Op mij natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik wilde me verkiesbaar stellen, maar dan hebben we denk ik meer kandidaten dan stemmers![]()
Ik ga is even uitgebreid bedenken op wie te stemmen!
Nu houden al die praatjes makers zich snel stil. Ze weten niet wat ze over zichzelf moeten zeggen als mafia zijnde.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:05 schreef timmmmm het volgende:
Hoeveel maffia is er eigenlijk? vijf denk ik hè?
En juist daarom ben je gelijk al verdachtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stel me weer verkiesbaar
Want:
- Ik heb er zin in!
- Ik ben een goede leider
- Ik heb ervaring
- Het is kennelijk genetisch bepaald dat ik geen maffia ben, want ik ben nóóit maffia. En dat was elke keer waar dat ik dat zeiVote PS
ik ben nieuw, ik ken niemand, en dan is elke reden zo goed als de ander.... dan maar een leuke redenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Hmm..... geen erg sterke reden......
Dat zou idd niet handig zijn, maar is dat wel zo?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
PP is toch elke dag tot 19.00 afwezig? Handig
Nee, ik liegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat zou idd niet handig zijn, maar is dat wel zo?
PS durf ik niet op te stemmenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef timmmmm het volgende:
Trusten
@harajakkie, daarom stem ik ook niet op hem, maar ik ben nog aan het twijfelen, het gaat tussen jou en PS
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, omdat ik geen keuze kan maken stel ik mezelf nu beschikbaar!
Stem op mij!
-Ik ben bijna altijd online, dus ik volg alles op de voet.
-Ik ben goed in de raadsels oplossen, maar zal ook luisteren naar het volk, worden er goede argumenten gegeven voor wie er vermoord moet worden, zal ik zeker luisteren. En minimaal 1 stem op die persoon uitbrengen.
-Ik ben nieuw en heb dus geen vooroordelen of iets.
-Ik ben in iedergeval beter als het tuig wat zich nu ter beschikking heeft gesteld als burgemeester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |