traditioneel............. dat klinkt mooierquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
traditioneel............. dat klinkt mooier
Tegen wie zei hij dat nou ?quote:
Jawelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:18 schreef Lauzie het volgende:
Zie Jeroen nou: er gaan klappen vallen kutboer?!
Yarno natuurlijkquote:
Wel lachen dat ze een suffe prijs hebben gewonnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:18 schreef DarkElf het volgende:
Terecht, hun gerecht zag er het lekkerst uit..
daarna de kip met boontjes als je het mij vraagt... simpel maar niets mis mee.
die zalmtoestand zag er vies uitdie pasta ook
Als klussers doen ze goed natuurlijk. Maar als persoonquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:21 schreef Xennia het volgende:
Hoewel ik me suf erger aan Floor en Jeroen (en dat eigenlijk best lekker vind) zijn het wel goede, snelle klussers met de juiste ambitie en inzicht in het spel en mogen ze dus best winnen.
quote:Maar liever Frits en Petra.
Waaaat ?quote:
Zie je wel...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:07 schreef k_man het volgende:
Floor: "Ik hoop niet dat Yarno zich niet laat leiden door vriendjespolitiek."
En dat uit de mond van mensen die net een punt hebben afgetrokken van de beoordelingen, omdat ze zich 'verneukt' voelden. Nee, dat is eerlijk en oprecht.
Nota bene ook nog nadat ze ¤ 500 van Yarno kregen, ondanks die beroerde beoordeling.
Niet echt dusquote:
Als iemand nog wil bellen om frustratie te uiten richting Jeroen de nepkakker, dan kan dat zie ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jeroen (van Essen) verkoopt nu iig zijn oude spullen:-link-
Maar hij zou gek zijn om zelf die 1000 euro weg te geven natuurlijk. Alleen die 750 euro naar Petra en Frits slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef Xennia het volgende:
Ik had het niet verwacht trouwens. Ik dacht in eerste instantie echt dat Yarno een rechtvaardige keuze zou maken
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en terecht![]()
Jeroen, gore slijmbal
Ja, zeg eerlijk, met mensen voor boer uitschelden maak je jezelf niet populair.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:33 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Mooi die montages. Je krijgt hierbij bijna medelijden met die boertjes.
Het is toch ook een kutboer met die kutgeintjes telkensquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, zeg eerlijk, met mensen voor boer uitschelden maak je jezelf niet populair.
Er zijn meer dan 15 miljoen Nederlanders die niet in Amsterdam wonen hoor
En toch vind ik die Yarno inmiddels ook een beetje een hypocriete eikel worden. Zeg dan niet dat je het allemaal eerlijk gaat doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar hij zou gek zijn om zelf die 1000 euro weg te geven natuurlijk. Alleen die 750 euro naar Petra en Frits slaat natuurlijk nergens op.
Na vanavond wel jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch vind ik die Yarno inmiddels ook een beetje een hypocriete eikel worden. Zeg dan niet dat je het allemaal eerlijk gaat doen
Ja, dat is dan ook wel weer zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch vind ik die Yarno inmiddels ook een beetje een hypocriete eikel worden. Zeg dan niet dat je het allemaal eerlijk gaat doen
We kunnen 'm ook massaal gaan mailen natuurlijk...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Als iemand nog wil bellen om frustratie te uiten richting Jeroen de nepkakker, dan kan dat zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |