Zouden zij ook gewoon niet veel meer tijd hebben?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Overigens, ik vermoed dat die Jeroen en z'n vriendin wel gaan winnen. Lijkt wel of ze het er in toveren. In ieder geval wel meesterlijk efficiënt omgaan met tijd en vaardigheden. Niet met geld, dat dan weer niet
Dat zou het hem echt wel eens kunnen zijn jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zouden zij ook gewoon niet veel meer tijd hebben?
Als ik het goed begrijp werken de koppels ook nog gewoon, en zullen de anderen ook wel aardige reistijden hebben.
Nog niet. Van alle appartementen zijn maar 2 foto's geplaatst. De zolderverdieping vind ik er het leukst uit zien. Maar ik heb geen verhuisplannen, woon hier prima met man en kind.quote:
Zei ik eerder ook al, als ik een kandidaat was en ik zou werken, dan zou ik lekker onbetaald verlof nemen en fulltime me richten op het blok. Dat betaalt zich terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat zou het hem echt wel eens kunnen zijn ja
Dat reizen zelf is al aardig vermoeiend.
Zou dat trouwens echt gecontroleerd worden of die lui er bij werken?
Stel dat je 7 weken vakantie kunt nemen, overdag thuis gaan slapen en dan de rest klussen o.i.d.?
Percies! Gamma!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:33 schreef maok het volgende:
Maar wel slapen, plannen maken, rondkijken wat je nodig hebt, (spullen kopen?). Zolang je maar niet aan het klussen in het blok bent.
maarja als ik aan het blok mee zou doen zou ik me ook degelijk voorbereiden. Net als het plaatsen van die wandjes in één van de eerste uitzendingen. Dan maken ze daarin gewoon fouten terwijl dat gewoon basiskennis is die je van te voren op kan doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:33 schreef maok het volgende:
Maar wel slapen, plannen maken, rondkijken wat je nodig hebt, (spullen kopen?). Zolang je maar niet aan het klussen in het blok bent.
Tenzij ze echt op hele korte termijn hoorden dat ze mee mochten doen....quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja als ik aan het blok mee zou doen zou ik me ook degelijk voorbereiden. Net als het plaatsen van die wandjes in één van de eerste uitzendingen. Dan maken ze daarin gewoon fouten terwijl dat gewoon basiskennis is die je van te voren op kan doen.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:33 schreef maok het volgende:
al weet je het pas een week van te voren, dan nog kun je je prima voorbereiden. Maar nu zie ik al jaren stellen die gewoon sommige basis dingen niet beheersenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tenzij ze echt op hele korte termijn hoorden dat ze mee mochten doen....
quote:
oh echt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:22 schreef Tabloid het volgende:
En na het blok over naar gillend naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |