Doet me denken aan mayonaise van Smashing Pumpkinsquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef The_Dean het volgende:
We kunnen als Iron Fridge ook vanalles maken. In een koelkast vind je ook een uiteenlopende collectie eten...
Music is our food, styles our taste
quote:Billy Corgan got the title for this song after looking in his refrigerator.
Normaal draaien ze wel lekkere pop/rock, maar deze week 90's request oid, lachenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Lekkere hiphop? Of ben je meer van de trance die ze draaien?.
Die krijgen we straks ook weer jaquote:
Ja héquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:45 schreef Cynic het volgende:
Toch een handige functie, dat quoten. Dan weten mensen ook waarop je reageert
Volgens mij zei hij 3FM en niet 538.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Lekkere hiphop? Of ben je meer van de trance die ze draaien?.
Eén hoop enzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij 3FM en niet 538.
Serious Radio.
Heul nietquote:
Kan dit niet naar DIG? Daar gaat alles naar toe wat niet direkt met muziek te maken heeft tenslottequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef Deansensitized het volgende:
Mensen:
Dé punksong aller tijden verkiezing!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan dit niet naar DIG? Daar gaat alles naar toe wat niet direkt met muziek te maken heeft tenslotte.
Oud nieuws...quote:
Bijna afrijdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zolang je niet aan je rijbewijs begint: gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |