Ik had al zo'n vermoeden dat het daar ergens moest zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Deansensitized het volgende:
Och met zijn 2'en lijkt het me ook nog wel te doen hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:13 schreef Aresdreams het volgende:
leuk optrekje voor je dean
vooral als ge nog geen vriendin hebt, heb je aan een klein huisje al voldoende...
met vriendin erbij misschien ook nog wel
en bekijk het zo: hoe kleiner de woning, hoe minder je schoon te houden hebt!
Een nieuwe snaar was hij niet waardquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
Pics, or it didn't happen.
Gefeliciteerd dan, en trouwens, de druppel omdat er een snaar knapt![]()
.
ROFL, oké, maak ook gelijk foto's van die Morgan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Een nieuwe snaar was hij niet waard
Ik zal ook wel even een foto van die gitaar maken (hij hangt nu aan de muur boven mn kledingkast)
Ziet er leuk uit, lijkt op wat ik heb.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:40 schreef Daantke het volgende:
Fotoosch
http://picasaweb.google.nl/daantke/Morgan
Over de Zonder-B-Snaar-Gitaar:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:40 schreef Daantke het volgende:
Fotoosch
http://picasaweb.google.nl/daantke/Morgan
Dat is echt goedkoop voor zoveel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:59 schreef Deansensitized het volgende:
Huisspam!
Lijkt op de foto echt stukken kleiner dan het in werkelijkheid is hoor
Tuin + achterkant huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hokje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keukentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trap naar boven:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 1:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 2:
[ afbeelding ]
Overloop:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 3:
[ afbeelding ]
Zoals ik zei, alles lijkt zo wel veel kleiner dan in het echt![]()
Nu is het nog niet echt groot natuurlijk, maar dit lijkt nu wel erg klein
Superrelaxed man, ik zit voor dat geld zo'n beetje op een studentenkamertje van 25 m2quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:59 schreef Deansensitized het volgende:
Huisspam!
Lijkt op de foto echt stukken kleiner dan het in werkelijkheid is hoor
Tuin + achterkant huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hokje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keukentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trap naar boven:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 1:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 2:
[ afbeelding ]
Overloop:
[ afbeelding ]
Slaapkamer 3:
[ afbeelding ]
Zoals ik zei, alles lijkt zo wel veel kleiner dan in het echt![]()
Nu is het nog niet echt groot natuurlijk, maar dit lijkt nu wel erg klein
Wel gitaar en oefenampje mee, maar het echte herriemaken gebeurd gewoon op zolderquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:28 schreef SNArky het volgende:
Superrelaxed man, ik zit voor dat geld zo'n beetje op een studentenkamertje van 25 m2
Heb je al nagedacht over de geluidsisolatie of blijf je die zolder gebruiken om herrie te maken?
Dat is waarschijnlijk het gat aan het eind van de overloop.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:49 schreef Cynic het volgende:
Mooi huisje Dean!
Maar heb je ook nog een trap naar beneden of moet dat via het raam?
"The world is my toilet"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk het gat aan het eind van de overloop.
Ik vraag me af waar het toilet is, of zit die achter het hokje in de tuin?
en zonder die dingen....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 06:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vroeg! Maar.. koffie + chocopops + Family Guy..
Cocopops!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 06:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vroeg! Maar.. koffie + chocopops + Family Guy..
Oh dat is mooi op tijd inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:57 schreef Cynic het volgende:
ohja: er lag een pakje met GFS spulletjes in de brievenbus!
Die lui leveren echt supersnel. Morgen maar eens wat knutselen dus
Tnxquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:57 schreef Aresdreams het volgende:
wordt mooi martijn(zover een tele mooi kan zijn
)
Volgens mij heb ik iets gemist.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:09 schreef Aresdreams het volgende:
ik hoop dat de eerste laklaag er bij mijn nieuwe gitaar zo erop gaat (al moet k nog geduldig wachten tot januari voordat ik mag gaan klagen over levertijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |