ja ik wrs ook, maar normaal is de mr thuis en kan ik meteen mijn gal kwijt... nu krop ik het allemaal opquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kijk juist voor die zelfingenomen, hypocriete rotkoppen
Jeroen en Floortje vinden ook dat de ''boertjes'' niets te melden hebben, omdat ze van het platteland komen hebben ze geen inhoudquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:45 schreef DarkElf het volgende:
ja frits mensen met geld en stages in Dubai maken nooit iets meedas alleen voorbehouden aan mensen die minder dan dat hebben ...
vanuit het oogpunt van Floortje en jeroen snap ik dat wel aangezien ze nooit met ze pratenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jeroen en Floortje vinden ook dat de ''boertjes'' niets te melden hebben, omdat ze van het platteland komen hebben ze geen inhoud
Tja, en daar hebben we fok dan weer vooorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja ik wrs ook, maar normaal is de mr thuis en kan ik meteen mijn gal kwijt... nu krop ik het allemaal opdas niet gezond hoor
godzijdank,wat zouden we anders moeten he?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:53 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Tja, en daar hebben we fok dan weer vooor
Maar dat is dan toch precies hetzelfde als Frits en Petra die veronderstellen dat rijke mensen geen inhoud hebben, zonder zich werkelijk in hen verdiept te hebben. Ik ben trouwens wel fan van Petra en Fritsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vanuit het oogpunt van Floortje en jeroen snap ik dat wel aangezien ze nooit met ze pratendus geen idee hebben wat voor mensen het zijn..
die frits en petra vind ik gewoon enorme glijers, bah
Waardig opvolger van R&Equote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:15 schreef Nuna het volgende:
Trouwens, ik vond Jeroen wel een punt hebben dat het nieuwe koppel niet zo moest zeiken. Ze kunnen echt heel veel geld winnen, met minimale inspanning. Dus inderdaad, ietsje harder werken mag dan ook wel.
En ik weet het antwoord van de kijkersvraag niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen help eens even........Ik kan er maar niet achter komen welk bedrijf dit programma nou sponsort!
Volgens mij een strikvraag. Het goede antwoord zat er niet eens bij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:25 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En ik weet het antwoord van de kijkersvraag niet.
En schelden op hun voorgangers is natuurlijk altijd makkelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ze hebben wss eerst gekeken welke partij het sterkst is om dan daarna met ze aan te pappen. Zoals het ongeluk-gesprek met Y&K
Het is weinig inspirerend, maar het bied wel de meeste potentie. Je kan een appartement ook aankleden met accessoires, zodat iedereen zijn eigen stijl creëert. Daarnaast proberen ze het wel licht te houden door die doorkijkjes die ze creëren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:30 schreef Angelof9 het volgende:
Klussen kunnen ze wel, maar hun apartement is weinig inspirerend. Ik zou mijn geld op Frits en Petra zetten.
Y&K zullen wel niet eens winst maken, Alex en weetikveel is nog weinig van te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |