Zo handig ben ik dus nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon mee afnemen/beetje oppoetsen met een doekje is vaak genoeg hoor. Kleine hoekjes waar je niet bij kan kan je een kwastje voor gebruiken bijvoorbeeld.
Tenminste zo doe ik het meestal. Bij echt smerige trek ik hem vaak even helemaal uit elkaar, helemaal schoonmaken, dan weer in elkaar, nieuwe snaren, fretboard in de olie en dan istie weer perfect
Haha, moeders [nja, ouders in het algemeen] en je gear is vaak geen goede combinatiequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:14 schreef nijnja het volgende:
En ik ben dan weer zo`n noob die niet weet hoe je de onderdelen schoon moet houden?
Maar hij doet het al 5 jaar zonder haperen, krijg nu alleen moeite met mn snoer, kabelbreuk gok ik, maar ik kijk nu hoe mn moeder het snoer neerlegt en dan snap ik het ook wel eigenlijk
Dat is ook wel prima hoor. Denk alleen om bijvoorbeeld chromen bruggen en tuners, die kunnen met harde haren van een kwast kleine krasjes opdoen. Vaak valt het mee, maar het is het wel waard daar rekening mee te houdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zo handig ben ik dus niet... Ik ben wel met een 'zachte' tandenborstel over de onderdelen gegaan (bij elec.), maar heb nog niet gespeeld, want mama thuis, zo toch maar even horen hoe het nu nog gaat
Fretboard, is dat gewoon de halsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:24 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik gebruik voor het fretboard altijd van die lekker ruikende olie (ruikt naar sinasappels).
Haha oke, dat ook weer duidelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie NIET vraagt is dome he:P, ja de fretboard is de hals dat klopt.
Nja, fretboard is dat gedeelte waar je je vingers zet, waar je de frets vindquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Fretboard, is dat gewoon de hals? Of ben ik nu echt een sukkel
ja sowieso, maar toch
Precies! Domme vragen bestaan echt niet. Alleen domme mensen die niet vragenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie NIET vraagt is dome he:P, ja de fretboard is de hals dat klopt.
Hmm, ik ken de variant: Domme vragen bestaan niet, alleen dommem mensen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies! Domme vragen bestaan echt niet. Alleen domme mensen die niet vragen
Nja, mensen die niet vragen blijven dom, dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hmm, ik ken de variant: Domme vragen bestaan niet, alleen dommem mensen...
Zelf dingen uitzoeken wordt je mijnsinziens veel slimmer van dan van het voorgekauwd krijgen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, mensen die niet vragen blijven dom, dus wat dat betreft...
Dan ben je in ieder geval op onderzoek uit, dus niet domquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zelf dingen uitzoeken wordt je mijnsinziens veel slimmer van dan van het voorgekauwd krijgen...
quote:
ze heeft er serieus wel talent voor...!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:40 schreef matjuhhh007 het volgende:
NIEUWE POPSTER, TEVENS MIJN NIEUWE IDOOL![]()
Zal ongetwijfeld ook heel tof wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:43 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, ben benieuwd naar de 5e december
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |