In C uiteraard.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, onze leadgitarist meldt zich al
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:55 schreef TeleluvR het volgende:
GAS
Les Paul;
Custom
of
Goldtop
of
Custom
of
Goldtop
of
Custom
Grrr... had ik maar geld voor beide!
Ah, daar hebben we al een tekst.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Emotioneel geraakt of fysiek?
Want als je fysiek geraakt wordt door bijvoorbeeld een enveloppe, dan stelt dat niet zo veel voor. Maar emotioneel gezien kan een enveloppe behoorlijk hard aankomen.
Of gewoon een Ibanez Iceman... Ow wacht... die heb ik al <3quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Fender Precision in matzwart met chromen slagplaat..
of je neemt zoals deze vrouw een mooie custom mee uit de winkelquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:55 schreef TeleluvR het volgende:
GAS
Les Paul;
Custom
of
Goldtop
of
Custom
of
Goldtop
of
Custom
Grrr... had ik maar geld voor beide!
Bassist moet wel de contrabas van the Cartoons hebben (is een wortel)quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef The_Dean het volgende:
We kunnen als Iron Fridge ook vanalles maken. In een koelkast vind je ook een uiteenlopende collectie eten...
Music is our food, styles our taste
Doet me denken aan mayonaise van Smashing Pumpkinsquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef The_Dean het volgende:
We kunnen als Iron Fridge ook vanalles maken. In een koelkast vind je ook een uiteenlopende collectie eten...
Music is our food, styles our taste
quote:Billy Corgan got the title for this song after looking in his refrigerator.
Normaal draaien ze wel lekkere pop/rock, maar deze week 90's request oid, lachenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Lekkere hiphop? Of ben je meer van de trance die ze draaien?.
Die krijgen we straks ook weer jaquote:
Ja héquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:45 schreef Cynic het volgende:
Toch een handige functie, dat quoten. Dan weten mensen ook waarop je reageert
Volgens mij zei hij 3FM en niet 538.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Lekkere hiphop? Of ben je meer van de trance die ze draaien?.
Eén hoop enzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij 3FM en niet 538.
Serious Radio.
Heul nietquote:
Kan dit niet naar DIG? Daar gaat alles naar toe wat niet direkt met muziek te maken heeft tenslottequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef Deansensitized het volgende:
Mensen:
Dé punksong aller tijden verkiezing!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan dit niet naar DIG? Daar gaat alles naar toe wat niet direkt met muziek te maken heeft tenslotte.
Oud nieuws...quote:
Bijna afrijdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zolang je niet aan je rijbewijs begint: gefeliciteerd
Jaquote:
Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Aresdreams het volgende:
gecondoleert aan de mede mens in de buurt van dribbel dan maar
Amateurquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Rip aan de nabestaanden
Rip-aan-de-collega's-van-Ares-die-het-met-zijn-uitermate-teleurstellende-uitgekauwde-gevoel-voor-humor-moeten-doen leek me weer zo'n hele mond vol maar het is ook weer nooit goed hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Amateur. Een beetje nabestaanden overlaten...
Gegeven dat dat het laatste is wat over ze gezegd gaat worden vond ik het wel zo netjes als je dat niet probeerde af te raffelen. Sorry hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rip-aan-de-collega's-van-Ares-die-het-met-zijn-uitermate-teleurstellende-uitgekauwde-gevoel-voor-humor-moeten-doen leek me weer zo'n hele mond vol maar het is ook weer nooit goed he
Daar moet ik maar eens even voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef Deansensitized het volgende:
Mensen:
Dé punksong aller tijden verkiezing!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |