Maar dat is dan toch precies hetzelfde als Frits en Petra die veronderstellen dat rijke mensen geen inhoud hebben, zonder zich werkelijk in hen verdiept te hebben. Ik ben trouwens wel fan van Petra en Fritsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vanuit het oogpunt van Floortje en jeroen snap ik dat wel aangezien ze nooit met ze pratendus geen idee hebben wat voor mensen het zijn..
die frits en petra vind ik gewoon enorme glijers, bah
Waardig opvolger van R&Equote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:15 schreef Nuna het volgende:
Trouwens, ik vond Jeroen wel een punt hebben dat het nieuwe koppel niet zo moest zeiken. Ze kunnen echt heel veel geld winnen, met minimale inspanning. Dus inderdaad, ietsje harder werken mag dan ook wel.
En ik weet het antwoord van de kijkersvraag niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen help eens even........Ik kan er maar niet achter komen welk bedrijf dit programma nou sponsort!
Volgens mij een strikvraag. Het goede antwoord zat er niet eens bij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:25 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En ik weet het antwoord van de kijkersvraag niet.
En schelden op hun voorgangers is natuurlijk altijd makkelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ze hebben wss eerst gekeken welke partij het sterkst is om dan daarna met ze aan te pappen. Zoals het ongeluk-gesprek met Y&K
Het is weinig inspirerend, maar het bied wel de meeste potentie. Je kan een appartement ook aankleden met accessoires, zodat iedereen zijn eigen stijl creëert. Daarnaast proberen ze het wel licht te houden door die doorkijkjes die ze creëren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:30 schreef Angelof9 het volgende:
Klussen kunnen ze wel, maar hun apartement is weinig inspirerend. Ik zou mijn geld op Frits en Petra zetten.
Y&K zullen wel niet eens winst maken, Alex en weetikveel is nog weinig van te zeggen.
Ja, dat bedoel ik ook. Ik denk dat dat het best verkoopbare appartement wordt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:56 schreef Finch het volgende:
[..]
Het is weinig inspirerend, maar het bied wel de meeste potentie.
Het wordt iets 'landelijks' dus met gras op de vloer of zo.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:55 schreef DarkElf het volgende:
tuurlijk zoals ik vorige week al zei: ze zijn allemaal sneualleen sommigen meer dan anderen
ben benieuwd naar de badkamers, ben ik altijd wel fan van mooie badkamersBen ook benieuwd naar de badkamer van Y en C omdat ze dezelfde stijl wilden ook al is die keuken zo afgekraakd...
Ik vind die afzuigkap juist fantastischquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:55 schreef Angelof9 het volgende:
Het is niet alleen de aankleding, het apartment van P&F is zowiezo heel bijzonder. Maar daarnaast hebben ze ook die mooie gietvloer en een mooi ingedeelde keuken (muv die afzuigkap!). En niet te vergeten, een dakterras. En ze zitten op de bovenste etage. Kan bijna niet mislopen, die winst.
Gast... het is 50m2.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:55 schreef Angelof9 het volgende:
Het is niet alleen de aankleding, het apartment van P&F is zowiezo heel bijzonder. Maar daarnaast hebben ze ook die mooie gietvloer en een mooi ingedeelde keuken (muv die afzuigkap!). En niet te vergeten, een dakterras. En ze zitten op de bovenste etage. Kan bijna niet mislopen, die winst.
Als je dat ding koopt lig je toch met koppijn op bed van de prijs, wordt hij ook niet vet van ...quote:
Idd, laat hem dit lekker oplossenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snap niet dat K&Y die tegelzetter nog betalen ook...
Cker nu ik weet dat ie het allemaal voor zin pa doetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:05 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik voor het eerst iets van sympathie voel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |