Ik heb het toch goed voor je bijgehouden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:22 schreef Ladidadida het volgende:
Verdorie schorem!
Voten/unvoten met ##!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SSSSSSSST straks hebben ze ons door !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:29 schreef Trevland het volgende:
Dan is mijn stem voor de nieuwe burgervader voor nix geweest
OOOOO ik vatte hem al nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
M'n vote voor jou en dat je dan gekild wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik ook maar niet stemquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Dit lijstje met kandidaten is echt erg.Ben bang dat iedereen er op maffia is.
Je weet het volgens mij maar nooit met die timmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Een burgemeester krijgt 2 bodyguards Trevland. Dus zolang de bodyguards leven kan een burgemeester niet gekilled worden.
Maar je kunt hem wel lynchenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Een burgemeester krijgt 2 bodyguards Trevland. Dus zolang de bodyguards leven kan een burgemeester niet gekilled worden.
De burgemeester kan pas dood gemaakt worden door maffia als die 2 bodyguards dood zijn, dus moeten ze minstens een dag wachten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:45 schreef Trevland het volgende:
Dat snap ik maar als er 3 maffia(of meer) zijn en ze hebben geluk dan is het by by bodyguards en burgermeester. En wat maakt het uit dat de burgermeester een mafia is dan lyncen we het toch gewoon^^
dus het kan niet zo zijn dan de maffia gewoon geluk heeft en bij voorbeeld de 2 bodygaurds uitschakeld en dan de burgermeester kilt in de zelfde nacht?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De burgemeester kan pas dood gemaakt worden door maffia als die 2 bodyguards dood zijn, dus moeten ze minstens een dag wachten.
Nee.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
dus het kan niet zo zijn dan de maffia gewoon geluk heeft en bij voorbeeld de 2 bodygaurds uitschakeld en dan de burgermeester kilt in de zelfde nacht?
Yup. Want dat is gewoon domquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef Trevland het volgende:
Dus dan als de dubble lynch niet is gebruikt hebben de dorpelingen pech dat die niet meer gebruikt mag worden?
Idd, dus moeten we niet de verkeerde burgemeester kiezen, anders zijn we dom.quote:
Dus sowieso geen n00bquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Idd, dus moeten we niet de verkeerde burgemeester kiezen, anders zijn we dom.
Is dat niet slim beredeneert van mij?
Dnek dat ik er ook bij mag want het is mijn 1ste keer dat ik mee speelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet niet eens wie noobs zijn en wie niet.
Alleen van mezelf, want dit is pas mijn 2e keer spelen.
Harajuka: Maak eens een lijstje met noobs dan
heb je wel eerst ge unvote???quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Trouwens bij mensen met ervaring betekent ook niet gelijk dat je goede beslissingen neemt.Kijk maar naar Mccain.
##Vote Obama
Je moet gewoon met betere argumenten komen om voor jou te stemmen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:31 schreef -SG- het volgende:
Ik vind het heel teleurstellend dat zo weining mensen op mij stemmen.
Waarom zou ik argumenten op tafel moeten leggen. Ik kan wel zeggen dat ik naar hints ga zoeken (wat natuurlijk voorzich spreektquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:46 schreef Rimas het volgende:
[..]
Je moet gewoon met betere argumenten komen om voor jou te stemmen!
Of.. mensen gewoon omkopen
Oke, gedaan en nu?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom zou ik argumenten op tafel moeten leggen. Ik kan wel zeggen dat ik naar hints ga zoeken (wat natuurlijk voorzich spreekt) en meer van dat soort dingen maar de helft van de mensen gelooft het toch niet of doet toch niks met deze informatie
. Ik durft zelfs te wedden dat de meeste mensen dit bericht maar voor de helft lezen, als ze dat niet doen moeten ze deze post maar ff quoten..
en wat voor de gene die het hele bericht wel lezen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom zou ik argumenten op tafel moeten leggen. Ik kan wel zeggen dat ik naar hints ga zoeken (wat natuurlijk voorzich spreekt) en meer van dat soort dingen maar de helft van de mensen gelooft het toch niet of doet toch niks met deze informatie
. Ik durft zelfs te wedden dat de meeste mensen dit bericht maar voor de helft lezen, als ze dat niet doen moeten ze deze post maar ff quoten..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |