Forum zelfs!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:06 schreef Silentalarm het volgende:
haha ik had lekker de laatste post in het vorige forum!
1. -SG-quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk topic. Sorry voor de grove vertyping
Ja, nu doet ie hetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Trevland het volgende:
Als het goed is kan het nu bij mij wel
Ik wil mafia zijn met jouquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:39 schreef lynda het volgende:
Ik heb me al aangemeld..
Topic titel is discriminerend
Wurdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:44 schreef lynda het volgende:
[..]
ik wil sowieso eens een leuke rol..
Beetje saai als je 10 keer achter elkaar dorp bent
Ik mag t lijenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb twee keer meegedaan, en twee keer een leuke rol gehadnu zal ik dan wel dorp zijn
1. -SG-quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:06 schreef timmmmm het volgende:
Waarom kunnen jullie nou niet zelf knippen en plakken en even je naam toevoegen?
quote:
Die bomb is wel leukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Zat wat rond te kijken op andere websites, kwam deze flash tutorial tegen. Staat ook een hele uitgebreide lijst van speciale rollen die je kan toevoegen.
Een Serial Killer toevoegen klinkt ook wel tof.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Suicidal Townie is wel een leuke voor PS
En Bulletproof Townie voor mij
Waar staat die?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Een Serial Killer toevoegen klinkt ook wel tof.
Humm graag.. Hoe?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:22 schreef Ladidadida het volgende:
De inboxen van SiestaGuru en Trevland zijn niet beschikbaar, aub even regelen zodat ik PM's kan sturen
Geen idee..quote:
Precies! Jij hebt het door.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
Stem Siesta voor een incompetente burgemeester die zich just like that over laat halen door mafia
En dat is?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, ik ga voor burgemeester omdat zelfde reden als de vorige 28429 keer.
Zodat je daarop kan stemmen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik wacht nog ff op wie ik ga stemmen, misschien laat een maffia zichzelf zien.
Ik los hints op en leid dorp naar VICTOOOOOOOOORYquote:
Dan zijn wij hetzelfde en moet je op mij stemmenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:17 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, lastige kwestie, een corrupte lulhannes als burgemeester kan handig zijn om mijn wil door te drukken. Aangezien ik altijd gelijk heb. Raadsels oplossen is mijn hobby. Dus ik denk dat ik me eigenlijk als burgemeester zou moeten laten kiezen. Maarja. Ik weet het niet. Ik wacht nog even. Kijken of er opvallende dingen gebeuren..
Je krijgt hints als mafia killed, en dat doen ze nog niet hèquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:20 schreef Wouser het volgende:
Was het trouwens niet zo dat er wanneer het spel begint al hints werden gegeven?
Zodat je nu een keer iedereen eruit kan stemmen zodat je mede mafioso niet gekilld worden?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:21 schreef PrincePolly het volgende:
Ja de rollen zijn verdeeld![]()
Alsdus wil ik wel Burgemeester worden. Ben het na 20 deeltjes nog nooit geweest en gezien de ervaring en mijn niet aflatende serieusheid een goede keus voor de rest.
Gewoon in het topicquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef wendytje het volgende:
ik ben nieuw hier, dus bm lijkt me geen strak plan.... kiest iedereen openlijk of via PM voor de bm?
Jullie meningen kunnen botsen, en aangezien harajuka eigenwijs is (laat het moddergooien beginnen!), kan de betere mening het onderspit delven omdat hara toch altijd haar eigen mening zal prefereren. Ik kies simpelweg de meest logische gedachte uit alle gedachten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan zijn wij hetzelfde en moet je op mij stemmen
Alles gebeurd via het topic behalve als je een speciale rol hebt!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef wendytje het volgende:
ik ben nieuw hier, dus bm lijkt me geen strak plan.... kiest iedereen openlijk of via PM voor de bm?
Dat zou een goede reden zijn of:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zodat je nu een keer iedereen eruit kan stemmen zodat je mede mafioso niet gekilld worden?
Hier heb je natuurlijk een sterk punt. Toch weet ik dat de slimste mensen zo slim zijn dat ze van zichzelf weten dat ze slim zijn. Maarja, Er kan hier ook sprake zijn van een slimheids-faker.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Jullie meningen kunnen botsen, en aangezien harajuka eigenwijs is (laat het moddergooien beginnen!), kan de betere mening het onderspit delven omdat hara toch altijd haar eigen mening zal prefereren. Ik kies simpelweg de meest logische gedachte uit alle gedachten.
Wat heb je liever? De macht aan het volk? Of de macht aan een tiran?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Alles gebeurd via het topic behalve als je een speciale rol hebt!!
Bijvoorbeeld maffia en dorpsoudste.
Lees de OP even goed door
Stemmen voor burgemeester of straks om iemand de lynchen gebeurd zo
## Stem op Flip Harajuku.;)
Natuurlijk niet. Ik vind hint 1, jij hint 2 = mafia located.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hier heb je natuurlijk een sterk punt. Toch weet ik dat de slimste mensen zo slim zijn dat ze van zichzelf weten dat ze slim zijn. Maarja, Er kan hier ook sprake zijn van een slimheids-faker.
:´)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:21 schreef Wouser het volgende:
[..]
*GEEK* ALERT
woepsbedoelde natuurlijk
*MAFIA* ALERT
heb ik gedaan, maar in de praktijk is het toch net iets lastiger..... ik zal nog eens goed studeren...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Alles gebeurd via het topic behalve als je een speciale rol hebt!!
Bijvoorbeeld maffia en dorpsoudste.
Lees de OP even goed door
Stemmen voor burgemeester of straks om iemand de lynchen gebeurd zo
## Stem op Flip
Handig als burgemeester.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:29 schreef Wouser het volgende:
jammer dat ik niet mee kan doen aan de discussie trouwensaangezien ik dan aan het "werk" ben
![]()
Hara vindt 1, silent vindt 2. Ik stem op degene van de twee die het meest logisch klinkt, waar Hara op zal stemmen moge duidelijk wezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik vind hint 1, jij hint 2 = mafia located.
Ja maar luister je dan ook nog naar mij?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik vind hint 1, jij hint 2 = mafia located.
Ja tuurlijk een goede meidjongeman is op haarzijn toekomst voor bereidt.quote:
Ik heb het over hint 1 en 2 naar één persoon, Sherlock.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:31 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hara vindt 1, silent vindt 2. Ik stem op degene van de twee die het meest logisch klinkt, waar Hara op zal stemmen moge duidelijk wezen.
O btw.. Ik stem niet op mezelf (in het geval daar vanuit gegaan wordt), dat zou nogal hypocriet zijn met mijn standpunt.
Ik luister zo vaakquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja maar luister je dan ook nog naar mij?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over hint 1 en 2 naar één persoon, Sherlock.
[..]
Ik luister zo vaakIk was juist degene die steeds zat te zeiken dat er meer gecommuniceerd moest worden
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over hint 1 en 2 naar één persoon, Sherlock.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik doe mijn naam eer aan.
***Silence***
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Wouser het volgende:
Even een serieus vraagje...
Is het normaal dat andere leden van het spel je bedreigen als je niet zegt wat je rol is?
Als je daar nog iets over zegt maak ik je af!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Wouser het volgende:
Is het normaal dat andere leden van het spel je bedreigen als je niet zegt wat je rol is?
Aah ja tof geen inhoud, maar wel veel charisma. Daar stem ik op.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:33 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja tuurlijk een goede meidjongeman is op haarzijn toekomst voor bereidt.
Kortom ik ga even oefenen met charisma enzo... voor het burgemeesterschap B)
Als dat andere lid bij de maffia hoort wel natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Wouser het volgende:
Aah ben je soms serial killer?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je daar nog iets over zegt maak ik je af!
Ja.. sinds vorige ronde welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Wouser het volgende:
Isdatzo stem op mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ik weet nog niet op wie ik stem.. ik weet wél op wie ik niet stem:princepolly
Ik denk na in stilte, maar als het moment rijp is zal ik mijn mannetje staan meneer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gaat helpen met hints oplossen
Vieze psv'er.. ik wil geen mafia met jou zijn!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Isdatzo stem op mij.
Gewoon, omdat we mafiamaatjes zijn
Meteen over voetbal beginnenhequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vieze psv'er.. ik wil geen mafia met jou zijn!
Waar kan ik me uitschrijven als mafia?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ik weet nog niet op wie ik stem.. ik weet wél op wie ik niet stem:princepolly
You got mequote:
Ik ben nog steeds geen kerel. En kouwtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk na in stilte, maar als het moment rijp is zal ik mijn mannetje staan meneer.
Ik ga er even tussenuit voor een voedselpauze waar ik tussen de happen door na zal denken wie me de geschikste kandidaat lijkt voor burgemeesterschap.
Het schijnt trouwens dat als je kouwt, je beter kan nadenken,dus moet er wel een goede keuze uitrollen
Ik hoor het al, de mafia piept er weer tussenuit hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:44 schreef Wouser het volgende:
brilljantmaar mensen ik ga bqq-en
de groeten
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoor het al, de mafia piept er weer tussenuit hoor [ afbeelding ]
Ja, allemaal jóuw schuldquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Meteen over voetbal beginnenhe.
Kan ik er wat aan doen dat we 4 keer op een rij kampioen zijn geworden.
quote:
Op mij natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik wilde me verkiesbaar stellen, maar dan hebben we denk ik meer kandidaten dan stemmers![]()
Ik ga is even uitgebreid bedenken op wie te stemmen!
Nu houden al die praatjes makers zich snel stil. Ze weten niet wat ze over zichzelf moeten zeggen als mafia zijnde.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:05 schreef timmmmm het volgende:
Hoeveel maffia is er eigenlijk? vijf denk ik hè?
En juist daarom ben je gelijk al verdachtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stel me weer verkiesbaar
Want:
- Ik heb er zin in!
- Ik ben een goede leider
- Ik heb ervaring
- Het is kennelijk genetisch bepaald dat ik geen maffia ben, want ik ben nóóit maffia. En dat was elke keer waar dat ik dat zeiVote PS
ik ben nieuw, ik ken niemand, en dan is elke reden zo goed als de ander.... dan maar een leuke redenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Hmm..... geen erg sterke reden......
Dat zou idd niet handig zijn, maar is dat wel zo?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
PP is toch elke dag tot 19.00 afwezig? Handig
Nee, ik liegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat zou idd niet handig zijn, maar is dat wel zo?
PS durf ik niet op te stemmenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef timmmmm het volgende:
Trusten
@harajakkie, daarom stem ik ook niet op hem, maar ik ben nog aan het twijfelen, het gaat tussen jou en PS
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, omdat ik geen keuze kan maken stel ik mezelf nu beschikbaar!
Stem op mij!
-Ik ben bijna altijd online, dus ik volg alles op de voet.
-Ik ben goed in de raadsels oplossen, maar zal ook luisteren naar het volk, worden er goede argumenten gegeven voor wie er vermoord moet worden, zal ik zeker luisteren. En minimaal 1 stem op die persoon uitbrengen.
-Ik ben nieuw en heb dus geen vooroordelen of iets.
-Ik ben in iedergeval beter als het tuig wat zich nu ter beschikking heeft gesteld als burgemeester.
Het gaat kennelijk tegen de natuurwetten in dat ik maffia wordquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PS durf ik niet op te stemmenZij moet toch ondertussen een keer mafia zijn
Het gaat kennelijk tegen de natuurwetten in dat ik maffia wordquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PS durf ik niet op te stemmenZij moet toch ondertussen een keer mafia zijn
Hey man, dat is mijn speerpunt! Hoe moet ik nu ooit stemmen krijgen als je er dan ook nog wat willekeurige andere dingen bij zegtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef Silentalarm het volgende:
Alle middelen zijn geoorloofd in dit harde spel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hey man, dat is mijn speerpunt! Hoe moet ik nu ooit stemmen krijgen als je er dan ook nog wat willekeurige andere dingen bij zegt
oke, nu haalt dit me wel over. Ik stem op jouquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:54 schreef PrincePolly het volgende:
Ik ga voor de komende week gewoon vrij vragen. Ik ben dan full-time beschikbaar voor jullie, lieve kijkbuiskindertjes!
Doe als wendy, doe es gek, Stem PP!
Je kan me omkopen voor een broodje Unox bij het PSV stadionquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:27 schreef PrincePolly het volgende:
Hey Bossie,
stem op mij pik. Je kent me al een tijd. Bovendien zie ik je binnenkort bij de WoS-meet en misschien nog wel een voetbalwedstrijdje. Je wil hier toch ook winnen!
Je moet het nut er zelf van inzien. Daarbij kan ik als lijsttrekker van mezelf niet omkoopbaar zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan me omkopen voor een broodje Unox bij het PSV stadion
Oh als jij op mij stemt krijg jij van mij een broodje unox bij het PSV stadionquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan me omkopen voor een broodje Unox bij het PSV stadion
Zo zien we gelijk wie er corrupt is in dit spel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
Jongens, JONGENS (m/v)
Mijn stem is TE KOOP!
Biedingen wens ik per PM te ontvangen.
Mag ik er dan álles mee doen wat ik wil?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:08 schreef -SG- het volgende:
Als jij op mij stemt krijg jij van mij timmmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Huilen dan.
Hoezo verdacht. En dan zeker iemand omleggen die slecht biedt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
Jongens, JONGENS (m/v)
Mijn stem is TE KOOP!
Biedingen wens ik per PM te ontvangen.
Dat doet het voor mij!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, omdat ik geen keuze kan maken stel ik mezelf nu beschikbaar!
Stem op mij!
-Ik ben bijna altijd online, dus ik volg alles op de voet.
-Ik ben goed in de raadsels oplossen, maar zal ook luisteren naar het volk, worden er goede argumenten gegeven voor wie er vermoord moet worden, zal ik zeker luisteren. En minimaal 1 stem op die persoon uitbrengen.
-Ik ben in iedergeval beter als het tuig wat zich nu ter beschikking heeft gesteld als burgemeester.
Je bent waarschijlnlijk ook meteen de eerste op wie ik morgen ga stemmen als maffiaatje.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wauw, iedereen valt me opeens af...
Hell no, ik ga een beetje op een newbie stemmen,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:45 schreef SiestaGuru het volgende:
Hohhohoho met SG bedoeld hij vast SiestaGuru, hierrrrrr met die stem!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Je bent waarschijlnlijk ook meteen de eerste op wie ik morgen ga stemmen als maffiaatje.
## Wouser
Jij stemt gewoon op d'r omdat je het een lekker wijf vindquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:58 schreef yosander het volgende:
##Puntenslijpsel
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij stemt gewoon op d'r omdat je het een lekker wijf vind![]()
Overigens probeert PS wel heel apart stemmen te ronselen. Onder druk van de mafia ?!?
Heh? Ik heb haar Fobo nog nooit bekeken; mensen die meteen altijd ergens iets achter zoekenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij stemt gewoon op d'r omdat je het een lekker wijf vind![]()
Overigens probeert PS wel heel apart stemmen te ronselen. Onder druk van de mafia ?!?
Oh. Dan zou ik dat nu even doen als ik jou wasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Heh? Ik heb haar Fobo nog nooit bekeken; mensen die meteen altijd ergens iets achter zoeken.
Oke.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh. Dan zou ik dat nu even doen als ik jou was
Okee, wacht ffquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Tieten posten is trouwens stem van mij.![]()
In de volgende ronde wel..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:17 schreef StupidStudios het volgende:
Kan ik ook nog meedoen?
Is dit een hintquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:56 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie ook het idee dat onze vriend McCain wel eens wat botoxjes in zijn koppie spuit?
Nu begin ik te twijfelen of ik mijn broodje Unox wel echt in ontvangst wil nemenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:53 schreef Isdatzo het volgende:
princepolly is sowieso niet te vertrouwen.. mafia of niet
Ja, dat magquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen of ik mijn broodje Unox wel echt in ontvangst wil nemen![]()
![]()
![]()
Mag je eigenlijk je stem wijzigen
Zoals?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:57 schreef Silentalarm het volgende:
Puntenslijpsel is nu extra verdacht, Degene die zich zonder echt goede reden beschikbaar stelde, en zichzelf dus wellicht mafia is, stemt nu op puntenslijpsel, + puntenslijpsel is erg verdacht wegens zijn vreemde manier van stemmers ronselen.
Vanwaar eigelijk die diepgewortelde haat Isdatzo, je klinkt altijd een beetje verbitterd als het over PP gaatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:53 schreef Isdatzo het volgende:
princepolly is sowieso niet te vertrouwen.. mafia of niet
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanwaar eigelijk die diepgewortelde haat Isdatzo, je klinkt altijd een beetje verbitterd als het over PP gaat
JIJ legt er wel erg de nadruk op dat iedereen maffie is behalve jij, volgens mij heb je al het dubbele aantal deelnemers verdacht gemaakt, als er maffia's kunnen zijn, en dáárom stem ik niet op jouquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Silentalarm het volgende:
Het is kennelijk genetisch bepaald dat ik geen maffia ben, want ik ben nóóit maffia. En dat was elke keer waar dat ik dat zei
Het gaat kennelijk tegen de natuurwetten in dat ik maffia word
Aan het einde van deze reeks zal je wéér denken: ohja, ze heeft gelijk, wéér geen maffia
Ik zie gewoon geen geschikte burgemeesters...
Zomaar wat citaten die ik erg verdacht vind. Ze legt wel erg de nadruk dat ze GEEN mafia is.
Ik weet niet hoor, maar zou degene die maffia is geen stemmen krijgen van mede maffia leden? Ik heb geen stem gezienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:57 schreef Silentalarm het volgende:
Puntenslijpsel is nu extra verdacht, Degene die zich zonder echt goede reden beschikbaar stelde, en zichzelf dus wellicht mafia is, stemt nu op puntenslijpsel, + puntenslijpsel is erg verdacht wegens zijn vreemde manier van stemmers ronselen.
Volgens mij spannen Timmmm, Puntenslijpsel en SilentAlarm allemaal onder 1 hoedjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JIJ legt er wel erg de nadruk op dat iedereen maffie is behalve jij, volgens mij heb je al het dubbele aantal deelnemers verdacht gemaakt, als er maffia's kunnen zijn, en dáárom stem ik niet op jou
Misschien ben ik ook wel maffia en schiet ik jou vanavond gewoon doodquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JIJ legt er wel erg de nadruk op dat iedereen maffie is behalve jij, volgens mij heb je al het dubbele aantal deelnemers verdacht gemaakt, als er maffia's kunnen zijn, en dáárom stem ik niet op jou
Kan ook gewoon een newbie zijn die erg ijverig probeert te doen, dat deed ik ook vorige keer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Not if I kill you firstquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel maffia en schiet ik jou vanavond gewoon dood
Ik heb het toch goed voor je bijgehouden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:22 schreef Ladidadida het volgende:
Verdorie schorem!
Voten/unvoten met ##!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SSSSSSSST straks hebben ze ons door !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:29 schreef Trevland het volgende:
Dan is mijn stem voor de nieuwe burgervader voor nix geweest
OOOOO ik vatte hem al nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
M'n vote voor jou en dat je dan gekild wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik ook maar niet stemquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Dit lijstje met kandidaten is echt erg.Ben bang dat iedereen er op maffia is.
Je weet het volgens mij maar nooit met die timmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Een burgemeester krijgt 2 bodyguards Trevland. Dus zolang de bodyguards leven kan een burgemeester niet gekilled worden.
Maar je kunt hem wel lynchenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Een burgemeester krijgt 2 bodyguards Trevland. Dus zolang de bodyguards leven kan een burgemeester niet gekilled worden.
De burgemeester kan pas dood gemaakt worden door maffia als die 2 bodyguards dood zijn, dus moeten ze minstens een dag wachten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:45 schreef Trevland het volgende:
Dat snap ik maar als er 3 maffia(of meer) zijn en ze hebben geluk dan is het by by bodyguards en burgermeester. En wat maakt het uit dat de burgermeester een mafia is dan lyncen we het toch gewoon^^
dus het kan niet zo zijn dan de maffia gewoon geluk heeft en bij voorbeeld de 2 bodygaurds uitschakeld en dan de burgermeester kilt in de zelfde nacht?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De burgemeester kan pas dood gemaakt worden door maffia als die 2 bodyguards dood zijn, dus moeten ze minstens een dag wachten.
Nee.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
dus het kan niet zo zijn dan de maffia gewoon geluk heeft en bij voorbeeld de 2 bodygaurds uitschakeld en dan de burgermeester kilt in de zelfde nacht?
Yup. Want dat is gewoon domquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef Trevland het volgende:
Dus dan als de dubble lynch niet is gebruikt hebben de dorpelingen pech dat die niet meer gebruikt mag worden?
Idd, dus moeten we niet de verkeerde burgemeester kiezen, anders zijn we dom.quote:
Dus sowieso geen n00bquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Idd, dus moeten we niet de verkeerde burgemeester kiezen, anders zijn we dom.
Is dat niet slim beredeneert van mij?
Dnek dat ik er ook bij mag want het is mijn 1ste keer dat ik mee speelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet niet eens wie noobs zijn en wie niet.
Alleen van mezelf, want dit is pas mijn 2e keer spelen.
Harajuka: Maak eens een lijstje met noobs dan
heb je wel eerst ge unvote???quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Trouwens bij mensen met ervaring betekent ook niet gelijk dat je goede beslissingen neemt.Kijk maar naar Mccain.
##Vote Obama
Je moet gewoon met betere argumenten komen om voor jou te stemmen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:31 schreef -SG- het volgende:
Ik vind het heel teleurstellend dat zo weining mensen op mij stemmen.
Waarom zou ik argumenten op tafel moeten leggen. Ik kan wel zeggen dat ik naar hints ga zoeken (wat natuurlijk voorzich spreektquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:46 schreef Rimas het volgende:
[..]
Je moet gewoon met betere argumenten komen om voor jou te stemmen!
Of.. mensen gewoon omkopen
Oke, gedaan en nu?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom zou ik argumenten op tafel moeten leggen. Ik kan wel zeggen dat ik naar hints ga zoeken (wat natuurlijk voorzich spreekt) en meer van dat soort dingen maar de helft van de mensen gelooft het toch niet of doet toch niks met deze informatie
. Ik durft zelfs te wedden dat de meeste mensen dit bericht maar voor de helft lezen, als ze dat niet doen moeten ze deze post maar ff quoten..
en wat voor de gene die het hele bericht wel lezen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom zou ik argumenten op tafel moeten leggen. Ik kan wel zeggen dat ik naar hints ga zoeken (wat natuurlijk voorzich spreekt) en meer van dat soort dingen maar de helft van de mensen gelooft het toch niet of doet toch niks met deze informatie
. Ik durft zelfs te wedden dat de meeste mensen dit bericht maar voor de helft lezen, als ze dat niet doen moeten ze deze post maar ff quoten..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |