het is de oude gitaar van mijn pa, vind het wel een mooi gebaar!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Snel teruggegeven hoop ik?
Ik las Gayequote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb gister onverwacht een fender stratocaster gekregen! gave shit!
eerst een paint!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik las Gaye![]()
Maar geef maar hier hoor ik let er wel op
Wel met een afgebroken headstockquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:23 schreef Witchfynder het volgende:
Ah een Jackson Warrior zo te zien..
headless ftw!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wel met een afgebroken headstock
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:03 schreef Deansensitized het volgende:
Of meteen laten vallen en hard wegrennen
Nja, verkopen inderdaad, heb je weer een vette Dean voor
wat? geen dean?quote:
dat zou zwaar zijn voor mij om les te gaan nemen... gezien ik alles zelf heb (aan)geleerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gewoon echt les nemen, volgens mij levert het alleen maar een heleboel frustratie en verkeerde gewoontes op als je enkel en alleen via internet gitaar probeert te spelen.
Het is zo'n mooie hobby, maar dan moet je wel goed beginnen.
Dat ga ik ook wel doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gewoon echt les nemen, volgens mij levert het alleen maar een heleboel frustratie en verkeerde gewoontes op als je enkel en alleen via internet gitaar probeert te spelen.
Het is zo'n mooie hobby, maar dan moet je wel goed beginnen.
Hij wordt eindelijk verstandigquote:
Hoe langer je er over doet om alles weer af te leren hoe moeilijker het wordtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:33 schreef Aresdreams het volgende:
dat zou zwaar zijn voor mij om les te gaan nemen... gezien ik alles zelf heb (aan)geleerd
Hey, je hoort mij niet zeggen dat je het met alle geweld moet doen. Doe ik zelf ook niet tenslotte. De kans is alleen redelijk aanwezig dat je jezelf onnodig beperkt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef Aresdreams het volgende:
ach ja, ik kan aardig eindje spelen, en voor mij hoeft het atm ook niet anders...
komt wel als ik viool wil leren spelen orso
Dat eerste. Of neem je aan dat je automatisch alles minstens zo handig doet als de verzamelde kennis van generaties muziekdocenten voor je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:30 schreef Aresdreams het volgende:
mij op dit moment onnodig beperk? of dat dat gaat gebeuren wanneer ik les ga nemen?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ja toe maar, hard lachen maar ondertussen....
[ afbeelding ]
Aanslingeren die bak en gas gevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik ben nu wel heel erg aan het twijfelen.
Ik ga 5 decemberquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:32 schreef Moozze het volgende:
Ik ga vanavond naar Pete Philly en Perquisite![]()
![]()
!!!
Dat is veel leuker
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ja toe maar, hard lachen maar ondertussen....
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een goede telecaster verkocht... vandaar dat ik er ook een stuk of tien heb...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En toch geef je geld uit aan telecasters..
Naja, net gezien dat je er flink op kan metallen, dus...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een goede telecaster verkocht... vandaar dat ik er ook een stuk of tien heb...
Cd is ook supervetquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:54 schreef brother52 het volgende:
Het was erg tof.
Scottish pirate metal
Alestorm was samen met Tyr het beste van de avond.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
Is Alestorm goed live, Dean & Brother?. We worden er steeds meer mee vergeleken (sans de gekke outfits). Volgende keer moeten ze ons ook boeken, hoor.
.
Hollenthon dan, die aangeschoten blokfluiter was juist wel geinigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:12 schreef brother52 het volgende:Alestorm was samen met Tyr het beste van de avond.
Ze hadden jullie nu ook wel kunnen boeken, dan hadden Hollenthon of Svartsot thuis kunnen blijven.
Held dat het wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, die heeft in z'n eentje bijna een tapvat heineken leeggedronken.![]()
Hij zorgde er voor dat het nog enigszins leuk was.
Zo handig ben ik dus nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon mee afnemen/beetje oppoetsen met een doekje is vaak genoeg hoor. Kleine hoekjes waar je niet bij kan kan je een kwastje voor gebruiken bijvoorbeeld.
Tenminste zo doe ik het meestal. Bij echt smerige trek ik hem vaak even helemaal uit elkaar, helemaal schoonmaken, dan weer in elkaar, nieuwe snaren, fretboard in de olie en dan istie weer perfect
Haha, moeders [nja, ouders in het algemeen] en je gear is vaak geen goede combinatiequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:14 schreef nijnja het volgende:
En ik ben dan weer zo`n noob die niet weet hoe je de onderdelen schoon moet houden?
Maar hij doet het al 5 jaar zonder haperen, krijg nu alleen moeite met mn snoer, kabelbreuk gok ik, maar ik kijk nu hoe mn moeder het snoer neerlegt en dan snap ik het ook wel eigenlijk
Dat is ook wel prima hoor. Denk alleen om bijvoorbeeld chromen bruggen en tuners, die kunnen met harde haren van een kwast kleine krasjes opdoen. Vaak valt het mee, maar het is het wel waard daar rekening mee te houdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zo handig ben ik dus niet... Ik ben wel met een 'zachte' tandenborstel over de onderdelen gegaan (bij elec.), maar heb nog niet gespeeld, want mama thuis, zo toch maar even horen hoe het nu nog gaat
Fretboard, is dat gewoon de halsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:24 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik gebruik voor het fretboard altijd van die lekker ruikende olie (ruikt naar sinasappels).
Haha oke, dat ook weer duidelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie NIET vraagt is dome he:P, ja de fretboard is de hals dat klopt.
Nja, fretboard is dat gedeelte waar je je vingers zet, waar je de frets vindquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Fretboard, is dat gewoon de hals? Of ben ik nu echt een sukkel
ja sowieso, maar toch
Precies! Domme vragen bestaan echt niet. Alleen domme mensen die niet vragenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie NIET vraagt is dome he:P, ja de fretboard is de hals dat klopt.
Hmm, ik ken de variant: Domme vragen bestaan niet, alleen dommem mensen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies! Domme vragen bestaan echt niet. Alleen domme mensen die niet vragen
Nja, mensen die niet vragen blijven dom, dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hmm, ik ken de variant: Domme vragen bestaan niet, alleen dommem mensen...
Zelf dingen uitzoeken wordt je mijnsinziens veel slimmer van dan van het voorgekauwd krijgen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, mensen die niet vragen blijven dom, dus wat dat betreft...
Dan ben je in ieder geval op onderzoek uit, dus niet domquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zelf dingen uitzoeken wordt je mijnsinziens veel slimmer van dan van het voorgekauwd krijgen...
quote:
ze heeft er serieus wel talent voor...!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:40 schreef matjuhhh007 het volgende:
NIEUWE POPSTER, TEVENS MIJN NIEUWE IDOOL![]()
Zal ongetwijfeld ook heel tof wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:43 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, ben benieuwd naar de 5e december
Kijk, da's nog eens shredden...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:40 schreef matjuhhh007 het volgende:
NIEUWE POPSTER, TEVENS MIJN NIEUWE IDOOL![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 05:02 schreef Metalfreak het volgende:
Wat doe jij nog op tijdstip hier? :p
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:48 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, Daan, je humbuckers zijn onderweg. Die pot regel ik ergens anders voor je
Heb nu wel het gevoel dat ik iets vergeten ben...
Hm, dat verklaart waarom zij zo geinteresseerd waren in ons vaatje bier toen in Dynamo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, die heeft in z'n eentje bijna een tapvat heineken leeggedronken.![]()
Hij zorgde er voor dat het nog enigszins leuk was.
beginsolo van Avenged Sevenfold - Afterlivequote:Op zondag 12 oktober 2008 10:55 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog een leuk nummer om te oefenen?
Wel een beetje in mijn moeilijkheidsgraad uiteraard
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
Dinsdag naar golden earring akkoestisch
One Note Song van Tenacious D?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Ga ik meteen proberen
Fuck dat, enige wat me lukt is die Frere Jacques van een paar posts eerder. Eerst wat makkelijkers dus
Mijn eerste ingeving zegt bruggen [tremolo's], maar heel zeker ben ik daar niet van...quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:46 schreef matjuhhh007 het volgende:
Weet iemand met welk onderdeel v.d. gitaar Trevor Wilkinson bekend werd?
Klinkt best Megadeth. Daarna wordt het nummer al snel vrij gay, zeg.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
beginsolo van Avenged Sevenfold - Afterlive
Is best te doen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:25 schreef The_Dean het volgende:
Avenged is wel cool
Hey Witch, wat is de tab van die openingsriff van The Oaken Shield?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |