Jij stemt gewoon op d'r omdat je het een lekker wijf vindquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:58 schreef yosander het volgende:
##Puntenslijpsel
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij stemt gewoon op d'r omdat je het een lekker wijf vind![]()
Overigens probeert PS wel heel apart stemmen te ronselen. Onder druk van de mafia ?!?
Heh? Ik heb haar Fobo nog nooit bekeken; mensen die meteen altijd ergens iets achter zoekenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij stemt gewoon op d'r omdat je het een lekker wijf vind![]()
Overigens probeert PS wel heel apart stemmen te ronselen. Onder druk van de mafia ?!?
Oh. Dan zou ik dat nu even doen als ik jou wasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Heh? Ik heb haar Fobo nog nooit bekeken; mensen die meteen altijd ergens iets achter zoeken.
Oke.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh. Dan zou ik dat nu even doen als ik jou was
Okee, wacht ffquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Tieten posten is trouwens stem van mij.![]()
In de volgende ronde wel..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:17 schreef StupidStudios het volgende:
Kan ik ook nog meedoen?
Is dit een hintquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:56 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie ook het idee dat onze vriend McCain wel eens wat botoxjes in zijn koppie spuit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |