Ik had al zo'n vermoeden dat het daar ergens moest zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Deansensitized het volgende:
Och met zijn 2'en lijkt het me ook nog wel te doen hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:13 schreef Aresdreams het volgende:
leuk optrekje voor je dean
vooral als ge nog geen vriendin hebt, heb je aan een klein huisje al voldoende...
met vriendin erbij misschien ook nog wel
en bekijk het zo: hoe kleiner de woning, hoe minder je schoon te houden hebt!
Een nieuwe snaar was hij niet waardquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
Pics, or it didn't happen.
Gefeliciteerd dan, en trouwens, de druppel omdat er een snaar knapt![]()
.
ROFL, oké, maak ook gelijk foto's van die Morgan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Een nieuwe snaar was hij niet waard
Ik zal ook wel even een foto van die gitaar maken (hij hangt nu aan de muur boven mn kledingkast)
Ziet er leuk uit, lijkt op wat ik heb.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:40 schreef Daantke het volgende:
Fotoosch
http://picasaweb.google.nl/daantke/Morgan
Over de Zonder-B-Snaar-Gitaar:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:40 schreef Daantke het volgende:
Fotoosch
http://picasaweb.google.nl/daantke/Morgan
Dat is echt goedkoop voor zoveel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:59 schreef Deansensitized het volgende:
Huisspam!
Lijkt op de foto echt stukken kleiner dan het in werkelijkheid is hoor
Tuin + achterkant huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hokje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keukentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trap naar boven:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 1:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 2:
[ afbeelding ]
Overloop:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 3:
[ afbeelding ]
Zoals ik zei, alles lijkt zo wel veel kleiner dan in het echt![]()
Nu is het nog niet echt groot natuurlijk, maar dit lijkt nu wel erg klein
Superrelaxed man, ik zit voor dat geld zo'n beetje op een studentenkamertje van 25 m2quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:59 schreef Deansensitized het volgende:
Huisspam!
Lijkt op de foto echt stukken kleiner dan het in werkelijkheid is hoor
Tuin + achterkant huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hokje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keukentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trap naar boven:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 1:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 2:
[ afbeelding ]
Overloop:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 3:
[ afbeelding ]
Zoals ik zei, alles lijkt zo wel veel kleiner dan in het echt![]()
Nu is het nog niet echt groot natuurlijk, maar dit lijkt nu wel erg klein
Wel gitaar en oefenampje mee, maar het echte herriemaken gebeurd gewoon op zolderquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:28 schreef SNArky het volgende:
Superrelaxed man, ik zit voor dat geld zo'n beetje op een studentenkamertje van 25 m2
Heb je al nagedacht over de geluidsisolatie of blijf je die zolder gebruiken om herrie te maken?
Dat is waarschijnlijk het gat aan het eind van de overloop.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:49 schreef Cynic het volgende:
Mooi huisje Dean!
Maar heb je ook nog een trap naar beneden of moet dat via het raam?
"The world is my toilet"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk het gat aan het eind van de overloop.
Ik vraag me af waar het toilet is, of zit die achter het hokje in de tuin?
en zonder die dingen....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 06:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vroeg! Maar.. koffie + chocopops + Family Guy..
Cocopops!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 06:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vroeg! Maar.. koffie + chocopops + Family Guy..
Oh dat is mooi op tijd inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:57 schreef Cynic het volgende:
ohja: er lag een pakje met GFS spulletjes in de brievenbus!
Die lui leveren echt supersnel. Morgen maar eens wat knutselen dus
Tnxquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:57 schreef Aresdreams het volgende:
wordt mooi martijn(zover een tele mooi kan zijn
)
Volgens mij heb ik iets gemist.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:09 schreef Aresdreams het volgende:
ik hoop dat de eerste laklaag er bij mijn nieuwe gitaar zo erop gaat (al moet k nog geduldig wachten tot januari voordat ik mag gaan klagen over levertijd)
Wat voor een? Elektrisch? Akkoestisch? Semi-akkoestisch? Pics?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb stiekem ook een gitaar gekocht![]()
Een elektrischequote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:01 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Wat voor een? Elektrisch? Akkoestisch? Semi-akkoestisch? Pics?
YouTubequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand die trouwens een goede site weet met lessen erop![]()
Die staat inmiddels op de computer... Het koopproces ging snelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof
Ik zou ergens Guitar Pro 5 "kopen"en dan op 911tabs.com kan je de tabs downloaden van bijna alle nummers die je kan bedenken met met GP5 afspelen en dan zie je gelijk wat je moet spelen en hoe het moet klinken handig om te leren
Okay volgens mij ga ik eerst maar eens chords lerenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
OPw en mocht je een file vinden met 50.000 tabsniet downloaden daar zit heeeel veel rotzooi bij
Bij 911tabs.com staat er gelijk een rating bij hoe goed ze zijn heb je meer aan
Dat ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof
Ik zou ergens Guitar Pro 5 "kopen"en dan op 911tabs.com kan je de tabs downloaden van bijna alle nummers die je kan bedenken met met GP5 afspelen en dan zie je gelijk wat je moet spelen en hoe het moet klinken handig om te leren
Wel powerchords hoop ik toch hèquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay volgens mij ga ik eerst maar eens chords leren
Hey ga mij geen rare dingen vragenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wel powerchords hoop ik toch hè
http://www.all-guitar-chords.com/index.php?ch=D%23%2FEb&mm=&v=2quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay volgens mij ga ik eerst maar eens chords leren
Begin maar niet met Powerchords..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hey ga mij geen rare dingen vragenIk weet amper iets van gitaarspelen
[edit]
Oh ik zie het al
Welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Begin maar niet met Powerchords..
Mooie gitaar!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een elektrische
[ afbeelding ]
Het was de/het goedkoopste gitaarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mooie gitaar!![]()
Yamaha's zijn zeker een hele goede keuze om mee te beginnen
Snel teruggegeven hoop ik?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb gister onverwacht een fender stratocaster gekregen! gave shit!
Nee joh, zoiets moet je meteen op marktplaats zetten, niet teruggeven.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:06 schreef brother52 het volgende:
Ik zat meer te denken aan een echte gitaar
Ja, ik wil ook!quote:
Ja, vet he! Mijn vriendin en ik willen (nog) geen kinderen, maar dat shirtje konden we niet laten liggenquote:
Ik wil een echtequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:07 schreef Trigalti het volgende:
Whoa vette gitaar Teleluvr
Hij is niet te koopquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:10 schreef Deansensitized het volgende:
Wat moet die kosten Tele?
En maken we er zondag van, maar niet later
Had ik ook met mijn RGquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Witchfynder het volgende:
Vandaag zitten raggen op mijn Ibanez. Zit echt totaal geen sustain in. Dat moet echt beter worden met die GFS..
We merken het wel. Toen ik die Washburns in die andere gitaar deed, gaf dat een wereld van verschil. Zelfde met die DiMarzio in mijn bas.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Had ik ook met mijn RGToen had ik er een SD in gezet... helpt niks qua sustain
Maar het geluid is wel beter
En toch geef je geld uit aan telecasters.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:59 schreef TeleluvR het volgende:
Niet investeren in een gitaar waar de basis niet goed van is, dat is mijn motto...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En toch geef je geld uit aan telecasters..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet ook eens iets kopen waarvan je achteraf spijt denkt te krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
Gewoon echt les nemen, volgens mij levert het alleen maar een heleboel frustratie en verkeerde gewoontes op als je enkel en alleen via internet gitaar probeert te spelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand die trouwens een goede site weet met lessen erop![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ja toe maar, hard lachen maar ondertussen....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |