heb ik gedaan, maar in de praktijk is het toch net iets lastiger..... ik zal nog eens goed studeren...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Alles gebeurd via het topic behalve als je een speciale rol hebt!!
Bijvoorbeeld maffia en dorpsoudste.
Lees de OP even goed door
Stemmen voor burgemeester of straks om iemand de lynchen gebeurd zo
## Stem op Flip
Handig als burgemeester.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:29 schreef Wouser het volgende:
jammer dat ik niet mee kan doen aan de discussie trouwensaangezien ik dan aan het "werk" ben
![]()
Hara vindt 1, silent vindt 2. Ik stem op degene van de twee die het meest logisch klinkt, waar Hara op zal stemmen moge duidelijk wezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik vind hint 1, jij hint 2 = mafia located.
Ja maar luister je dan ook nog naar mij?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik vind hint 1, jij hint 2 = mafia located.
Ja tuurlijk een goede meidjongeman is op haarzijn toekomst voor bereidt.quote:
Ik heb het over hint 1 en 2 naar één persoon, Sherlock.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:31 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hara vindt 1, silent vindt 2. Ik stem op degene van de twee die het meest logisch klinkt, waar Hara op zal stemmen moge duidelijk wezen.
O btw.. Ik stem niet op mezelf (in het geval daar vanuit gegaan wordt), dat zou nogal hypocriet zijn met mijn standpunt.
Ik luister zo vaakquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja maar luister je dan ook nog naar mij?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over hint 1 en 2 naar één persoon, Sherlock.
[..]
Ik luister zo vaakIk was juist degene die steeds zat te zeiken dat er meer gecommuniceerd moest worden
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over hint 1 en 2 naar één persoon, Sherlock.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik doe mijn naam eer aan.
***Silence***
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Wouser het volgende:
Even een serieus vraagje...
Is het normaal dat andere leden van het spel je bedreigen als je niet zegt wat je rol is?
Als je daar nog iets over zegt maak ik je af!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Wouser het volgende:
Is het normaal dat andere leden van het spel je bedreigen als je niet zegt wat je rol is?
Aah ja tof geen inhoud, maar wel veel charisma. Daar stem ik op.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:33 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja tuurlijk een goede meidjongeman is op haarzijn toekomst voor bereidt.
Kortom ik ga even oefenen met charisma enzo... voor het burgemeesterschap B)
Als dat andere lid bij de maffia hoort wel natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Wouser het volgende:
Aah ben je soms serial killer?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je daar nog iets over zegt maak ik je af!
Ja.. sinds vorige ronde welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Wouser het volgende:
Isdatzo stem op mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ik weet nog niet op wie ik stem.. ik weet wél op wie ik niet stem:princepolly
Ik denk na in stilte, maar als het moment rijp is zal ik mijn mannetje staan meneer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gaat helpen met hints oplossen
Vieze psv'er.. ik wil geen mafia met jou zijn!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Isdatzo stem op mij.
Gewoon, omdat we mafiamaatjes zijn
Meteen over voetbal beginnenhequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vieze psv'er.. ik wil geen mafia met jou zijn!
Waar kan ik me uitschrijven als mafia?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ik weet nog niet op wie ik stem.. ik weet wél op wie ik niet stem:princepolly
You got mequote:
Ik ben nog steeds geen kerel. En kouwtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk na in stilte, maar als het moment rijp is zal ik mijn mannetje staan meneer.
Ik ga er even tussenuit voor een voedselpauze waar ik tussen de happen door na zal denken wie me de geschikste kandidaat lijkt voor burgemeesterschap.
Het schijnt trouwens dat als je kouwt, je beter kan nadenken,dus moet er wel een goede keuze uitrollen
Ik hoor het al, de mafia piept er weer tussenuit hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:44 schreef Wouser het volgende:
brilljantmaar mensen ik ga bqq-en
de groeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |