Zo, da's lekker op tijd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:13 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie heeft een link of weet hoeveel fender stratocasters er op dit moment geproduceerd zijn. Moet namelijk een presentatie doen morgen op school.
Plus, zo'n buizenamp heb je voor jaaaaaaaaaren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:15 schreef Cynic het volgende:
Hm, dat valt mee hoor. Je hebt écht geen 100 watt top nodig. Als je bijvoorbeeld een 50 watt buizentop hoef je daar echt geen enorm zwaar kaliber cabinet voor te kopen. Ik heb Mijn valvestate cab van 140 watt ook gewoon aan mijn 50 watt top hangen.
Zag laatst nog een 4x12 ENGL kast (ik heb nog moeite met mijn GAS onder controle houden) voor 350 euro, dan heb je voor vrij weinig geld echt een goede kast.
boeie, verzin gewoon iets... alsof de leraar het gaat nacheckenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:13 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie heeft een link of weet hoeveel fender stratocasters er op dit moment geproduceerd zijn. Moet namelijk een presentatie doen morgen op school.
altijd doen zulke deals! zo'n kast kun je zo voor 600 euro verkopen, 250 winst dus!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:15 schreef Cynic het volgende:
Zag laatst nog een 4x12 ENGL kast (ik heb nog moeite met mijn GAS onder controle houden) voor 350 euro, dan heb je voor vrij weinig geld echt een goede kast.
Lekker op tijdquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:13 schreef matjuhhh007 het volgende:
Speaking of which...al een bedrag voor me?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:42 schreef TeleluvR het volgende:
1,2,3 veel?
Veel!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Speaking of which...al een bedrag voor me?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brugelement met goud kapje is een Custom Custom:
http://www.seymourduncan.(...)ive/sh11_custom_cus/
[ Bericht 17% gewijzigd door TeleluvR op 05-10-2008 18:35:01 ]Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
verdorie, eikel!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:07 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
altijd doen zulke deals! zo'n kast kun je zo voor 600 euro verkopen, 250 winst dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |