Jaquote:
Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Aresdreams het volgende:
gecondoleert aan de mede mens in de buurt van dribbel dan maar
Amateurquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Rip aan de nabestaanden
Rip-aan-de-collega's-van-Ares-die-het-met-zijn-uitermate-teleurstellende-uitgekauwde-gevoel-voor-humor-moeten-doen leek me weer zo'n hele mond vol maar het is ook weer nooit goed hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Amateur. Een beetje nabestaanden overlaten...
Gegeven dat dat het laatste is wat over ze gezegd gaat worden vond ik het wel zo netjes als je dat niet probeerde af te raffelen. Sorry hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rip-aan-de-collega's-van-Ares-die-het-met-zijn-uitermate-teleurstellende-uitgekauwde-gevoel-voor-humor-moeten-doen leek me weer zo'n hele mond vol maar het is ook weer nooit goed he
Daar moet ik maar eens even voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef Deansensitized het volgende:
Mensen:
Dé punksong aller tijden verkiezing!
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef brother52 het volgende:
Vandaag intakegesprek gehad bij IBM.
Ik mag volgende week beginnen
quote:
Gefeliciteerd! Als wat? Als je je bezig gaat houden met de reparatie van bladeservers... WAAR BLIJVEN ZE?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef brother52 het volgende:
Wat zijn het voor humbuckers?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:27 schreef nightfall het volgende:
=spam= ik doe een setje seymour duncan's weg ,. als er iemand nog interesse heeft
Daarom heb ik zo'n schijthekel aan associatie-studies, dingen worden altijd zo fout in de media uit hun verband gerukt...quote:
Ik ga daar 2e en 3e lijns serverbeheer doen op serverparken die andere bedrijven ge-outsourced hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Als wat? Als je je bezig gaat houden met de reparatie van bladeservers... WAAR BLIJVEN ZE?.
.
hip! als wat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef brother52 het volgende:
Heb ik vandaag ook nog gedaan, het ging een stuk beter dan vorige weekquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vandaag gestreken trouwens!.
Maar ging niet voorbeelding...![]()
.
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:01 schreef Witchfynder het volgende:
Godsgloeiendepotvolkoffieduizendbommenengranatenmiljaar...zie net dat de push/pull potmeter die ik wilde bestellen bij GFS "out of stock" is..
Post de link ff, ik bestel morgen, kunnen ze er mooi bijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:17 schreef TeleluvR het volgende:
Dan bestel je mijn tuners ervoor toch in de plaats
Bestel zelf ook het nodige voor mezelf en Witch, dus kan gerust wat bij hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:30 schreef TeleluvR het volgende:
Zonder gekheid, is het misschien een optie om een bulkverzending te doen?
Brievenbuspost ben ik nooit zo kaput van, en een pakketje is een vaste 30 dollar ofzo?
Lijst even mailen naar eibert @ kramtried.com, dan mail ik wel terug hoe en wat verderquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:37 schreef TeleluvR het volgende:
Top!
Ik moet alleen nog even uitzoeken wat ik precies nodig heb
In ieder geval tuners voor op de Custom, groen tikplaatje voor de tele, knobjes voor op de tele.... wordt alweer een aardige lijst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |