Ik had al zo'n vermoeden dat het daar ergens moest zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Deansensitized het volgende:
Och met zijn 2'en lijkt het me ook nog wel te doen hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:13 schreef Aresdreams het volgende:
leuk optrekje voor je dean
vooral als ge nog geen vriendin hebt, heb je aan een klein huisje al voldoende...
met vriendin erbij misschien ook nog wel
en bekijk het zo: hoe kleiner de woning, hoe minder je schoon te houden hebt!
Een nieuwe snaar was hij niet waardquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
Pics, or it didn't happen.
Gefeliciteerd dan, en trouwens, de druppel omdat er een snaar knapt![]()
.
ROFL, oké, maak ook gelijk foto's van die Morgan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Een nieuwe snaar was hij niet waard
Ik zal ook wel even een foto van die gitaar maken (hij hangt nu aan de muur boven mn kledingkast)
Ziet er leuk uit, lijkt op wat ik heb.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:40 schreef Daantke het volgende:
Fotoosch
http://picasaweb.google.nl/daantke/Morgan
Over de Zonder-B-Snaar-Gitaar:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:40 schreef Daantke het volgende:
Fotoosch
http://picasaweb.google.nl/daantke/Morgan
Dat is echt goedkoop voor zoveel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:59 schreef Deansensitized het volgende:
Huisspam!
Lijkt op de foto echt stukken kleiner dan het in werkelijkheid is hoor
Tuin + achterkant huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hokje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keukentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trap naar boven:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 1:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 2:
[ afbeelding ]
Overloop:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 3:
[ afbeelding ]
Zoals ik zei, alles lijkt zo wel veel kleiner dan in het echt![]()
Nu is het nog niet echt groot natuurlijk, maar dit lijkt nu wel erg klein
Superrelaxed man, ik zit voor dat geld zo'n beetje op een studentenkamertje van 25 m2quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:59 schreef Deansensitized het volgende:
Huisspam!
Lijkt op de foto echt stukken kleiner dan het in werkelijkheid is hoor
Tuin + achterkant huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hokje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keukentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trap naar boven:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 1:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 2:
[ afbeelding ]
Overloop:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 3:
[ afbeelding ]
Zoals ik zei, alles lijkt zo wel veel kleiner dan in het echt![]()
Nu is het nog niet echt groot natuurlijk, maar dit lijkt nu wel erg klein
Wel gitaar en oefenampje mee, maar het echte herriemaken gebeurd gewoon op zolderquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:28 schreef SNArky het volgende:
Superrelaxed man, ik zit voor dat geld zo'n beetje op een studentenkamertje van 25 m2
Heb je al nagedacht over de geluidsisolatie of blijf je die zolder gebruiken om herrie te maken?
Dat is waarschijnlijk het gat aan het eind van de overloop.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:49 schreef Cynic het volgende:
Mooi huisje Dean!
Maar heb je ook nog een trap naar beneden of moet dat via het raam?
"The world is my toilet"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk het gat aan het eind van de overloop.
Ik vraag me af waar het toilet is, of zit die achter het hokje in de tuin?
en zonder die dingen....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 06:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vroeg! Maar.. koffie + chocopops + Family Guy..
Cocopops!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 06:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vroeg! Maar.. koffie + chocopops + Family Guy..
Oh dat is mooi op tijd inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:57 schreef Cynic het volgende:
ohja: er lag een pakje met GFS spulletjes in de brievenbus!
Die lui leveren echt supersnel. Morgen maar eens wat knutselen dus
Tnxquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:57 schreef Aresdreams het volgende:
wordt mooi martijn(zover een tele mooi kan zijn
)
Volgens mij heb ik iets gemist.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:09 schreef Aresdreams het volgende:
ik hoop dat de eerste laklaag er bij mijn nieuwe gitaar zo erop gaat (al moet k nog geduldig wachten tot januari voordat ik mag gaan klagen over levertijd)
Wat voor een? Elektrisch? Akkoestisch? Semi-akkoestisch? Pics?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb stiekem ook een gitaar gekocht![]()
Een elektrischequote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:01 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Wat voor een? Elektrisch? Akkoestisch? Semi-akkoestisch? Pics?
YouTubequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand die trouwens een goede site weet met lessen erop![]()
Die staat inmiddels op de computer... Het koopproces ging snelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof
Ik zou ergens Guitar Pro 5 "kopen"en dan op 911tabs.com kan je de tabs downloaden van bijna alle nummers die je kan bedenken met met GP5 afspelen en dan zie je gelijk wat je moet spelen en hoe het moet klinken handig om te leren
Okay volgens mij ga ik eerst maar eens chords lerenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
OPw en mocht je een file vinden met 50.000 tabsniet downloaden daar zit heeeel veel rotzooi bij
Bij 911tabs.com staat er gelijk een rating bij hoe goed ze zijn heb je meer aan
Dat ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof
Ik zou ergens Guitar Pro 5 "kopen"en dan op 911tabs.com kan je de tabs downloaden van bijna alle nummers die je kan bedenken met met GP5 afspelen en dan zie je gelijk wat je moet spelen en hoe het moet klinken handig om te leren
Wel powerchords hoop ik toch hèquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay volgens mij ga ik eerst maar eens chords leren
Hey ga mij geen rare dingen vragenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wel powerchords hoop ik toch hè
http://www.all-guitar-chords.com/index.php?ch=D%23%2FEb&mm=&v=2quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay volgens mij ga ik eerst maar eens chords leren
Begin maar niet met Powerchords..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hey ga mij geen rare dingen vragenIk weet amper iets van gitaarspelen
[edit]
Oh ik zie het al
Welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Begin maar niet met Powerchords..
Mooie gitaar!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een elektrische
[ afbeelding ]
Het was de/het goedkoopste gitaarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mooie gitaar!![]()
Yamaha's zijn zeker een hele goede keuze om mee te beginnen
Snel teruggegeven hoop ik?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb gister onverwacht een fender stratocaster gekregen! gave shit!
Nee joh, zoiets moet je meteen op marktplaats zetten, niet teruggeven.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:06 schreef brother52 het volgende:
Ik zat meer te denken aan een echte gitaar
Ja, ik wil ook!quote:
Ja, vet he! Mijn vriendin en ik willen (nog) geen kinderen, maar dat shirtje konden we niet laten liggenquote:
Ik wil een echtequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:07 schreef Trigalti het volgende:
Whoa vette gitaar Teleluvr
Hij is niet te koopquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:10 schreef Deansensitized het volgende:
Wat moet die kosten Tele?
En maken we er zondag van, maar niet later
Had ik ook met mijn RGquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Witchfynder het volgende:
Vandaag zitten raggen op mijn Ibanez. Zit echt totaal geen sustain in. Dat moet echt beter worden met die GFS..
We merken het wel. Toen ik die Washburns in die andere gitaar deed, gaf dat een wereld van verschil. Zelfde met die DiMarzio in mijn bas.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Had ik ook met mijn RGToen had ik er een SD in gezet... helpt niks qua sustain
Maar het geluid is wel beter
En toch geef je geld uit aan telecasters.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:59 schreef TeleluvR het volgende:
Niet investeren in een gitaar waar de basis niet goed van is, dat is mijn motto...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En toch geef je geld uit aan telecasters..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet ook eens iets kopen waarvan je achteraf spijt denkt te krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
Gewoon echt les nemen, volgens mij levert het alleen maar een heleboel frustratie en verkeerde gewoontes op als je enkel en alleen via internet gitaar probeert te spelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand die trouwens een goede site weet met lessen erop![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ja toe maar, hard lachen maar ondertussen....
[ afbeelding ]
het is de oude gitaar van mijn pa, vind het wel een mooi gebaar!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Snel teruggegeven hoop ik?
Ik las Gayequote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb gister onverwacht een fender stratocaster gekregen! gave shit!
eerst een paint!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik las Gaye![]()
Maar geef maar hier hoor ik let er wel op
Wel met een afgebroken headstockquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:23 schreef Witchfynder het volgende:
Ah een Jackson Warrior zo te zien..
headless ftw!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wel met een afgebroken headstock
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:03 schreef Deansensitized het volgende:
Of meteen laten vallen en hard wegrennen
Nja, verkopen inderdaad, heb je weer een vette Dean voor
wat? geen dean?quote:
dat zou zwaar zijn voor mij om les te gaan nemen... gezien ik alles zelf heb (aan)geleerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gewoon echt les nemen, volgens mij levert het alleen maar een heleboel frustratie en verkeerde gewoontes op als je enkel en alleen via internet gitaar probeert te spelen.
Het is zo'n mooie hobby, maar dan moet je wel goed beginnen.
Dat ga ik ook wel doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gewoon echt les nemen, volgens mij levert het alleen maar een heleboel frustratie en verkeerde gewoontes op als je enkel en alleen via internet gitaar probeert te spelen.
Het is zo'n mooie hobby, maar dan moet je wel goed beginnen.
Hij wordt eindelijk verstandigquote:
Hoe langer je er over doet om alles weer af te leren hoe moeilijker het wordtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:33 schreef Aresdreams het volgende:
dat zou zwaar zijn voor mij om les te gaan nemen... gezien ik alles zelf heb (aan)geleerd
Hey, je hoort mij niet zeggen dat je het met alle geweld moet doen. Doe ik zelf ook niet tenslotte. De kans is alleen redelijk aanwezig dat je jezelf onnodig beperkt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef Aresdreams het volgende:
ach ja, ik kan aardig eindje spelen, en voor mij hoeft het atm ook niet anders...
komt wel als ik viool wil leren spelen orso
Dat eerste. Of neem je aan dat je automatisch alles minstens zo handig doet als de verzamelde kennis van generaties muziekdocenten voor je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:30 schreef Aresdreams het volgende:
mij op dit moment onnodig beperk? of dat dat gaat gebeuren wanneer ik les ga nemen?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanslingeren die bak en gas gevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik ben nu wel heel erg aan het twijfelen.
Ik ga 5 decemberquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:32 schreef Moozze het volgende:
Ik ga vanavond naar Pete Philly en Perquisite![]()
![]()
!!!
Dat is veel leuker
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een goede telecaster verkocht... vandaar dat ik er ook een stuk of tien heb...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Naja, net gezien dat je er flink op kan metallen, dus...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een goede telecaster verkocht... vandaar dat ik er ook een stuk of tien heb...
Cd is ook supervetquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:54 schreef brother52 het volgende:
Het was erg tof.
Scottish pirate metal
Alestorm was samen met Tyr het beste van de avond.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
Is Alestorm goed live, Dean & Brother?. We worden er steeds meer mee vergeleken (sans de gekke outfits). Volgende keer moeten ze ons ook boeken, hoor.
.
Hollenthon dan, die aangeschoten blokfluiter was juist wel geinigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:12 schreef brother52 het volgende:Alestorm was samen met Tyr het beste van de avond.
Ze hadden jullie nu ook wel kunnen boeken, dan hadden Hollenthon of Svartsot thuis kunnen blijven.
Held dat het wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, die heeft in z'n eentje bijna een tapvat heineken leeggedronken.![]()
Hij zorgde er voor dat het nog enigszins leuk was.
Zo handig ben ik dus nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon mee afnemen/beetje oppoetsen met een doekje is vaak genoeg hoor. Kleine hoekjes waar je niet bij kan kan je een kwastje voor gebruiken bijvoorbeeld.
Tenminste zo doe ik het meestal. Bij echt smerige trek ik hem vaak even helemaal uit elkaar, helemaal schoonmaken, dan weer in elkaar, nieuwe snaren, fretboard in de olie en dan istie weer perfect
Haha, moeders [nja, ouders in het algemeen] en je gear is vaak geen goede combinatiequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:14 schreef nijnja het volgende:
En ik ben dan weer zo`n noob die niet weet hoe je de onderdelen schoon moet houden?
Maar hij doet het al 5 jaar zonder haperen, krijg nu alleen moeite met mn snoer, kabelbreuk gok ik, maar ik kijk nu hoe mn moeder het snoer neerlegt en dan snap ik het ook wel eigenlijk
Dat is ook wel prima hoor. Denk alleen om bijvoorbeeld chromen bruggen en tuners, die kunnen met harde haren van een kwast kleine krasjes opdoen. Vaak valt het mee, maar het is het wel waard daar rekening mee te houdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zo handig ben ik dus niet... Ik ben wel met een 'zachte' tandenborstel over de onderdelen gegaan (bij elec.), maar heb nog niet gespeeld, want mama thuis, zo toch maar even horen hoe het nu nog gaat
Fretboard, is dat gewoon de halsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:24 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik gebruik voor het fretboard altijd van die lekker ruikende olie (ruikt naar sinasappels).
Haha oke, dat ook weer duidelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie NIET vraagt is dome he:P, ja de fretboard is de hals dat klopt.
Nja, fretboard is dat gedeelte waar je je vingers zet, waar je de frets vindquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Fretboard, is dat gewoon de hals? Of ben ik nu echt een sukkel
ja sowieso, maar toch
Precies! Domme vragen bestaan echt niet. Alleen domme mensen die niet vragenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie NIET vraagt is dome he:P, ja de fretboard is de hals dat klopt.
Hmm, ik ken de variant: Domme vragen bestaan niet, alleen dommem mensen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies! Domme vragen bestaan echt niet. Alleen domme mensen die niet vragen
Nja, mensen die niet vragen blijven dom, dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hmm, ik ken de variant: Domme vragen bestaan niet, alleen dommem mensen...
Zelf dingen uitzoeken wordt je mijnsinziens veel slimmer van dan van het voorgekauwd krijgen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, mensen die niet vragen blijven dom, dus wat dat betreft...
Dan ben je in ieder geval op onderzoek uit, dus niet domquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zelf dingen uitzoeken wordt je mijnsinziens veel slimmer van dan van het voorgekauwd krijgen...
quote:
ze heeft er serieus wel talent voor...!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:40 schreef matjuhhh007 het volgende:
NIEUWE POPSTER, TEVENS MIJN NIEUWE IDOOL![]()
Zal ongetwijfeld ook heel tof wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:43 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, ben benieuwd naar de 5e december
Kijk, da's nog eens shredden...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:40 schreef matjuhhh007 het volgende:
NIEUWE POPSTER, TEVENS MIJN NIEUWE IDOOL![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 05:02 schreef Metalfreak het volgende:
Wat doe jij nog op tijdstip hier? :p
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:48 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, Daan, je humbuckers zijn onderweg. Die pot regel ik ergens anders voor je
Heb nu wel het gevoel dat ik iets vergeten ben...
Hm, dat verklaart waarom zij zo geinteresseerd waren in ons vaatje bier toen in Dynamo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, die heeft in z'n eentje bijna een tapvat heineken leeggedronken.![]()
Hij zorgde er voor dat het nog enigszins leuk was.
beginsolo van Avenged Sevenfold - Afterlivequote:Op zondag 12 oktober 2008 10:55 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog een leuk nummer om te oefenen?
Wel een beetje in mijn moeilijkheidsgraad uiteraard
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
Dinsdag naar golden earring akkoestisch
One Note Song van Tenacious D?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Ga ik meteen proberen
Fuck dat, enige wat me lukt is die Frere Jacques van een paar posts eerder. Eerst wat makkelijkers dus
Mijn eerste ingeving zegt bruggen [tremolo's], maar heel zeker ben ik daar niet van...quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:46 schreef matjuhhh007 het volgende:
Weet iemand met welk onderdeel v.d. gitaar Trevor Wilkinson bekend werd?
Klinkt best Megadeth. Daarna wordt het nummer al snel vrij gay, zeg.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
beginsolo van Avenged Sevenfold - Afterlive
Is best te doen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:25 schreef The_Dean het volgende:
Avenged is wel cool
Hey Witch, wat is de tab van die openingsriff van The Oaken Shield?
Dm-A#-Cquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:25 schreef The_Dean het volgende:
Avenged is wel cool
Hey Witch, wat is de tab van die openingsriff van The Oaken Shield?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:39 schreef The_Dean het volgende:
Stond ik me daarnet een partij te heerschen met een stuk Conorach
Dm, Gm powerchord?quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dm-A#-C
Dm-F-Gm
Dm-A#-C
Dm-(slide omlaag).
Allemaal powerchords, dus je kunt je lol op.. Sowieso is dat nummers op de leadpartijen en het refrein (losse noten) na allemaal powerchords. Ik bedoel, het is grotendeels door mij geschreven.
.
.
Daarom zijn we ook al jaren fanquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:51 schreef Daantke het volgende:
Ik luister nu The Oaken Shield
wtf Conorach wat een vette nummers
Even package regelen met een shirtquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik kende alleen Stortebeker en Prodigy of the Sea
hoe duur is dat album?
Hey, iemand is me voor met muggenziften. Goede zaakquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:23 schreef starla het volgende:
[..]
Dm, Gm powerchord?Powerchords bevatten geen tertsen
wat nou hoi ares? ares larpt niet:Nquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
Is Alestorm goed live, Dean & Brother?. We worden er steeds meer mee vergeleken (sans de gekke outfits). Volgende keer moeten ze ons ook boeken, hoor.
.
We zijn trouwens bevestigt voor dit jaars editie van de Midwinter Fair. Schijnt nu meer profi te zijn (new management), maar dit is wel de laatste kans die wij hen geven..
We spelen zondag 14 december om de ludieke tijd van 13:15. Dus, alle semi-gothic larpers (hoi Ares) verzamelen!
.
als ik ooit veel geld heb deantje, wil je dan mijn gitaar tech wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon mee afnemen/beetje oppoetsen met een doekje is vaak genoeg hoor. Kleine hoekjes waar je niet bij kan kan je een kwastje voor gebruiken bijvoorbeeld.
Tenminste zo doe ik het meestal. Bij echt smerige trek ik hem vaak even helemaal uit elkaar, helemaal schoonmaken, dan weer in elkaar, nieuwe snaren, fretboard in de olie en dan istie weer perfect
gevolg: een scheldende dean?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, moeders [nja, ouders in het algemeen] en je gear is vaak geen goede combinatie
Hier ook wel projecten die van krukjes gestoot worden [vers gespoten body ging richting beton], andere ongelakte body die even van een zachte ondergrond verplaatst werd naar een ruige houten planken werkbank... en niet heel zachtjes of zonder iets er onder te leggen...
jammer van de vaste brug en dat het maar 6 snaren zijn, en dat het een bronze serrie is, verder: B.C Richquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:26 schreef nijnja het volgende:
Hier wordt hij bespeeld door mij![]()
[ afbeelding ]
doodzonde eigenlijk dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 08:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm, dat verklaart waarom zij zo geinteresseerd waren in ons vaatje bier toen in Dynamo..
Ik vind Hollenthon ook niet zoveel aan. De meest interessante partijen staan op band.. Die bassist speelde toen iig op een Rickenbacker via een Metalzone (!). De Ashdown ABM van Heidevolk trok dat niet, maar mijn Hartke was niet onder de indruk. Wat heerscht Hartke toch eigenlijk wel
.
Logisch tochquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:32 schreef Aresdreams het volgende:
ach ja, ik weet iig inmiddels wel dat jij goed met gitaren om kan gaan, en mijn bo~el geef ik denk ik niet zo snel in ander mans handen... dadelijk toch een behoorlijk vermogen in geinvesteed...
Niks mis met een vaste brugquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:55 schreef nijnja het volgende:
Wat is er mis aan een vaste brug, en wat voorn brug heb je nog meer? Dit is mijn eerste gitaar en ik wist nog niet of het wel wat voor mij was, dus ik vind het prima zo
.
Bedankt dat je zo positief bent
Niks. Als je niets met tremolo wil doen, is het zelfs een ontzettende pre. Veel betere sustain.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:55 schreef nijnja het volgende:
Wat is er mis aan een vaste brug
Thanks zeg!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:51 schreef Daantke het volgende:
Ik luister nu The Oaken Shield
wtf Conorach wat een vette nummers
Afkapregel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:23 schreef starla het volgende:
[..]
Dm, Gm powerchord?Powerchords bevatten geen tertsen
Gast, wat wil je er anders mee doen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:46 schreef RoW_0 het volgende:
zijn er metal powerchords? dus met distortion
Johquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:53 schreef starla het volgende:
Powerchords zijn powerchords...metal gespeeld ofniet. Ze zijn ook erg populair bij
grunge en rockbandjes dus het heeft niet zoveel te maken met het genre.
Kan prima!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gast, wat wil je er anders mee doen?
Clean spelen?![]()
Volgens mij gaf ik een duidelijk antwoord op de vraagquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joh
Wij punkers gebruiken ze gelukkig nooit
Nog even ge-editquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:02 schreef starla het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ik een duidelijk antwoord op de vraag
Dat iets kan wil niet zeggen dat je het ook daadwerkelijk moet doenquote:
Zelfs daarquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:08 schreef GoodGawd het volgende:
Jazz akkoorden > Power akkooden
Hmmm....maar niet veel in ieder geval, daar kiezen ze meestal voor een voller geluid.quote:
Ach, zo'n toeterneger zit er toch de hele tijd maar wat doorheen te blazen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:11 schreef starla het volgende:
[..]
Hmmm....maar niet veel in ieder geval, daar kiezen ze meestal voor een voller geluid.
Gelukkig weten ze ook hoe het wel moet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef The_Dean het volgende:
Dat iets kan wil niet zeggen dat je het ook daadwerkelijk moet doen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach, zo'n toeterneger zit er toch de hele tijd maar wat doorheen te blazen...
ik ben gewoon een liefhebber van een floyd brug (tremmelo systeem).quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:55 schreef nijnja het volgende:
Wat is er mis aan een vaste brug, en wat voorn brug heb je nog meer? Dit is mijn eerste gitaar en ik wist nog niet of het wel wat voor mij was, dus ik vind het prima zo
.
Bedankt dat je zo positief bent
vond ik nou ookquote:
Of vaak juist niet. Meer dan voldoende jazzgitaristen die zelden de grondtoon spelen om op die manier makkelijker leuke boventonen als een 13 te kunnen pakkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:11 schreef starla het volgende:
[..]
Hmmm....maar niet veel in ieder geval, daar kiezen ze meestal voor een voller geluid.
Ik kijk nu een vergelijking gemaakt door een kerel op youtube en hij toont aan dat een nadeel van Kahler is dat bij stringbends hij vals wordt, maar als je een kleine divebomb erna doet, corrigeert de Kahler dat ook weer. Dit schijnt te komen doordat bij de Kahler de snaren over 3 punten gaan (rollers, een kam en het bewegende deel waar ze in zitten).quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
Omdat Floyds bekender zijn/goedkoper. Kahler is minstens zo goed. Heb veel mensen gehoord die liever een Kahler hebben dan een Floyd, ze zweren erbij. Eerste wat ze dan ook vaak doen als ze een nieuwe gitaar kopen is de Floyd laten verwissellen met een Kahler.
Waarom, ik weet het niet, Floyd is vaak net zo goed. Als schijnt een Kahler nog meer 'tuning-stable' te zijn, maar dat kan overal aan liggen... topnut, snaren, kwaliteit gitaar... Heb er zelf niet dusdanig ervaring mee dat ik dat kan bevestigen.
Nope, wat is het verschil?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:09 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Ares (of iemand anders), weleens met een Kahler tremolo gespeeld?
[ afbeelding ]
Die dingen kom je weinig tegen in de winkels of ligt het aan mij?
Of je de grondtoon speelt of niet zegt toch niets over of het geluid vol is?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of vaak juist niet. Meer dan voldoende jazzgitaristen die zelden de grondtoon spelen om op die manier makkelijker leuke boventonen als een 13 te kunnen pakken.
Bij de floyd beweeg je de hele brug, bij een Kahler is het een soort van roller die beweegt in een frame en je snaren worden geleid over een kam en een soort van kleine rollertje in iets wat lijkt op een tune-o-matic.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Nope, wat is het verschil?
ben benieuwd hoe die dingen dan technisch in elkaar steken (beide systemen) maar verder: ben tevreden met mijn floyd systemen...
Nee, dat klopt. Maar het zegt wel dat je per definitie geen powerchord speelt. Of je nu een vol akkoord pakt of een tweetoon die in combinatie met de rest van de band voldoende harmonie suggereert.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:34 schreef starla het volgende:
[..]
Of je de grondtoon speelt of niet zegt toch niets over of het geluid vol is?
ahha, dus het zou voordelen kunnen hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij de floyd beweeg je de hele brug, bij een Kahler is het een soort van roller die beweegt in een frame en je snaren worden geleid over een kam en een soort van kleine rollertje in iets wat lijkt op een tune-o-matic.
pics? en wat wil je er voor hebben. ik ben altijd in voor een gitaartje erbijquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef matjuhhh007 het volgende:
Beginnende gitaristen nog opzoek naar een gitaar? Ik heb nog een Pacifica te kooppp..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
En als je wilt upgraden koop je gewoon bij onze Friese soldeerheld..
daarvan heb ik nog een stapeltje hier in een kastje liggen! 6 strat elementjes geloof ik. die samensolderen tot 1 grote humbuckerquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
En als je wilt upgraden koop je gewoon GFS..
ik heb een rc2 van boss, werkt wel tof, maar veeeels te uitgebreid... ik snap nog geen 10% van het pedaal...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:35 schreef Sepo het volgende:
* Sepo schaamt zich voor de volgende vraag
Heeft er hier iemand ervaring met effectpedalen voor gitaren? Ik zoek zo'n ding waarmee je stukje kunt opnemen en er dan laten loopen zo dat je er over heen kunt solo-eren.
Zoals wes borland hier gebruikt:
wtf XDquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:12 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
daarvan heb ik nog een stapeltje hier in een kastje liggen! 6 strat elementjes geloof ik. die samensolderen tot 1 grote humbucker![]()
[ afbeelding ]
Jawel, maar niet om erover te praten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:46 schreef Metalfreak het volgende:
Rustig hierGeen inspiratie om te gitaren??
Als je dan een ring draagt aan je rechterhand...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
wtf XD
Die gitaar is één groot magnetisch veld
Maar het is een verademing dat ze geen midscooped, kijk-ons-eens-evil-zijn-krijs-grunt-schreeuw, fuck-the-world teringherrie maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn god, wat is Dragonforce toch een overdreven en over-the-top gedoeCollega van me heeft het hier op staan
Dat geldt voor wel meer bands, het overgrote deel beter aan te horen dan Dragonforcequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar het is een verademing dat ze geen midscooped, kijk-ons-eens-evil-zijn-krijs-grunt-schreeuw, fuck-the-world teringherrie maken..
quote:Der komt in extra konsert!
Beste , beste minsken. De kûgel is troch de tsjerke.Der komt een extra konsert.De druk wurde ûs te grut. It is earlik seint ek te gek foar wurden ; twa maand fan te foarren binne de trije konserten al stiif ûtferkocht en der binne nog safolle minsen dyt een kaartsje hawwe wolle. Mar freegje ûs nog net wêr , op welke dei , hoe let en mei wa ! Dat witte we nog net , net mear maile , net mear belje en ek net by Paul op de belle drukke. Dan geanne we NO ûtsykjen . Wy hoopje dat we it oer een wyke as twa rûn hawwe.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Witchfynder het volgende:
En voor alle fans:
Bekijk deze YouTube-video
We gaan wel erg snel en ik sta teveel stil. Maar ja, leermoment..
Mogelijk is er ergens rechtsonderin een Dribbelhoofd te zien, maar met youtube kun je dat er niet echt uithalen. Tijdens twee of drie nummers zijn Dribbel en fraubitch te zien, maar ik weet niet meer welke..
Juist daarom zo coolquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn god, wat is Dragonforce toch een overdreven en over-the-top gedoeCollega van me heeft het hier op staan
We zoeken een geschikte plek.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Komt die hele cdpresentatie nog weer eens ergens online?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Witchfynder het volgende:
Maar de nieuwste IE is ook wel erg suf.. Ik wil Tim terug.
.
Wie vraagt...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:33 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wanneer mag ik eindelijk bij de vaste klanten?
Word overgeslaagt?quote:
krijgt wat ie wil!quote:
Tof.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Herman, dit stie der yn de Strawelte nijsbrief:
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof.![]()
Dat wordt dus de site in de gaten houden en zo rap mogelijk kaartjes bestellen.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:33 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wanneer mag ik eindelijk bij de vaste klanten?
Sterkte!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:01 schreef matjuhhh007 het volgende:
En gaat nu naar Golden Earring (akkoestisch).
Ah... dan moet je de Dribbel_ filter op YouTube uitzetten... vanwege de veiligheid staat ie altijd aan...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Witchfynder het volgende:
.
En voor alle fans:
Mogelijk is er ergens rechtsonderin een Dribbelhoofd te zien, maar met youtube kun je dat er niet echt uithalen. Tijdens twee of drie nummers zijn Dribbel en fraubitch te zien, maar ik weet niet meer welke..
Heers!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Witchfynder het volgende:
.
En voor alle fans:
In normale pits is het wel ruiger volgens mij... en die concerten zijn ook veel groter en er zijn veel meer metalheads, hier zat maar een kleine hardcore in en de rest waren mainstream mensjes die het wel leuk vondenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja dat is in elke pit dan ook weer![]()
Maar dit moet de grootste wall of death even zijnvolgens mij zat er zeker 50cm tussen die mensen
![]()
Nah valt wel mee hoor aardig wat gehad maar overal zodra er iemand valt word ie gelijk weer overeind gezetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
In normale pits is het wel ruiger volgens mij... en die concerten zijn ook veel groter en er zijn veel meer metalheads, hier zat maar een kleine hardcore in en de rest waren mainstream mensjes die het wel leuk vonden
De tweede wall was trouwens veel vetter, ging soepeler en de ene helft viel om![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |