Je krijgt hints als mafia killed, en dat doen ze nog niet hèquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:20 schreef Wouser het volgende:
Was het trouwens niet zo dat er wanneer het spel begint al hints werden gegeven?
Zodat je nu een keer iedereen eruit kan stemmen zodat je mede mafioso niet gekilld worden?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:21 schreef PrincePolly het volgende:
Ja de rollen zijn verdeeld![]()
Alsdus wil ik wel Burgemeester worden. Ben het na 20 deeltjes nog nooit geweest en gezien de ervaring en mijn niet aflatende serieusheid een goede keus voor de rest.
Gewoon in het topicquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef wendytje het volgende:
ik ben nieuw hier, dus bm lijkt me geen strak plan.... kiest iedereen openlijk of via PM voor de bm?
Jullie meningen kunnen botsen, en aangezien harajuka eigenwijs is (laat het moddergooien beginnen!), kan de betere mening het onderspit delven omdat hara toch altijd haar eigen mening zal prefereren. Ik kies simpelweg de meest logische gedachte uit alle gedachten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan zijn wij hetzelfde en moet je op mij stemmen
Alles gebeurd via het topic behalve als je een speciale rol hebt!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef wendytje het volgende:
ik ben nieuw hier, dus bm lijkt me geen strak plan.... kiest iedereen openlijk of via PM voor de bm?
Dat zou een goede reden zijn of:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zodat je nu een keer iedereen eruit kan stemmen zodat je mede mafioso niet gekilld worden?
Hier heb je natuurlijk een sterk punt. Toch weet ik dat de slimste mensen zo slim zijn dat ze van zichzelf weten dat ze slim zijn. Maarja, Er kan hier ook sprake zijn van een slimheids-faker.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Jullie meningen kunnen botsen, en aangezien harajuka eigenwijs is (laat het moddergooien beginnen!), kan de betere mening het onderspit delven omdat hara toch altijd haar eigen mening zal prefereren. Ik kies simpelweg de meest logische gedachte uit alle gedachten.
Wat heb je liever? De macht aan het volk? Of de macht aan een tiran?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Alles gebeurd via het topic behalve als je een speciale rol hebt!!
Bijvoorbeeld maffia en dorpsoudste.
Lees de OP even goed door
Stemmen voor burgemeester of straks om iemand de lynchen gebeurd zo
## Stem op Flip Harajuku.;)
Natuurlijk niet. Ik vind hint 1, jij hint 2 = mafia located.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hier heb je natuurlijk een sterk punt. Toch weet ik dat de slimste mensen zo slim zijn dat ze van zichzelf weten dat ze slim zijn. Maarja, Er kan hier ook sprake zijn van een slimheids-faker.
:´)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:21 schreef Wouser het volgende:
[..]
*GEEK* ALERT
woepsbedoelde natuurlijk
*MAFIA* ALERT
heb ik gedaan, maar in de praktijk is het toch net iets lastiger..... ik zal nog eens goed studeren...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Alles gebeurd via het topic behalve als je een speciale rol hebt!!
Bijvoorbeeld maffia en dorpsoudste.
Lees de OP even goed door
Stemmen voor burgemeester of straks om iemand de lynchen gebeurd zo
## Stem op Flip
Handig als burgemeester.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:29 schreef Wouser het volgende:
jammer dat ik niet mee kan doen aan de discussie trouwensaangezien ik dan aan het "werk" ben
![]()
Hara vindt 1, silent vindt 2. Ik stem op degene van de twee die het meest logisch klinkt, waar Hara op zal stemmen moge duidelijk wezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik vind hint 1, jij hint 2 = mafia located.
Ja maar luister je dan ook nog naar mij?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik vind hint 1, jij hint 2 = mafia located.
Ja tuurlijk een goede meidjongeman is op haarzijn toekomst voor bereidt.quote:
Ik heb het over hint 1 en 2 naar één persoon, Sherlock.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:31 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hara vindt 1, silent vindt 2. Ik stem op degene van de twee die het meest logisch klinkt, waar Hara op zal stemmen moge duidelijk wezen.
O btw.. Ik stem niet op mezelf (in het geval daar vanuit gegaan wordt), dat zou nogal hypocriet zijn met mijn standpunt.
Ik luister zo vaakquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja maar luister je dan ook nog naar mij?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over hint 1 en 2 naar één persoon, Sherlock.
[..]
Ik luister zo vaakIk was juist degene die steeds zat te zeiken dat er meer gecommuniceerd moest worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |