken wat je nodig hebt, (spullen kopen?). Zolang je maar niet aan het klussen in het blok bent.
Tenzij ze echt op hele korte termijn hoorden dat ze mee mochten doen....quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja als ik aan het blok mee zou doen zou ik me ook degelijk voorbereiden. Net als het plaatsen van die wandjes in één van de eerste uitzendingen. Dan maken ze daarin gewoon fouten terwijl dat gewoon basiskennis is die je van te voren op kan doen.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:33 schreef maok het volgende:
al weet je het pas een week van te voren, dan nog kun je je prima voorbereiden. Maar nu zie ik al jaren stellen die gewoon sommige basis dingen niet beheersenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tenzij ze echt op hele korte termijn hoorden dat ze mee mochten doen....
quote:
oh echt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:22 schreef Tabloid het volgende:
En na het blok over naar gillend naar huis.
Ja, die met dat donkere pak.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Is dat die gozer met die bril en baard?
Ik vond die binnenkomst met de afzeikactie van Roek en Eleanor niet zo handig. "Zeg dan niks", denk ik dan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:40 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe koppel?
Ja, Petra een beetje midden in de zin de mond snoerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:43 schreef rubbereend het volgende:
aha, dat doen ze soepel die reclame erin klatsen
Ik zie ze nauwlijks.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:40 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe koppel?
Nu is het wel heel erg jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:02 schreef maedel het volgende:
ok, nou ben ik het zat met die kutlui van een jeroen en floor
Nou hij wilde de nieuwe bewoners in eerste instantie niks geven. Het was niet helemaal gek gedacht van haar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:07 schreef k_man het volgende:
Floor: "Ik hoop niet dat Yarno zich niet laat leiden door vriendjespolitiek."
En dat uit de mond van mensen die net een punt hebben afgetrokken van de beoordelingen, omdat ze zich 'verneukt' voelden. Nee, dat is eerlijk en oprecht.
Nota bene ook nog nadat ze ¤ 500 van Yarno kregen, ondanks die beroerde beoordeling.
alles wat zij zegt klinkt zo, dus echt opvallen doet 't niet meerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:14 schreef rubbereend het volgende:
"je had je niet nutteloos hoeven voelen als je eens vaker kookt" zo daar klonk nogal wat frustratie in bij Kristel
traditioneel............. dat klinkt mooierquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
traditioneel............. dat klinkt mooier
Tegen wie zei hij dat nou ?quote:
Jawelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:18 schreef Lauzie het volgende:
Zie Jeroen nou: er gaan klappen vallen kutboer?!
Yarno natuurlijkquote:
Wel lachen dat ze een suffe prijs hebben gewonnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:18 schreef DarkElf het volgende:
Terecht, hun gerecht zag er het lekkerst uit..
daarna de kip met boontjes als je het mij vraagt... simpel maar niets mis mee.
die zalmtoestand zag er vies uitdie pasta ook
Als klussers doen ze goed natuurlijk. Maar als persoonquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:21 schreef Xennia het volgende:
Hoewel ik me suf erger aan Floor en Jeroen (en dat eigenlijk best lekker vind) zijn het wel goede, snelle klussers met de juiste ambitie en inzicht in het spel en mogen ze dus best winnen.
quote:Maar liever Frits en Petra.
Waaaat ?quote:
Zie je wel...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:07 schreef k_man het volgende:
Floor: "Ik hoop niet dat Yarno zich niet laat leiden door vriendjespolitiek."
En dat uit de mond van mensen die net een punt hebben afgetrokken van de beoordelingen, omdat ze zich 'verneukt' voelden. Nee, dat is eerlijk en oprecht.
Nota bene ook nog nadat ze ¤ 500 van Yarno kregen, ondanks die beroerde beoordeling.
Niet echt dusquote:
Als iemand nog wil bellen om frustratie te uiten richting Jeroen de nepkakker, dan kan dat zie ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jeroen (van Essen) verkoopt nu iig zijn oude spullen:-link-
Maar hij zou gek zijn om zelf die 1000 euro weg te geven natuurlijk. Alleen die 750 euro naar Petra en Frits slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef Xennia het volgende:
Ik had het niet verwacht trouwens. Ik dacht in eerste instantie echt dat Yarno een rechtvaardige keuze zou maken
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en terecht![]()
Jeroen, gore slijmbal
Ja, zeg eerlijk, met mensen voor boer uitschelden maak je jezelf niet populair.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:33 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Mooi die montages. Je krijgt hierbij bijna medelijden met die boertjes.
Het is toch ook een kutboer met die kutgeintjes telkensquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, zeg eerlijk, met mensen voor boer uitschelden maak je jezelf niet populair.
Er zijn meer dan 15 miljoen Nederlanders die niet in Amsterdam wonen hoor
En toch vind ik die Yarno inmiddels ook een beetje een hypocriete eikel worden. Zeg dan niet dat je het allemaal eerlijk gaat doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar hij zou gek zijn om zelf die 1000 euro weg te geven natuurlijk. Alleen die 750 euro naar Petra en Frits slaat natuurlijk nergens op.
Na vanavond wel jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch vind ik die Yarno inmiddels ook een beetje een hypocriete eikel worden. Zeg dan niet dat je het allemaal eerlijk gaat doen
Ja, dat is dan ook wel weer zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch vind ik die Yarno inmiddels ook een beetje een hypocriete eikel worden. Zeg dan niet dat je het allemaal eerlijk gaat doen
We kunnen 'm ook massaal gaan mailen natuurlijk...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Als iemand nog wil bellen om frustratie te uiten richting Jeroen de nepkakker, dan kan dat zie ik
Ja. Winnaar is het team dat zijn huis met de meeste overwaarde weet te verkopen en dat heeft er niets mee te maken of een team charmant is of niet. Ik gun het Petra en Frits wel meer.quote:
Geen idee, maar hij doet vast wel aan netwerken en jaarclubsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:57 schreef k_man het volgende:
Een bevriende makelaar? Hoezo? Zit ie in die kringen?
En hoe raakt die bevriende makelaar die dure woning dan weer kwijt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja. Winnaar is het team dat zijn huis met de meeste overwaarde weet te verkopen en dat heeft er niets mee te maken of een team charmant is of niet. Ik gun het Petra en Frits wel meer.
Zou Jeroen trouwens niet gewoon een bevriendde makelaar zijn appartement laten kopen?
Is Jeroen van E. dan akademicus? Toch niet economie dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:03 schreef k_man het volgende:
Als een academicus als makelaar eindigt is er toch ergens iets misgegaan.
Dan verdelen ze het gewonnen geld, zodat de bevriende makelaar gecompenseerd wordt voor het bieden boven de marktwaarde.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En hoe raakt die bevriende makelaar die dure woning dan weer kwijt?
Ik denk dat 50% van de eeuwige studentbralballen nooit zijn studie afmaaktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:03 schreef k_man het volgende:
Als een academicus als makelaar eindigt is er toch ergens iets misgegaan.
En dan die Frits die Yarno gelijk overdreven een hand geeft als ie 750 euri krijgt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:19 schreef Finch het volgende:
Toch best kansloos dat iedereen loopt af te geven op jeroen en floortje, terwijl ze het wel elke keer flikken om het af te krijgen.
Ze worden 2 avonden stil gelegd en ze zijn nog ruim op tijd klaar.
Daarnaast vind ik het schandalig van Yarno (alias kutboer) om de hardstwerkende koppels minder te geven waar ze in dat opzicht recht op hadden. Jeroen kan wel slijmen, dat wel.. maar werken heeft hij zeker gedaan.. (overigens kan Yarno ook slijmen bij zijn bovenburen met die 750 euro....)
Inderdaad.. de k*tboeren..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dan die Frits die Yarno gelijk overdreven een hand geeft als ie 750 euri krijgt...
En de actie van Jeroen daarvoor dan? Vond je die ook kansloos?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:41 schreef Finch het volgende:
Let wel, ik heb niks tegen boeren en/of kakkers... maar deze actie is kansloos
Het is inderdaad een spel. Maar dan moet je niet van te voren zeggen dat je het geld eerlijk en naar prestatie gaat verdelen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:13 schreef maedel het volgende:
[..]
En de actie van Jeroen daarvoor dan? Vond je die ook kansloos?
Want het is gewoon een spel, en Yarno doet gezellig mee. Zo zie ik het
gast in godsnaam.. denk om je taalgebruik.. en met monteren kunnen ze mensen echt anders neerzetten..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:16 schreef Angelof9 het volgende:
Yarno heeft het best eerlijk verdeeld hoor. Als je de opleveringsbedragen erbij optelt heeft hij iedereen 750 euro gegeven. Eerlijk toch?
Ik zou dat geslijm van Jeroen ook met 250 euro hebben beloond. Wat een gore hypocriet is die gozer. Floortje is een domme kutsnol, maar zelfs zij verdient die Jeroen niet. Duizendmaal braak!
Dat hij de 'boeren' een punt minder ging geven omdat hij de vorige keer een slechte beoordeling had.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:32 schreef Finch het volgende:
[..]
Het is inderdaad een spel. Maar dan moet je niet van te voren zeggen dat je het geld eerlijk en naar prestatie gaat verdelen..
maargoed.. dat is mijn mening. En ik weet even niet welke actie van jeroen je bedoeld..
Jah minder punt inderdaad (van jeroen). hoewel ik het ook raar vond dat yarno en .. (even haar naar kwijt) meer punten kregen in de vorige oplevering van hun bovenburen dan Jeroen en floortje kregen..quote:Dat hij de 'boeren' een punt minder ging geven omdat hij de vorige keer een slechte beoordeling had.
Jaloers waarop in hemelsnaam??quote:daarnaast bespeur ik toch een jaloerse toon...
kijk, nu komen we ergens!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef DarkElf het volgende:
ze zijn allemaal sneu, alleen sommigen meer dan anderen.
Deze link is gauw weggehaaldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jeroen (van Essen) verkoopt nu iig zijn oude spullen:
link van lelijke wandkast op marktplaats
Dan heb je niet alles gelezen hierquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:19 schreef Finch het volgende:
Toch best kansloos dat iedereen loopt af te geven op jeroen en floortje
Nee klopt.. mijn fout. laat ik het maar houden op een trend opbouw..quote:
dat jij niet mee mag doen en jeroen wel een blondje heeft..quote:
Heb je die kop van dat blondje wel eens gezien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:18 schreef Finch het volgende:
[..]
dat jij niet mee mag doen en jeroen wel een blondje heeft..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:16 schreef Angelof9 het volgende:
Yarno heeft het best eerlijk verdeeld hoor. Als je de opleveringsbedragen erbij optelt heeft hij iedereen 750 euro gegeven. Eerlijk toch?
Niet wat betreft het werk wat ze aan die benedenverdieping hebben gedaan, nee, dat ben ik met je eens, maar Jarno wilde duidelijk niet die 750 euro aan Jeroen geven, kan ik hem niet kwalijk nemen.quote:Nee het is niet eerlijk. De boeren van de vierde etage verdiende echt niet ¤ 750.
Yarna is niet bij zijn bovenburen aan het slijmen, dat zijn gewoon vrienden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:19 schreef Finch het volgende:
Toch best kansloos dat iedereen loopt af te geven op jeroen en floortje, terwijl ze het wel elke keer flikken om het af te krijgen.
Ze worden 2 avonden stil gelegd en ze zijn nog ruim op tijd klaar.
Daarnaast vind ik het schandalig van Yarno (alias kutboer) om de hardstwerkende koppels minder te geven waar ze in dat opzicht recht op hadden. Jeroen kan wel slijmen, dat wel.. maar werken heeft hij zeker gedaan.. (overigens kan Yarno ook slijmen bij zijn bovenburen met die 750 euro....)
Waarom zouden ze emotioneel moeten zijn dan? Het is een wedstrijd en ze zien hun vrienden daarna weer, als ze dat willen. Nee, in dit geval vond ik Jeroen zowaar het meest oprechtquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:58 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Yarna is niet bij zijn bovenburen aan het slijmen, dat zijn gewoon vrienden.
Jeroen en Floortje waren ook so-called friends met dat koppel dat naar huis moest, maar waren het minst emotioneel toen ze eruit moesten. "Jammer dan" .![]()
idd, kom op je kent elkaar nauwelijks, waarom dan zo emotioneel doen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom zouden ze emotioneel moeten zijn dan? Het is een wedstrijd en ze zien hun vrienden daarna weer, als ze dat willen. Nee, in dit geval vond ik Jeroen zowaar het meest oprecht
En daar HEEL gelukkig mee zijn....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, zeg eerlijk, met mensen voor boer uitschelden maak je jezelf niet populair.
Er zijn meer dan 15 miljoen Nederlanders die niet in Amsterdam wonen hoor
Preciesquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:15 schreef Simpleton het volgende:
[..]
En daar HEEL gelukkig mee zijn....
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:55 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind Jeroen en Floortje stom.
Punt
Gisteren?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:36 schreef amaranta het volgende:
geen commentaar nav gisteren?
Jeroen is echt een eikel!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:36 schreef amaranta het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:36 schreef amaranta het volgende:
Beetje in de war door New York?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:36 schreef amaranta het volgende:
Ze lijken wel bij te draaien...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Linda en Alex hebben trouwens bijzonder weinig te melden. Tis net of ze een soort verslaggevers zijn van alles wat er gebeurt, alsof ze niet meedoen.
Ik kijk juist voor die zelfingenomen, hypocriete rotkoppenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:42 schreef DarkElf het volgende:
men waarom kijk ik ernaar? ik spuug echt op al die zelfingenomen hypocriete rotkoppen daar
zo hehe, dat moet je soms ff kwijt
Ze hebben wss eerst gekeken welke partij het sterkst is om dan daarna met ze aan te pappen. Zoals het ongeluk-gesprek met Y&Kquote:
ja ik wrs ook, maar normaal is de mr thuis en kan ik meteen mijn gal kwijt... nu krop ik het allemaal opquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kijk juist voor die zelfingenomen, hypocriete rotkoppen
Jeroen en Floortje vinden ook dat de ''boertjes'' niets te melden hebben, omdat ze van het platteland komen hebben ze geen inhoudquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:45 schreef DarkElf het volgende:
ja frits mensen met geld en stages in Dubai maken nooit iets meedas alleen voorbehouden aan mensen die minder dan dat hebben ...
vanuit het oogpunt van Floortje en jeroen snap ik dat wel aangezien ze nooit met ze pratenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jeroen en Floortje vinden ook dat de ''boertjes'' niets te melden hebben, omdat ze van het platteland komen hebben ze geen inhoud
Tja, en daar hebben we fok dan weer vooorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja ik wrs ook, maar normaal is de mr thuis en kan ik meteen mijn gal kwijt... nu krop ik het allemaal opdas niet gezond hoor
godzijdank,wat zouden we anders moeten he?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:53 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Tja, en daar hebben we fok dan weer vooor
Maar dat is dan toch precies hetzelfde als Frits en Petra die veronderstellen dat rijke mensen geen inhoud hebben, zonder zich werkelijk in hen verdiept te hebben. Ik ben trouwens wel fan van Petra en Fritsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vanuit het oogpunt van Floortje en jeroen snap ik dat wel aangezien ze nooit met ze pratendus geen idee hebben wat voor mensen het zijn..
die frits en petra vind ik gewoon enorme glijers, bah
Waardig opvolger van R&Equote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:15 schreef Nuna het volgende:
Trouwens, ik vond Jeroen wel een punt hebben dat het nieuwe koppel niet zo moest zeiken. Ze kunnen echt heel veel geld winnen, met minimale inspanning. Dus inderdaad, ietsje harder werken mag dan ook wel.
En ik weet het antwoord van de kijkersvraag niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen help eens even........Ik kan er maar niet achter komen welk bedrijf dit programma nou sponsort!
Volgens mij een strikvraag. Het goede antwoord zat er niet eens bij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:25 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En ik weet het antwoord van de kijkersvraag niet.
En schelden op hun voorgangers is natuurlijk altijd makkelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ze hebben wss eerst gekeken welke partij het sterkst is om dan daarna met ze aan te pappen. Zoals het ongeluk-gesprek met Y&K
Het is weinig inspirerend, maar het bied wel de meeste potentie. Je kan een appartement ook aankleden met accessoires, zodat iedereen zijn eigen stijl creëert. Daarnaast proberen ze het wel licht te houden door die doorkijkjes die ze creëren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:30 schreef Angelof9 het volgende:
Klussen kunnen ze wel, maar hun apartement is weinig inspirerend. Ik zou mijn geld op Frits en Petra zetten.
Y&K zullen wel niet eens winst maken, Alex en weetikveel is nog weinig van te zeggen.
Ja, dat bedoel ik ook. Ik denk dat dat het best verkoopbare appartement wordt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:56 schreef Finch het volgende:
[..]
Het is weinig inspirerend, maar het bied wel de meeste potentie.
Het wordt iets 'landelijks' dus met gras op de vloer of zo.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:55 schreef DarkElf het volgende:
tuurlijk zoals ik vorige week al zei: ze zijn allemaal sneualleen sommigen meer dan anderen
ben benieuwd naar de badkamers, ben ik altijd wel fan van mooie badkamersBen ook benieuwd naar de badkamer van Y en C omdat ze dezelfde stijl wilden ook al is die keuken zo afgekraakd...
Ik vind die afzuigkap juist fantastischquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:55 schreef Angelof9 het volgende:
Het is niet alleen de aankleding, het apartment van P&F is zowiezo heel bijzonder. Maar daarnaast hebben ze ook die mooie gietvloer en een mooi ingedeelde keuken (muv die afzuigkap!). En niet te vergeten, een dakterras. En ze zitten op de bovenste etage. Kan bijna niet mislopen, die winst.
Gast... het is 50m2.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:55 schreef Angelof9 het volgende:
Het is niet alleen de aankleding, het apartment van P&F is zowiezo heel bijzonder. Maar daarnaast hebben ze ook die mooie gietvloer en een mooi ingedeelde keuken (muv die afzuigkap!). En niet te vergeten, een dakterras. En ze zitten op de bovenste etage. Kan bijna niet mislopen, die winst.
Als je dat ding koopt lig je toch met koppijn op bed van de prijs, wordt hij ook niet vet van ...quote:
Idd, laat hem dit lekker oplossenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snap niet dat K&Y die tegelzetter nog betalen ook...
Cker nu ik weet dat ie het allemaal voor zin pa doetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:05 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik voor het eerst iets van sympathie voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |