quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:59 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, net even 2 (!!!) witte Gibson Explorers gekocht!
Ik speel je der toch uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------
Dit is toch niet vanwege de bon voor de auto...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:49 schreef Deansensitized het volgende:
Hij mag toch weg, voor de liefhebber:
[TK] Dean ML
Nee hoor, ander spaarpotje. Alles wat opruimen en straks een of twee heule vette goede halenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dit is toch niet vanwege de bon voor de auto...![]()
Nu een vermogend werkende ipv arme student hé, dan is het budget ook wat groter dan 100-150 euroquote:
Hangt een bij mijn gitaarboer, 750 euroquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:37 schreef KaMo het volgende:
Ibanez Iceman <3
Voor de brug, in de hals zit een enkelspoels element. Nouja die zat er, daar komt nu dus verandering inquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is die crunchy pat voor de brug of de nek?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:49 schreef Deansensitized het volgende:
Hij mag toch weg, voor de liefhebber:
[TK] Dean ML
Als daar geld voor isquote:
Niet meteen blij worden, want ik heb er geen verstand vanquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:04 schreef Moozze het volgende:
Hoi mensen en gitaristen
Ga wat lekkere, relaxte loopjes oefenen. Straks als je een buizen Randall hebt en een dikke Dean hardtail of ESP Eclipse kun je tenminste shredden als een cool cat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 08:46 schreef The_Dean het volgende:
Zondag gitaardag, wat zal ik eens gaan oefenen
Als je dan toch de cool cat uit wil hangen, pluk je natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 08:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga wat lekkere, relaxte loopjes oefenen. Straks als je een buizen Randall hebt en een dikke Dean hardtail of ESP Eclipse kun je tenminste shredden als een cool cat..
Damn, waarom zijn deze dingen altijd zo duur?
[ afbeelding ]
Dean heeft een betaalbare, maar zij hebben een hybride gemaakt tussen basgitaar en contrabas en je kunt er niet met een strijkstok op spelen. Niet slim van Dean..
Is ook leuk, maar als ik toch een paar honderd euro uit ga geven aan een electrische contrabas, wil ik er wel één waar ik eventueel klassiek mee kan spelen of ergens anders mee kan meestrijken. Je koopt toch ook geen electrische gitaar waar je niet clean mee kunt spelen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dan toch de cool cat uit wil hangen, pluk je natuurlijk. Maar ja, gemiste kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |