quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Deze vorm pakken
1
1
2
3
3
1
Dit is dan een F schuif je hem 2 vakjes op is het een G dus
3
3
4
5
5
3
nog 2 vakjes verder schuiven is het een A
De toon die je op je laagste snaar pakt zeg maar is de grondtoon en dat is dan je akkoord gelijk in deze vorm.
Fret: 1 3 5 7 8 10 12
Toon: F G A B C D E
Ja! Maar dat maakt het gitaar spelen er niet minder opquote:
Wat gaat het worden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:15 schreef Aresdreams het volgende:
zow, weekend is alweer er doorheen
weer wat minder wachten op me nieuwe gitaar
Ik dacht al dat het gewoon gitaarspelen was met zo'n ding op je hoofd:quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:36 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs ik weet dat je dat een barré noemt, en niet een barett
Of dat het om een nummer van deze gast ging.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het gewoon gitaarspelen was met zo'n ding op je hoofd:
[ afbeelding ]
Dan krijg je zoiets al die raggitaar van Neil Young denk ik zo...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
kop je toch een custom goldtop man zeikwijf
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Veel!Wat een stomme naam voor een product.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brugelement met goud kapje is een Custom Custom:
http://www.seymourduncan.(...)ive/sh11_custom_cus/.
Hm ok, ff overleggen met die kerel.. Geen idee hoe bright korina is.
.
Kan ik beter aan jou vragen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Is de cd al af ?
Net nu ik op mijn werk zit hé, stelletje plaagdragers!quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef Witchfynder het volgende:
Voor jullie potentiële fans hebben wij twee extra nummers op onze MySpace gezet..
Extra nummers zegtie toch?quote:
Dat zie je net verkeerd om, hebben zij van Conorach gejat. Zij heersenquote:Op maandag 6 oktober 2008 01:11 schreef Jimbo het volgende:
btw dat intro van "the oaken shield" van witch zn band...is dat niet gepikt uit een andere band zn nummer ?komt me zooo uber bekend voor ;@
Omdat je met een C-drop nog niet genoeg low-end hebtquote:
Hmmm...quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:56 schreef Aresdreams het volgende:
collega van me speelt in drop-G
maar die is dan ook niet echt al te wijs, hij is immers mijn collega.
Maar zijn gitaar staat dus in open D met gedropte B snaar?quote:
weet ik het...quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:15 schreef KaMo het volgende:
[..]
Maar zijn gitaar staat dus in open D met gedropte B snaar?
In je onderbewustzijn heb je ons nummer gewoon heel vaak gehoord.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:11 schreef Jimbo het volgende:
btw dat intro van "the oaken shield" van witch zn band...is dat niet gepikt uit een andere band zn nummer ?komt me zooo uber bekend voor ;@
Bass amps voor bassisten!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hmmm...
Heeft hij daarvoor dan geen bassamp nodig =O
Heet die band toevallig My Girlfriend Is My Weapon?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:19 schreef Aresdreams het volgende:
die band van hem heeft geen basist, dus dan ken het toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |