Ohquote:
Waarom heb je eigenlijk een andere brug erin gezet? Maken die rollertjes (bij gebrek aan een betere vocabulaire kennisquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ohboy kijk het eens glimmen
Is die crunchy pat voor de brug of de nek?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een crunchy pat humbucker, een lil killer lead railpickup, 2 potmeters, 3-way switch, tonecap en rolletje draad.
Altijd bezwaar indienen! Als je het niet doet, weet je zeker dat je het moet betalen. Ow ja, en geef een (redelijke) termijn op waarin zij moeten antwoorden, dan schijnt het dat zij zich eraan moeten houden. Duurt het langer, hebben zij pech en jij gelukquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
Nu de vraag, heeft het nog zin om er iets aan te doen? Brief sturen ofzo? Ik ben per slot van rekenig geen crimineel die met opzet onverzekerd rondrijd. Was een wat onvoordelige samenloop van omstandigheden...
Maken ze verschil tussen het niet verzekerd zijn en het daadwerkelijk [bewust] onverzekerd rondrijden?
Waaromquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
Wat vinden jullie, zal ik straks een quiche gaan eten?.
volgens babelfish "crostata salata"quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:43 schreef Trigalti het volgende:
Mogguh, jezus dean dat verhaal van je auto is echt... kut
Die brug die er nu opzat was nogal wat bagger afgewerkt, zat bij 1 ding al een duidelijke braam op en beetje goedkoop materiaal, dus wil het het liefst zo degelijk houden en geen risico hebben dat er live wat breekt dus daarom vervangen en met die rollertjes maken die snaren een minder scherpe hoek over iets heen zodat dat kans op breken nog een stuk lager zou moeten zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Oh![]()
[..]
Waarom heb je eigenlijk een andere brug erin gezet? Maken die rollertjes (bij gebrek aan een betere vocabulaire kennis) echt zoveel verschil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't let my username fool you...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:59 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, net even 2 (!!!) witte Gibson Explorers gekocht!
Ik speel je der toch uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------
Dit is toch niet vanwege de bon voor de auto...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:49 schreef Deansensitized het volgende:
Hij mag toch weg, voor de liefhebber:
[TK] Dean ML
Nee hoor, ander spaarpotje. Alles wat opruimen en straks een of twee heule vette goede halenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dit is toch niet vanwege de bon voor de auto...![]()
Nu een vermogend werkende ipv arme student hé, dan is het budget ook wat groter dan 100-150 euroquote:
Hangt een bij mijn gitaarboer, 750 euroquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:37 schreef KaMo het volgende:
Ibanez Iceman <3
Voor de brug, in de hals zit een enkelspoels element. Nouja die zat er, daar komt nu dus verandering inquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is die crunchy pat voor de brug of de nek?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:49 schreef Deansensitized het volgende:
Hij mag toch weg, voor de liefhebber:
[TK] Dean ML
Als daar geld voor isquote:
Niet meteen blij worden, want ik heb er geen verstand vanquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:04 schreef Moozze het volgende:
Hoi mensen en gitaristen
Ga wat lekkere, relaxte loopjes oefenen. Straks als je een buizen Randall hebt en een dikke Dean hardtail of ESP Eclipse kun je tenminste shredden als een cool cat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 08:46 schreef The_Dean het volgende:
Zondag gitaardag, wat zal ik eens gaan oefenen
Als je dan toch de cool cat uit wil hangen, pluk je natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 08:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga wat lekkere, relaxte loopjes oefenen. Straks als je een buizen Randall hebt en een dikke Dean hardtail of ESP Eclipse kun je tenminste shredden als een cool cat..
Damn, waarom zijn deze dingen altijd zo duur?
[ afbeelding ]
Dean heeft een betaalbare, maar zij hebben een hybride gemaakt tussen basgitaar en contrabas en je kunt er niet met een strijkstok op spelen. Niet slim van Dean..
Is ook leuk, maar als ik toch een paar honderd euro uit ga geven aan een electrische contrabas, wil ik er wel één waar ik eventueel klassiek mee kan spelen of ergens anders mee kan meestrijken. Je koopt toch ook geen electrische gitaar waar je niet clean mee kunt spelen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dan toch de cool cat uit wil hangen, pluk je natuurlijk. Maar ja, gemiste kans.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
Je koopt toch ook geen electrische gitaar waar je niet clean mee kunt spelen?.
We hadden het over Dean, toch? Dat ik het goed begrepen heb?quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
Je koopt toch ook geen electrische gitaar waar je niet clean mee kunt spelen?.
Ik vrees van niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hadden het over Dean, toch? Dat ik het goed begrepen heb?.
Achja, hangt er vanaf hoeveel je er aan wil verbouwenquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
Gaaf! Maar die gaat wel over de 100,- kosten uiteindelijk. Maar ik ga er niet voor. Ik moet nog steeds die tweede bas (ook Dean) en dat heeft toch wel prioriteit nu. Ooit komt die V er wel, maar voor iemand die nog nooit gitaar heeft gespeeld op een podium heb ik met drie gitaren toch al veel spul.
.
Bas kopen, flightcase voor cab, akoestische bas... dat gaat 'm eerst worden!.
Waar aan? Ik bedoelde dat die gitaar wel de vraagprijs van 90,- gaat overstijgen gezien men nu al aan de 85 zit. Maar als ik zo'n V zou kopen, zou ik absoluut die ontzettend lelijke zebrapickups eruit gooien. En stoerdere knoppen er op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Achja, hangt er vanaf hoeveel je er aan wil verbouwen
Die Randall heb ik ook geprobeerd, die vond ik nogal vlak klinken, in ieder geval niet een wereld van verschil met mijn Valvestate. Da's ook niet zo gek omdat die ook een buisje in de voortrap heeft. Ik zou op zijn minst eens een keer een buizenbak proberen, gewoon om te kijken hoe dat je bevalt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als daar geld voor is
Ga voorlopig voor een rh150. Of een Peavey Valveking, maar daar heb ik nog(steeds) niet op gespeeld. Maar aan Dribbel te horen is het wel een tof ding.
Zo, da's lekker op tijd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:13 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie heeft een link of weet hoeveel fender stratocasters er op dit moment geproduceerd zijn. Moet namelijk een presentatie doen morgen op school.
Plus, zo'n buizenamp heb je voor jaaaaaaaaaren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:15 schreef Cynic het volgende:
Hm, dat valt mee hoor. Je hebt écht geen 100 watt top nodig. Als je bijvoorbeeld een 50 watt buizentop hoef je daar echt geen enorm zwaar kaliber cabinet voor te kopen. Ik heb Mijn valvestate cab van 140 watt ook gewoon aan mijn 50 watt top hangen.
Zag laatst nog een 4x12 ENGL kast (ik heb nog moeite met mijn GAS onder controle houden) voor 350 euro, dan heb je voor vrij weinig geld echt een goede kast.
boeie, verzin gewoon iets... alsof de leraar het gaat nacheckenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:13 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie heeft een link of weet hoeveel fender stratocasters er op dit moment geproduceerd zijn. Moet namelijk een presentatie doen morgen op school.
altijd doen zulke deals! zo'n kast kun je zo voor 600 euro verkopen, 250 winst dus!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:15 schreef Cynic het volgende:
Zag laatst nog een 4x12 ENGL kast (ik heb nog moeite met mijn GAS onder controle houden) voor 350 euro, dan heb je voor vrij weinig geld echt een goede kast.
Lekker op tijdquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:13 schreef matjuhhh007 het volgende:
Speaking of which...al een bedrag voor me?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:42 schreef TeleluvR het volgende:
1,2,3 veel?
Veel!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Speaking of which...al een bedrag voor me?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brugelement met goud kapje is een Custom Custom:
http://www.seymourduncan.(...)ive/sh11_custom_cus/
[ Bericht 17% gewijzigd door TeleluvR op 05-10-2008 18:35:01 ]Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
verdorie, eikel!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:07 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
altijd doen zulke deals! zo'n kast kun je zo voor 600 euro verkopen, 250 winst dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |