Daar zeg je zo watquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:00 schreef easy-going het volgende:
Vanavond kwam ineens de vraag bij me op of die appartementen nog een beetje verkoopbaar zijn in deze tijd van kredietcrisis
Goh, zijn er nou na vijf seizoenen echt nog mensen die denken dat het een klusprogramma is?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef RedFever007 het volgende:
Beetje jammer dat je die koppels dus vrijwel nooit ziet klussen![]()
Alleen maar randzaken komen in beeld, ohja, heel af en toe loopt er iemand met een hamer rond
Beeeeeeeeeeeeeeetje meer klussende blokkers zou wel leuk zijn
Maar treurig dat je totaal niet ziet hoe dat nou komt... de lol wordt wel wat minder zoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
Toch knap dat ze ondanks de sancties weer ruim op tijd klaar zijn.
dat dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar treurig dat je totaal niet ziet hoe dat nou komt... de lol wordt wel wat minder zo
Die 5 minuten dat die gast net doet of hij een hele keuken in elkaar heeft gezet?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor klustips ga je maar naar Eigen Huis en Tuin kiijken of zo.
Moet ook zeggen dat ik om die reden dit jaar met minder plezier kijk dan vorige jaren. Zag ik nou trouwens in het voorstukje van volgende week dat iemand het penthouse van Frits en Petra had beklad met blauwe verf? Ben benieuwd wat dat dan weer is...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:47 schreef FoXje het volgende:
Laat het kopen van het huis, en het opknappen maar zitten. Hoeven ze ook geen gereedschap te kopen. Zet gewoon 4 koppels in een huis en laat ze ruzie maken.
Want dat is het blok nu ook al. Ze gaan van niets naar volledige keuken in 3 minuten
De halve buurt staat al maaaanden in de verkoop. Er komt steeds meer bij en gaat amper wat weg. Weet ik als Fundafan vanwege De opmerkelijke foto' svan Funda in K&W.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:00 schreef easy-going het volgende:
Vanavond kwam ineens de vraag bij me op of die appartementen nog een beetje verkoopbaar zijn in deze tijd van kredietcrisis
Jeroen (van Essen) komt uit Epe....... sorry... de wereldstad Epequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor Floortje en Jeroen zijn wrs alle niet-Amsterdammers boeren.... terwijl ze zelf volgens mij ook geen ras-Amsterdammers zijn
En hij weet het verschil tussen Putten en Nijkerk niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jeroen (van Essen) komt uit Epe....... sorry... de wereldstad Epe![]()
http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=386749
En hoe je dacht ik moet hier wegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jeroen (van Essen) komt uit Epe....... sorry... de wereldstad Epe![]()
http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=386749
Ja, dat vind ik eigenlijk ook best jammer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:47 schreef FoXje het volgende:
Laat het kopen van het huis, en het opknappen maar zitten. Hoeven ze ook geen gereedschap te kopen. Zet gewoon 4 koppels in een huis en laat ze ruzie maken.
Want dat is het blok nu ook al. Ze gaan van niets naar volledige keuken in 3 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |