Ja, die met dat donkere pak.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Is dat die gozer met die bril en baard?
Ik vond die binnenkomst met de afzeikactie van Roek en Eleanor niet zo handig. "Zeg dan niks", denk ik dan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:40 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe koppel?
Ja, Petra een beetje midden in de zin de mond snoerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:43 schreef rubbereend het volgende:
aha, dat doen ze soepel die reclame erin klatsen
Ik zie ze nauwlijks.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:40 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe koppel?
Nu is het wel heel erg jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:02 schreef maedel het volgende:
ok, nou ben ik het zat met die kutlui van een jeroen en floor
Nou hij wilde de nieuwe bewoners in eerste instantie niks geven. Het was niet helemaal gek gedacht van haar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:07 schreef k_man het volgende:
Floor: "Ik hoop niet dat Yarno zich niet laat leiden door vriendjespolitiek."
En dat uit de mond van mensen die net een punt hebben afgetrokken van de beoordelingen, omdat ze zich 'verneukt' voelden. Nee, dat is eerlijk en oprecht.
Nota bene ook nog nadat ze ¤ 500 van Yarno kregen, ondanks die beroerde beoordeling.
alles wat zij zegt klinkt zo, dus echt opvallen doet 't niet meerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:14 schreef rubbereend het volgende:
"je had je niet nutteloos hoeven voelen als je eens vaker kookt" zo daar klonk nogal wat frustratie in bij Kristel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |