Nu begin ik te twijfelen of ik mijn broodje Unox wel echt in ontvangst wil nemenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:53 schreef Isdatzo het volgende:
princepolly is sowieso niet te vertrouwen.. mafia of niet
Ja, dat magquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen of ik mijn broodje Unox wel echt in ontvangst wil nemen![]()
![]()
![]()
Mag je eigenlijk je stem wijzigen
Zoals?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:57 schreef Silentalarm het volgende:
Puntenslijpsel is nu extra verdacht, Degene die zich zonder echt goede reden beschikbaar stelde, en zichzelf dus wellicht mafia is, stemt nu op puntenslijpsel, + puntenslijpsel is erg verdacht wegens zijn vreemde manier van stemmers ronselen.
Vanwaar eigelijk die diepgewortelde haat Isdatzo, je klinkt altijd een beetje verbitterd als het over PP gaatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:53 schreef Isdatzo het volgende:
princepolly is sowieso niet te vertrouwen.. mafia of niet
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanwaar eigelijk die diepgewortelde haat Isdatzo, je klinkt altijd een beetje verbitterd als het over PP gaat
JIJ legt er wel erg de nadruk op dat iedereen maffie is behalve jij, volgens mij heb je al het dubbele aantal deelnemers verdacht gemaakt, als er maffia's kunnen zijn, en dáárom stem ik niet op jouquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Silentalarm het volgende:
Het is kennelijk genetisch bepaald dat ik geen maffia ben, want ik ben nóóit maffia. En dat was elke keer waar dat ik dat zei
Het gaat kennelijk tegen de natuurwetten in dat ik maffia word
Aan het einde van deze reeks zal je wéér denken: ohja, ze heeft gelijk, wéér geen maffia
Ik zie gewoon geen geschikte burgemeesters...
Zomaar wat citaten die ik erg verdacht vind. Ze legt wel erg de nadruk dat ze GEEN mafia is.
Ik weet niet hoor, maar zou degene die maffia is geen stemmen krijgen van mede maffia leden? Ik heb geen stem gezienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:57 schreef Silentalarm het volgende:
Puntenslijpsel is nu extra verdacht, Degene die zich zonder echt goede reden beschikbaar stelde, en zichzelf dus wellicht mafia is, stemt nu op puntenslijpsel, + puntenslijpsel is erg verdacht wegens zijn vreemde manier van stemmers ronselen.
Volgens mij spannen Timmmm, Puntenslijpsel en SilentAlarm allemaal onder 1 hoedjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JIJ legt er wel erg de nadruk op dat iedereen maffie is behalve jij, volgens mij heb je al het dubbele aantal deelnemers verdacht gemaakt, als er maffia's kunnen zijn, en dáárom stem ik niet op jou
Misschien ben ik ook wel maffia en schiet ik jou vanavond gewoon doodquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JIJ legt er wel erg de nadruk op dat iedereen maffie is behalve jij, volgens mij heb je al het dubbele aantal deelnemers verdacht gemaakt, als er maffia's kunnen zijn, en dáárom stem ik niet op jou
Kan ook gewoon een newbie zijn die erg ijverig probeert te doen, dat deed ik ook vorige keer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Not if I kill you firstquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel maffia en schiet ik jou vanavond gewoon dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |