We merken het wel. Toen ik die Washburns in die andere gitaar deed, gaf dat een wereld van verschil. Zelfde met die DiMarzio in mijn bas.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Had ik ook met mijn RGToen had ik er een SD in gezet... helpt niks qua sustain
Maar het geluid is wel beter
En toch geef je geld uit aan telecasters.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:59 schreef TeleluvR het volgende:
Niet investeren in een gitaar waar de basis niet goed van is, dat is mijn motto...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En toch geef je geld uit aan telecasters..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet ook eens iets kopen waarvan je achteraf spijt denkt te krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
Gewoon echt les nemen, volgens mij levert het alleen maar een heleboel frustratie en verkeerde gewoontes op als je enkel en alleen via internet gitaar probeert te spelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand die trouwens een goede site weet met lessen erop![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ja toe maar, hard lachen maar ondertussen....
[ afbeelding ]
het is de oude gitaar van mijn pa, vind het wel een mooi gebaar!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Snel teruggegeven hoop ik?
Ik las Gayequote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb gister onverwacht een fender stratocaster gekregen! gave shit!
eerst een paint!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik las Gaye![]()
Maar geef maar hier hoor ik let er wel op
Wel met een afgebroken headstockquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:23 schreef Witchfynder het volgende:
Ah een Jackson Warrior zo te zien..
headless ftw!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wel met een afgebroken headstock
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:03 schreef Deansensitized het volgende:
Of meteen laten vallen en hard wegrennen
Nja, verkopen inderdaad, heb je weer een vette Dean voor
wat? geen dean?quote:
dat zou zwaar zijn voor mij om les te gaan nemen... gezien ik alles zelf heb (aan)geleerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gewoon echt les nemen, volgens mij levert het alleen maar een heleboel frustratie en verkeerde gewoontes op als je enkel en alleen via internet gitaar probeert te spelen.
Het is zo'n mooie hobby, maar dan moet je wel goed beginnen.
Dat ga ik ook wel doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gewoon echt les nemen, volgens mij levert het alleen maar een heleboel frustratie en verkeerde gewoontes op als je enkel en alleen via internet gitaar probeert te spelen.
Het is zo'n mooie hobby, maar dan moet je wel goed beginnen.
Hij wordt eindelijk verstandigquote:
Hoe langer je er over doet om alles weer af te leren hoe moeilijker het wordtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:33 schreef Aresdreams het volgende:
dat zou zwaar zijn voor mij om les te gaan nemen... gezien ik alles zelf heb (aan)geleerd
Hey, je hoort mij niet zeggen dat je het met alle geweld moet doen. Doe ik zelf ook niet tenslotte. De kans is alleen redelijk aanwezig dat je jezelf onnodig beperkt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef Aresdreams het volgende:
ach ja, ik kan aardig eindje spelen, en voor mij hoeft het atm ook niet anders...
komt wel als ik viool wil leren spelen orso
Dat eerste. Of neem je aan dat je automatisch alles minstens zo handig doet als de verzamelde kennis van generaties muziekdocenten voor je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:30 schreef Aresdreams het volgende:
mij op dit moment onnodig beperk? of dat dat gaat gebeuren wanneer ik les ga nemen?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ja toe maar, hard lachen maar ondertussen....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |