Ik heb het toch goed voor je bijgehouden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:22 schreef Ladidadida het volgende:
Verdorie schorem!
Voten/unvoten met ##!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SSSSSSSST straks hebben ze ons door !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:29 schreef Trevland het volgende:
Dan is mijn stem voor de nieuwe burgervader voor nix geweest
OOOOO ik vatte hem al nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
M'n vote voor jou en dat je dan gekild wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik ook maar niet stemquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Dit lijstje met kandidaten is echt erg.Ben bang dat iedereen er op maffia is.
Je weet het volgens mij maar nooit met die timmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Een burgemeester krijgt 2 bodyguards Trevland. Dus zolang de bodyguards leven kan een burgemeester niet gekilled worden.
Maar je kunt hem wel lynchenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Een burgemeester krijgt 2 bodyguards Trevland. Dus zolang de bodyguards leven kan een burgemeester niet gekilled worden.
De burgemeester kan pas dood gemaakt worden door maffia als die 2 bodyguards dood zijn, dus moeten ze minstens een dag wachten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:45 schreef Trevland het volgende:
Dat snap ik maar als er 3 maffia(of meer) zijn en ze hebben geluk dan is het by by bodyguards en burgermeester. En wat maakt het uit dat de burgermeester een mafia is dan lyncen we het toch gewoon^^
dus het kan niet zo zijn dan de maffia gewoon geluk heeft en bij voorbeeld de 2 bodygaurds uitschakeld en dan de burgermeester kilt in de zelfde nacht?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De burgemeester kan pas dood gemaakt worden door maffia als die 2 bodyguards dood zijn, dus moeten ze minstens een dag wachten.
Nee.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
dus het kan niet zo zijn dan de maffia gewoon geluk heeft en bij voorbeeld de 2 bodygaurds uitschakeld en dan de burgermeester kilt in de zelfde nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |