Ja. Winnaar is het team dat zijn huis met de meeste overwaarde weet te verkopen en dat heeft er niets mee te maken of een team charmant is of niet. Ik gun het Petra en Frits wel meer.quote:
Geen idee, maar hij doet vast wel aan netwerken en jaarclubsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:57 schreef k_man het volgende:
Een bevriende makelaar? Hoezo? Zit ie in die kringen?
En hoe raakt die bevriende makelaar die dure woning dan weer kwijt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja. Winnaar is het team dat zijn huis met de meeste overwaarde weet te verkopen en dat heeft er niets mee te maken of een team charmant is of niet. Ik gun het Petra en Frits wel meer.
Zou Jeroen trouwens niet gewoon een bevriendde makelaar zijn appartement laten kopen?
Is Jeroen van E. dan akademicus? Toch niet economie dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:03 schreef k_man het volgende:
Als een academicus als makelaar eindigt is er toch ergens iets misgegaan.
Dan verdelen ze het gewonnen geld, zodat de bevriende makelaar gecompenseerd wordt voor het bieden boven de marktwaarde.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En hoe raakt die bevriende makelaar die dure woning dan weer kwijt?
Ik denk dat 50% van de eeuwige studentbralballen nooit zijn studie afmaaktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:03 schreef k_man het volgende:
Als een academicus als makelaar eindigt is er toch ergens iets misgegaan.
En dan die Frits die Yarno gelijk overdreven een hand geeft als ie 750 euri krijgt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:19 schreef Finch het volgende:
Toch best kansloos dat iedereen loopt af te geven op jeroen en floortje, terwijl ze het wel elke keer flikken om het af te krijgen.
Ze worden 2 avonden stil gelegd en ze zijn nog ruim op tijd klaar.
Daarnaast vind ik het schandalig van Yarno (alias kutboer) om de hardstwerkende koppels minder te geven waar ze in dat opzicht recht op hadden. Jeroen kan wel slijmen, dat wel.. maar werken heeft hij zeker gedaan.. (overigens kan Yarno ook slijmen bij zijn bovenburen met die 750 euro....)
Inderdaad.. de k*tboeren..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dan die Frits die Yarno gelijk overdreven een hand geeft als ie 750 euri krijgt...
En de actie van Jeroen daarvoor dan? Vond je die ook kansloos?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:41 schreef Finch het volgende:
Let wel, ik heb niks tegen boeren en/of kakkers... maar deze actie is kansloos
Het is inderdaad een spel. Maar dan moet je niet van te voren zeggen dat je het geld eerlijk en naar prestatie gaat verdelen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:13 schreef maedel het volgende:
[..]
En de actie van Jeroen daarvoor dan? Vond je die ook kansloos?
Want het is gewoon een spel, en Yarno doet gezellig mee. Zo zie ik het
gast in godsnaam.. denk om je taalgebruik.. en met monteren kunnen ze mensen echt anders neerzetten..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:16 schreef Angelof9 het volgende:
Yarno heeft het best eerlijk verdeeld hoor. Als je de opleveringsbedragen erbij optelt heeft hij iedereen 750 euro gegeven. Eerlijk toch?
Ik zou dat geslijm van Jeroen ook met 250 euro hebben beloond. Wat een gore hypocriet is die gozer. Floortje is een domme kutsnol, maar zelfs zij verdient die Jeroen niet. Duizendmaal braak!
Dat hij de 'boeren' een punt minder ging geven omdat hij de vorige keer een slechte beoordeling had.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:32 schreef Finch het volgende:
[..]
Het is inderdaad een spel. Maar dan moet je niet van te voren zeggen dat je het geld eerlijk en naar prestatie gaat verdelen..
maargoed.. dat is mijn mening. En ik weet even niet welke actie van jeroen je bedoeld..
Jah minder punt inderdaad (van jeroen). hoewel ik het ook raar vond dat yarno en .. (even haar naar kwijt) meer punten kregen in de vorige oplevering van hun bovenburen dan Jeroen en floortje kregen..quote:Dat hij de 'boeren' een punt minder ging geven omdat hij de vorige keer een slechte beoordeling had.
Jaloers waarop in hemelsnaam??quote:daarnaast bespeur ik toch een jaloerse toon...
kijk, nu komen we ergens!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef DarkElf het volgende:
ze zijn allemaal sneu, alleen sommigen meer dan anderen.
Deze link is gauw weggehaaldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jeroen (van Essen) verkoopt nu iig zijn oude spullen:
link van lelijke wandkast op marktplaats
Dan heb je niet alles gelezen hierquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:19 schreef Finch het volgende:
Toch best kansloos dat iedereen loopt af te geven op jeroen en floortje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |