Dank Tong, nu heb ik al 4 songs die er eventueel in kunnen (alleen je nummer 4 ken ik niet, de rest wel en die vind ik nog tof ook).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:21 schreef tong80 het volgende:
1 London Calling The Clash
2 Blitzkrieg bop The Ramones
3 When the kids are united Sham69
4 Alternative Ulster Stiff llittle fingers
5 I wanna be your dog Iggy Pop
Goed punt, even vergeten te meldenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dus je zet gewoon alle lijstjes bij elkaar en de song waar het meest op gestemd is wordt nummer 1? Of krijgen de nummers 1 uit de lijstjes meer punten dan de andere songs in het lijstje? Oftewel maakt het uit wat mensen op 1 in hun lijstje zetten? En hoe ga je het aanpakken enzo? Wel handig om te weten.
Ik zal eens kijken of ik 5 goede punksongs ken.
quote:
Ok. Ik zoek even alle 5 tot 10 punkcd's die ik heb bij elkaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed punt, even vergeten te melden![]()
Staat er nu bij
Hoeft van mij nietquote:
In principe is het een punk band. Vooral hun vroege werk als the stiff kittens en warsaw. Maar ik denk niet dat veel mensen dit als ene punk band zien. Heb ze daarom ook bewust uit mijn top 5 weg gelatenquote:
Dan wordt het zelfs voor mij nog moeilijk kiezen.quote:
de kans dat er dan nummers meer dan 1 keer genoemd worden is wel groter danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:35 schreef Deansensitized het volgende:
Toch liever een top 10 dan?
Het komt toch wel van The Sex Pistols een beetje en de vroege Jy Division was best ouderwets punk zoals jij zegt. Ik zie het zelf wel als punk, alles is afgeleid van een paar bands en Ian Curtis en zijn mannen hebben er alleen net iets meer aan veranderd dan andere bands.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:52 schreef Mizh het volgende:
[..]
In principe is het een punk band. Vooral hun vroege werk als the stiff kittens en warsaw. Maar ik denk niet dat veel mensen dit als ene punk band zien. Heb ze daarom ook bewust uit mijn top 5 weg gelaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |