quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef brother52 het volgende:
Vandaag intakegesprek gehad bij IBM.
Ik mag volgende week beginnen
quote:
Gefeliciteerd! Als wat? Als je je bezig gaat houden met de reparatie van bladeservers... WAAR BLIJVEN ZE?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef brother52 het volgende:
Wat zijn het voor humbuckers?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:27 schreef nightfall het volgende:
=spam= ik doe een setje seymour duncan's weg ,. als er iemand nog interesse heeft
Daarom heb ik zo'n schijthekel aan associatie-studies, dingen worden altijd zo fout in de media uit hun verband gerukt...quote:
Ik ga daar 2e en 3e lijns serverbeheer doen op serverparken die andere bedrijven ge-outsourced hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Als wat? Als je je bezig gaat houden met de reparatie van bladeservers... WAAR BLIJVEN ZE?.
.
hip! als wat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef brother52 het volgende:
Heb ik vandaag ook nog gedaan, het ging een stuk beter dan vorige weekquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vandaag gestreken trouwens!.
Maar ging niet voorbeelding...![]()
.
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:01 schreef Witchfynder het volgende:
Godsgloeiendepotvolkoffieduizendbommenengranatenmiljaar...zie net dat de push/pull potmeter die ik wilde bestellen bij GFS "out of stock" is..
Post de link ff, ik bestel morgen, kunnen ze er mooi bijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:17 schreef TeleluvR het volgende:
Dan bestel je mijn tuners ervoor toch in de plaats
Bestel zelf ook het nodige voor mezelf en Witch, dus kan gerust wat bij hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:30 schreef TeleluvR het volgende:
Zonder gekheid, is het misschien een optie om een bulkverzending te doen?
Brievenbuspost ben ik nooit zo kaput van, en een pakketje is een vaste 30 dollar ofzo?
Lijst even mailen naar eibert @ kramtried.com, dan mail ik wel terug hoe en wat verderquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:37 schreef TeleluvR het volgende:
Top!
Ik moet alleen nog even uitzoeken wat ik precies nodig heb
In ieder geval tuners voor op de Custom, groen tikplaatje voor de tele, knobjes voor op de tele.... wordt alweer een aardige lijst!
Je bedoelt morgen? Dat ga ik niet redden, wordt voor mij gauw donderdag: Maar wachten hoeft niet hoor, dan bestel ik gewoon apart, is ook prima!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lijst even mailen naar eibert @ kramtried.com, dan mail ik wel terug hoe en wat verder
Bestel op de namiddag/avond, dus tijd zat
Ik doe mijn best voor donderdagavond: Anders gewoon bestellen. Mail is username + gmail.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Tele, weet niet hoeveel haast Daan heeft, maar ik kan best nog even wachten hoor.
Ik had iets meer, tuners+slagplaatje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:55 schreef Cynic het volgende:
even checken:
2 elementen, 2 potmeters, monojack, 3 way switch, rolletje draad.
verzendkosten: 20 dollar.
Vorige keer had ik alleen een element, verzendkosten waren toen ook lager. Wat heb jij allemaal besteld dan? En heb je toevallig een andere manier van verzenden gekozen? Je kan uit 2 kiezen dacht ik.
Klopt, maar in stukjes verzenden leek mij niet zo'n succes...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:58 schreef Cynic het volgende:
Die slagplaat maakt het pakje ook aanzienlijk groter natuurlijk.
Ik niet echt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Tele, weet niet hoeveel haast Daan heeft, maar ik kan best nog even wachten hoor.
Ik moet ook nog een slagplaat hebben voor mijn Strat, maar die moet ik zelf zagen en ik heb zo geen ziiiiiiiiiiiiiiiiin.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:58 schreef Cynic het volgende:
Die slagplaat maakt het pakje ook aanzienlijk groter natuurlijk.
Gewoon meebestellen, ze kosten geen kont. Nogmaals, op mij hoef je niet te wachten...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een slagplaat hebben voor mijn Strat, maar die moet ik zelf zagen en ik heb zo geen ziiiiiiiiiiiiiiiiin..
Ik meen in dit topic al minstens 42 keer geklaagd te hebben dat er linkshandig geen zwarte HH-slagplaten geleverd worden door wie dan ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon meebestellen, ze kosten geen kont. Nogmaals, op mij hoef je niet te wachten...
Ik volg niet alles meer he...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik meen in dit topic al minstens 42 keer geklaagd te hebben dat er linkshandig geen zwarte HH-slagplaten geleverd worden door wie dan ook..
reageer dan niet....homoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:49 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hip! als wat?
ow zie het al
tof man
Tofquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:04 schreef Deansensitized het volgende:
Zowaar bijna eigen huisje
Wel klein, maar voor de 280 euro mag ik niet zeuren dacht ik...
De meeste van ons zijn echte kerels, maar er zijn ook wat alternatievelingen hier hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:08 schreef Triforce_Courage het volgende:
Smiddags,
Ligt het aan mij of zijn hier voornamelijk metal spelers? Niemand die een beetje alternatieve rock speelt?
Het altijd saaie Damwoudequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |