Dat was toch redelijk duidelijik gemaaktquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh het is weer een kloon, saaiiiiiiiiiiii
Ik ben weer een stukje verder in 't boekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:39 schreef wonderer het volgende:
Wat gaan jullie weer... eh... hard...
Wil ik 't weten?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:54 schreef Tomasso het volgende:
Man, wat heb ik een ranzige lunch gehad
Vind je het nog steeds leuk?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben weer een stukje verder in 't boek
Een chicken-mayo sandwich, men, die was echt niet te vretenquote:
Jaquote:
Ach,zo doe je er langer over, da's ook handig. Hoef je minder lang te wachten op deel 2quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik ben nog niet zo heel ver, gezien mijn agenda. Het beste lees ik in de trein, als ik alleen ben. En da's al weer ff niet voorgekomen.
geen boboti ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:54 schreef Tomasso het volgende:
Man, wat heb ik een ranzige lunch gehad
Jullie hebben te veel gekwebbelt afgelopen zaterdag ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik ben nog niet zo heel ver, gezien mijn agenda. Het beste lees ik in de trein, als ik alleen ben. En da's al weer ff niet voorgekomen.
Ja die mensen lieten me maar niet met rust!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jullie hebben te veel gekwebbelt afgelopen zaterdag ?
Kan ik hier ook ergens een troefkaart kwijtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach,zo doe je er langer over, da's ook handig. Hoef je minder lang te wachten op deel 2
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben weer een stukje verder in 't boek
Kon je de stilte coupe niet vinden ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die mensen lieten me maar niet met rust!
Nee gelukkig niet!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Inclusief een bouwvakkersdecolleté
Je bedoelt dezequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet!
(hej er was toch ook een kotsende smilie?)
Helaas nietquote:
Weet je wie er vanavond op de gastenlijst van Milow staat!!!!!!! Graaaaatis en voor niks!!!quote:
Henk & Willeke Teunessen uit Helmond!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie er vanavond op de gastenlijst van Milow staat!!!!!!! Graaaaatis en voor niks!!!
Jaaahquote:
Biiiiijna goed! Hun lieve neefje Ang3lquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
Henk & Willeke Teunessen uit Helmond!
Je hebt de woorden afzonderlijk van elkaar wel goed geschreven in ieder gevalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef MisterO het volgende:
He jongens, is dit goed geschreven Nederlands woord?![]()
productcategorieconcurrentieniveau
Volgens mij is dit wel juist. zo aan elkaar geschreven... het is iig productcategorieconcurrentie volgens mijn boek.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt de woorden afzonderlijk van elkaar wel goed geschreven in ieder geval
cool...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Biiiiijna goed! Hun lieve neefje Ang3l(die er trouwens wel met 2 Helmonders heengaat ja)
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Biiiiijna goed! Hun lieve neefje Ang3l(die er trouwens wel met 2 Helmonders heengaat ja)
Ik zal ze allemaal zoenen voor je!quote:
Als je de volgende keer weer gaat boodschappen doen in Woolworth moet je eens op zoek naar produkten van SO GO/So Gourmetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Helaas niet
Gister wel heerlijk gekookt
Wat een zot lang woordquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel juist. zo aan elkaar geschreven... het is iig productcategorieconcurrentie volgens mijn boek.
Die rechts met die hele lange pijpen is wel heel lelijkquote:
halo mrbrightsint ik was der gitere inderdaa dniet ging je toen in et heteroe topic potse whehehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:17 schreef MrBrightside het volgende:
halo halo goeiemogge ja gistere dus ff niet maar toen was je er niet hehehehehe
*ril*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:49 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
en wat cool datik in de topci titel sta maar ik bengeen homo hoor hehe. ik nuek graag vrouwe inhun nate scheur hehe
. zoals pires hilton hehehe
.
Die superman is heel erg inquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die rechts met die hele lange pijpen is wel heel lelijk
Kheb pas weer een nieuwe superman gekocht. Heel mini mini mini met een grote S op m'n... uh... oor
Volgens mij vind je 't wel geil om 't met manne te doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:49 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
en wat cool datik in de topci titel sta maar ik bengeen homo hoor hehe. ik nuek graag vrouwe inhun nate scheur hehe
.
Hmmz, wij gaan meestal naar de Checkers, want dichtbij. De Pick'n'Pay zit nog dichterbij, maar die heeft echt niet goed vlees.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je de volgende keer weer gaat boodschappen doen in Woolworth moet je eens op zoek naar produkten van SO GO/So Gourmet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijke chilisaus lemonjuice zonnebloem olie en allemaal andere heerlijke dingen
nou ik houwel van lange pijjpen hehehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:53 schreef Cazman het volgende:
Volgens mij vind je 't wel geil om 't met manne te doen
Pfff.. kom maar op, brulkikkerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:55 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
<quote]Op woensdag 8 oktober 2008 13:52 schreef Vlarp het volgende:
*ril*
Bwegh!!
[ /quote]
dat is ene vet leker wijjf vlapr kijk ma aar uit of ik ram je so met je kop door eenb ushokie heen!!.
.
.
. hehehehe
.
Moet dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:56 schreef Tomasso het volgende:
Als iedereen die kutkloon nou gewoon negeert...
echt wel. Je bent erg gay.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:55 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
nou ik houwel van lange pijjpen hehehe. maar neit met supermen
.
.
. hehehe
.
Nja, niets moet, maar het scheelt wel een hoop gescroll over wat lettertjes in een verkeerde volgorde.quote:
Ja maar.. hij relt zo leuk!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nja, niets moet, maar het scheelt wel een hoop gescroll over wat lettertjes in een verkeerde volgorde.
wat ben jij midner dat je me paktop me speling tomato ken je wel ik vin et echht zon homostreeekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:01 schreef Tomasso het volgende:
Nja, niets moet, maar het scheelt wel een hoop gescroll over wat lettertjes in een verkeerde volgorde.
Mag lijen dat je tussen 2 treinen je puisten uitknijpt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:05 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
wat ben jij midner dat je me paktop me speling tomato ken je wel ik vin et echht zon homostreeek:R.rr
. hehehe
.
nou komaar op aNg5l hehehequote:
Vergeet ik nog de hehehehehehe.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mag lijen dat je tussen 2 treinen je puisten uitknijpt.
hehehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:07 schreef Tomasso het volgende:
Mag lijen dat je tussen 2 treinen je puisten uitknijpt.
Zeg ZOVEEL spelfouten dan begint het wel op te vallen dat het opzettelijk is hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:14 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
hehehe. wat gijnigik heb ene tijdje in leien gewerkt bij de vedior hehehe ging ik heel ad hok bole pelle bijde blomevijling hehehe
. maar watheb dat met treine en puisste te make tamaro???????? herhehe
.
Luig = Luigi? Klinkt italiaans!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:21 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
hou je bekman je ben zelf stuepid![]()
. kijk maar uit of ik sturu me maat luig op je af en die slaatj e echt helemaaal kapot!!!
![]()
. hehehe
.
ja het et is luigie inderdaad dat is ze usrname hier hehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Luig = Luigi? Klinkt italiaans!
Bring him on!
Ik bedoel, Mohammaed heb ik nu wel gehad hoor
huh wat minder man getvre ik vin juist dat ze jou moete banequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:24 schreef MisterO het volgende:
kan die kikkerlikker niet gebanned worden? jezus hoe irritant kun je zijn, en niet grappig
misschien een ip ban voor jou? nog beter. zijn we ook gelijk van gellerboy afquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:27 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
huh wat minder man getvre ik vin juist dat ze jou moete bane.
. :Rr.
hehehe
.
ik ga der meteen werk van make!!!
Mooiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:31 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
whehehe en dan zege ze wat van mij nspeling hehehe.
nou ik heb et effe gezeg in et feadbaktopic hoor!!!
Je weet dat ik niet probeer om mensen voor de gek te houden he?quote:
Nee duhquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet probeer om mensen voor de gek te houden he?
Op GellarTV?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:04 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nee jij hoort steme in je hoofd vlipr zo van vooooolg de penus voooolg de penus hehehehe.
kene jullie remko uit roterdam trouwens dat is me vriend we zite vaak samen op JoTube hehehe.
Ik ga niet kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:09 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nee op youtub vlarp dat staat der toch kijk dit is em hehehe
Lekker belangrijk ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:18 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nou dan neit. et is me beste vreind en hij ken vet goed singe beter dan jij
![]()
.
. hehehe
.
daar wordt je toch hartstikke high vanquote:
ga maar lekker voort met razen en druk doen, dan spreek ik je wel af en toe op kalmerende toon aanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:09 schreef Xiance het volgende:
Stroeks
ik heb me maar op mn werk gestort, en het fixen van andermans pc's, o.a die van mn broertje, het leid wel af
Ja gefeliciteerdquote:
Jamaar!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar wordt je toch hartstikke high van
daarom zijn er 5 jaar terug of zo in een aantal dierentuinen kikkers gestolen ?
en jij ? nog steeds afwashulpquote:
En da toch meer verdienen dan jij. Knap hequote:
Nah, op 30 jarige leeftijd verdien ik ook wel veel hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En da toch meer verdienen dan jij. Knap he
En dat weet jij nu al, wat je op je 30e verdientquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nah, op 30 jarige leeftijd verdien ik ook wel veel hoor
Ik doe dit als ik aan de foon ben, multitasking hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:14 schreef Cahir het volgende:
Met een houding dat je gaat werken op je werk kom je veel verder dan dat je gaat FOKKEN op werk.
Best een Vrolijk gezicht zeker ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:36 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, had ik al gezegd dat Cadans bij Vrolijk in de winkel ligt?Leuk gezicht hoor...
Dat was ik jaquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet probeer om mensen voor de gek te houden he?
En ik gaf al zoveel hintsquote:
Niks mis mee inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat was ik jaik werk hard voor mn zakcentjes, niks mis mee!!!
Beter dan dat je een lening neemt en elke dag op je luie reet zit zoals sommige studenten.
nou ja noem 19 centimeter maar een staartJEquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:45 schreef PJORourke het volgende:
Ik zie dat het 19cm gedoe nog een staartje gekregen heeft in de vorm van een tt.
Alles onder de 20 cm telt niet mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:13 schreef Stroekie het volgende:
nou ja noem 19 centimeter maar een staartJE
is dat zo ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alles onder de 20 cm telt niet mee.
niet zo stelligquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alles onder de 20 cm telt niet mee.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zo stellig
3 haren op je hoofd is weinig
maar 3 in de soep weer veel
Waarom moet ik nou gelijk aan schaamhaar denken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
meer dan 20 verslik je je in net zoal de haren in je soep
Omdat de puberteit nog niet voorbij isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou gelijk aan schaamhaar denken?
Dan kan ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat de puberteit nog niet voorbij is?
en hoe voel je je vanavond. Al weer klaar om te datenquote:
welke catalogus gebruik je daarvoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:44 schreef Xiance het volgende:
nee, ik date voorlopig niet...
ik huur wel iemand uit een catologus
Wehkampquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
welke catalogus gebruik je daarvoor
Weet ik veel....ik hoef niemand meer uit te zoekenquote:
he he geen hoeren beledigen hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef hierissieweer het volgende:
Ik snap bij de gratie van de lieve heer niet waarom (en vooral hoe :S) ik zoveel geld kan uitgeven... :Sen heb net van 19:00 tot nu ongeveer liggen slapen, was moe schrok wakker, en raakte in panier toen ik de wekker zag (wat is het toch lekker om de wekker te kunnen zien) dacht dat het al morgen was en dat ik dus (super!!) te laat was voor mijn werk.
En ik heb besloten dat ik in Nijmegen ga wonen.
Ow en die gozer die in Tarzan speelt, dat was vroeger de hoer van het park in Nijmegen....
Womanizer ja, de premiere van de clip is komende vrijdag, en het is sinds gisteren op Itunes te krijgen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
ik las in één van de vorige topics of de nieuwe clip van Britney. Is dat het nummer 'womanizer'? Ik hoorde van iemand dat het 'turn around' betrof. Maar die ken ik niet.
(O kut, ik hoef toch niet dat lijstje in te vullen als je hier voor het eerst bent?)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Womanizer ja, de premiere van de clip is komende vrijdag, en het is sinds gisteren op Itunes te krijgen!
(het staat daar al op nummer 1)
Die gast luldequote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, toch dus! Maar ik ken het hele nummer 'turn around' niet van haar. Niet dat ik een fan ben ofzo. Of lulde die gast uit z'n nek?
quote:
Heel goed. doe dat maar 'em.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Thanks!Ik zal 'em in elkaar slaan.
Jap, heb ooit eens zo'n kwastding,spul geprobeerd, maar dat was het niet helemaal, dat lag echt op mijn wal. EN je kon het duidelijk zien. En als ik het uitsmeer dan werd het zwarte teveel zichtbaar. Maar het is echt meer zwart dan dat het opgezwollen is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[quote]Op donderdag 9 oktober 2008 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
Mike, lijstjes zijn altijd leuk!!
ja, maar ik zie niemand met lijstjes hier. hahaik zal 'em straks wel hier posten.
![]()
en wat betreft zwarte kringen onder je ogen --> concealer. Of zijn ze opgezwollen?
Jawelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
(O kut, ik hoef toch niet dat lijstje in te vullen als je hier voor het eerst bent?)
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, heb ooit eens zo'n kwastding,spul geprobeerd, maar dat was het niet helemaal, dat lag echt op mijn wal. EN je kon het duidelijk zien. En als ik het uitsmeer dan werd het zwarte teveel zichtbaar. Maar het is echt meer zwart dan dat het opgezwollen is.
Wat betreft de lijstjes. we hebben ze allemaal een keer in tijd ingevuld. Maar als je het graag wilt vul ik hem nog wel een keertje in hoor...
Ik werk in de welzijnssector, dus heb late diensten, laat naar bed en er redelijk vroeg weer uit. Daarnaast ben ik wel een slaapfreak en heb eigenlijk 9uur slaap nodig om goed uitgerust te zijn. Drank maak ik af en toe gebruik van, maar niet abusief. Drugs doe ik niet aan( ben al dom, dus dat beetje hersens wou ik graag bewaren!)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar hoe kom jij aan de kringen? Haal je nachten door? met veel drank en drugs/
Ja we hebben het over van alles en nog wat, af en toe een relletje maken is wel favo en elkaar afzeikenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Omdat jullie dat van mij vragen. LOL
Wat is je eerste indruk van ons? begrijp jullie forum nog niet echt. Hebben jullie het over van alles? en als het de zoveelste post is, dat je dan een nieuwe moet maken? (Moet het nog maar eens lezen, als ik wat minder heb gedronken![]()
Wat wil je ons nog vragen? Nog niets. Maar dat zal gerust komen.
zou dat nou ook met hele grote wallen werken?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha ja, eerst moet je een kleur uitzoeken. Een tint lichter dan dat je huid is. Daarna moet je je kringen goed moisterizen (is dit wel een werkwoord?) En met de kleine kwast moet je over je kringen heen deppen, don't smear, don't rub. less is more. Laten drogen, en zie je nog wat kringen. Dan doe je het nog een keer met de kwast. Maar remember less is more. (jezus, lijk wel een handtas) maar hoe kom jij aan de kringen? Haal je nachten door? met veel drank en drugs/
o.k o.k zal zo wel het lijstje maken hahahah
Maar moet je dan ook met een stelling komen ofzo? om een nieuwe post te maken? en hoe zie je dat je de 300ste ben?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja we hebben het over van alles en nog wat, af en toe een relletje maken is wel favo en elkaar afzeikenAls er in een topic 300 posts zijn dan sluit het topic en moet er een nieuwe gemaakt worden. Gewoon zorgen dat je dus niet de 300ste post hebt, heb je ook geen zorgen.
Heb je dikke wallen? dan moet je een watje met koude melk op je ogen doen. (i don't know, maar het werkt)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zou dat nou ook met hele grote wallen werken?
Bij de laatste post zit er aan de zijkant een smilie met een slotje. Dan weet je dat je de gelukkige bent met post 300 (eigenlijk 301) Je moet/mag een topictitel vezinnen, is niet verplicht. Meestal is het een zin met daarin een kreet waarin het in de voorgaande post over ging.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar moet je dan ook met een stelling komen ofzo? om een nieuwe post te maken? en hoe zie je dat je de 300ste ben?
Plastische chirurgie!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tenzij je wallen vetophoping hebben, dat is als je aan het vel trekt en het blijft staan. Dan werkt bovenstaande niet. maar wel een operatie. hahah
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij de laatste post zit er aan de zijkant een smilie met een slotje. Dan weet je dat je de gelukkige bent met post 300 (eigenlijk 301) Je moet/mag een topictitel vezinnen, is niet verplicht. Meestal is het een zin met daarin een kreet waarin het in de voorgaande post over ging.
hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Plastische chirurgie!Ik wil binnenkort ook mijn neus maar eens laten rechttrekken, want nu ik geen bril meer draagt valt het alleen nog maar meer op dat hij scheef is. En als het kan/lukt wil ik haar in mijn wenkbrauwen laten implanteren.
dat groeit snel weer aan hoor, ik heb ze ooit eens helemaal afgeschoren gehad voor een voorstelling, net als mijn haar overigensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahahaar van je wenkbrauwen vallen om de zoveel tijd uit. Ik weet niet hoe het zit als je daar haar laat implanteren. Maar waarom wil je daar haar laten implanteren? Was je te fanatiek geweest met pincet?
Nee speling der natuur, ik bezit geen/niet zo veel wenkbrauw staat een beetje sneu zeg maarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahahaar van je wenkbrauwen vallen om de zoveel tijd uit. Ik weet niet hoe het zit als je daar haar laat implanteren. Maar waarom wil je daar haar laten implanteren? Was je te fanatiek geweest met pincet?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat groeit snel weer aan hoor, ik heb ze ooit eens helemaal afgeschoren gehad voor een voorstelling, net als mijn haar overigens
ik acteer momenteel nog maar minimaal, regisseer op het moment vooral, doe ook een regieopleiding, 3de jaar nuquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, das waar. Maar wenkbrauwen is anders dan haar op je hoofd. heb je dat echt gedaan voor een voorstelling? Je hele hoofd kaal scheren? Ben je een acteur?
kost rond de ¤ 1000,= heb je van die grote zakken onder je ogen dan?quote:
doe je alleen voorstellingen? of ook televisie- of filmwerk?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik acteer momenteel nog maar minimaal, regisseer op het moment vooral, doe ook een regieopleiding, 3de jaar nu
ik heb toneel gedaan zowel amateur als profesioneelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je alleen voorstellingen? of ook televisie- of filmwerk?
dat, wat dat kost sloeg op HIW's neuscorrectie, ik doe niet aan plastische chirurgie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kost rond de ¤ 1000,= heb je van die grote zakken onder je ogen dan?
Kerel je bent 23quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:35 schreef hierissieweer het volgende:
3 a 4 duizend euro. En als ik dan toch bezig ben: botox in mijn voorhoofd
Ik wordt heul geen 40! Ik zie nu al op tegen mijn 30ste...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel je bent 23
ALs je het NU al nodig vind, berg je dan maar tegen de tijd dat je 40+ bent...
Mooi! waar komt het uit/vandaan?quote:
hahah botox xie het aan vrienden van me.. je raakt er verslaafd aan, want als het éénmaal is uitgewerkt, wil je het weer. haha maar tis geweldig spulquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:35 schreef hierissieweer het volgende:
3 a 4 duizend euro. En als ik dan toch bezig ben: botox in mijn voorhoofd
is een lied van jenny Areanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mooi! waar komt het uit/vandaan?
quote:
Doet me denken aan een sketch van theo en thea (jenny areaan dan hè)quote:
Ik frons nogal veel (en heb een vrij expressieve gezichtsuidrukking) dus mijn voorhoofd begint te rimpelen. Ik had gehoopt de huid van mijn moeder te hebben, maar ik begin vroeger te rimpelen dan zij.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah botox xie het aan vrienden van me.. je raakt er verslaafd aan, want als het éénmaal is uitgewerkt, wil je het weer. haha maar tis geweldig spul
hahaha please bitch! je hebt nog jaren te gaan voordat je 30 wordt. geniet ervan, want het gaat heeeeeeeeeeeeel snel voorbij. I know.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wordt heul geen 40! Ik zie nu al op tegen mijn 30ste...
Daar ben ik dus bang voor, ik heb nog zoveel dingen die ik moet bereiken voor mijn 30ste (best lastig als je nooit tevreden bent met wat je doet.jezelf en altijd maar meer wilt/moet om gelukkig te zijn...)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha please bitch! je hebt nog jaren te gaan voordat je 30 wordt. geniet ervan, want het gaat heeeeeeeeeeeeel snel voorbij. I know.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
refr.:
Oh, het leed is van alle tijden
Maar geen leed is zo wreed
Als 't moderne leed
Juist omdat je niet weet
Met welk nieuw type leed
Jou het noodlot nog zal kastijden
Dit is het lied van Christina van Driel
Die een broer had met iets aan zijn nieren
Een schat van een meid met een zuivere ziel
Vol van liefde voor mensen en dieren
Toen haar broer na twee jaren in aanmerking kwam
Voor een reddende nieroperatie
Was 't Christina die zei: Broederlief dan krijg jij
Een van mijn nieren voor transplantatie
Dus haar nier werd verwijderd door dokter van Swol
Een jonge chirurg en heel vaardig
Christina haar hart sloeg volledig op hol
En ook hij vond Christina wel aardig
Toen Christina uiteindelijk lopend patient werd
Bedwong ze haar hartstocht niet langer
En ook hij wilde wel - dus was zij na herstel
Een nier armer maar tamelijk zwanger
refr.
Oh! De vreugde bij thuiskomst werd heel snel gedoofd
Het gezin werd geteisterd door rampen
Haar vader die schudde maar steeds met zijn hoofd
En de dokter zei: U hebt te kampen
Met dat wat de ziekte van Parkinson heet
Maar sinds kort kunnen wij dat bestrijden
Via celtherapie - dus met middelen die
We uit embryo's kunnen bereiden
En opnieuw was 't Christina die sprak: Vader mijn
In mijn buik groeit sinds kort een nieuw leven
Ik offer me op, als 't uw reddding kan zijn
Wil ik mijn liefdesbaby u geven
En hoewel zij zo dolgraag een kind had gehad
Werd er tot een abortus besloten
Maar helaas ging het mis - en de dokter zei: Chris
Heel je kippenhok is naar de kloten
refr.
Goed, de vrucht was gereed en haar vader genas
En Christina werd alom geprezen
Maar haar moeder begreep dat ze radeloos was
Omdat zij nooit meer zwanger kon wezen
En zodoende sprak haar moeder: Christine, mijn schat
Laat mij in deze noodsituatie
Dan jouw draagmoeder zijn, dat kan best poppedijn
Met kunstmatige inseminatie
Zo gezegd, zo gedaan - moeder werd dus bevrucht
Met het zaad van een onbekend iemand
Maar ook nu was de narigheid niet van de lucht
Mensenlief dat gelooft bijna niemand
Want de nier van haar broer die Christina hem gaf
Wou uiteindelijk niet functioneren
En hij raakte hem kwijt - na een slopende strijd
Moest men Henk - want zo heet ie - cremeren
refr.
Toch lag er nog veel meer rampspoed in het verschiet
Want haar moeder was wel in verwachting
Maar een drieling - nou ja! - daarop reken je niet
En op die leeftijd is dat een slachting
Dus toen na een bevalling van bijna acht uur
Haar drie kinderen waren geboren
Was de vreugde gemengd - werden tranen geplengd
Want Christien was haar moeder verloren
Toen haar vader dat hoorde bezweek zijn verstand
En daarna heeft zijn hart het begeven
En in de couveuse daar bleek naderhand
Nog slechts een van de drieling te leven
En Christina die joeg zich een kogel door 't hoofd
Met een schattig klein damespistooltje
Weg familie van Driel - slechts een levende ziel
't Kind van Chris - en jawel hoor: mongooltje
Oh, het leed is van alle tijden
Maar geen leed is zo wreed
Als 't moderne leed
Want vooruitgang is mooi
Maar 't geeft ook veel geklooi
Dat je beter maar kunt vermijden
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor, ik heb nog zoveel dingen die ik moet bereiken voor mijn 30ste (best lastig als je nooit tevreden bent met wat je doet.jezelf en altijd maar meer wilt/moet om gelukkig te zijn...)
30 voelt vor mij als de leeftijd dat je ophoud met leven en alleen nog maar geleefd word, Dat de kansen om te ondekken, de ruimte zo mag je het ook noemen er niet meer is. Ag, tegen die tijd neem ik wel een overdosis ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ken het! I've had so many lives. heb van alles gedaan. Heb alles gezien en gedaan. Maar toch nog niet tevreden. Maar waarom leg je de lat bij 30? Is het vanaf die leeftijd downhill? Ik herken precies wat je zegt. haha creepy ")
Ja, maar nu ben ik even in Nederland.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
*zwaait terug*woon je in de USA?
Geloof me, na de 30 is het ook nog leuk! ik dacht vroeger precies hetzelfde zoals jij nu doet. De kansen en ruimte waarover je het hebt, is er na de 30 ook nog wel. Tegen de tijd dat je 30 wordt, leg je de lat bij 35 jaar. etc etc.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
30 voelt vor mij als de leeftijd dat je ophoud met leven en alleen nog maar geleefd word, Dat de kansen om te ondekken, de ruimte zo mag je het ook noemen er niet meer is. Ag, tegen die tijd neem ik wel een overdosis ofzo
Homoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
30 voelt vor mij als de leeftijd dat je ophoud met leven en alleen nog maar geleefd word, Dat de kansen om te ondekken, de ruimte zo mag je het ook noemen er niet meer is. Ag, tegen die tijd neem ik wel een overdosis ofzo
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben ik even in Nederland.
Nee, ik ben daar voor de liefde, en ik ben tegenwoordig schrijverquote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ken het! heb zelf ook een apartment in New York. Pendel steeds heen en weer tussen USA en Nederland.
Ben je daar voor je werk? Xie dat je web-designer bent. Is dat voor een major company/
Zal well iemand laten posten hoe de crematie was. Alleen jammer dat er niemand zal komen, er is niemand die van mij houd!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:09 schreef wonderer het volgende:
Dramaqueen.
Maar goed, doe vooral wat je niet laten kan.
waarom zou je kassie weilen gaan op je 30? is het leven dan echt over voor jou? Nee, toch? Misschien denk je nu er zo over...maar tegen die tijd, zal dat anders zijn. want je hebt nog 7 jaar, dus please bitch, dat is zeëen van tijd. haha enne,,,fik erin? geeft zo'n mess....warm bad en een scheermesje...should do the trick...;)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:08 schreef hierissieweer het volgende:
nee heb besloten, ik ga gewoon kassie weilen op mijn 30ste, lijkt mij dan tof om dat nog lekker te gaan uiteten die avond ofzo en dan lekker praten over de leuke dingen enzo en dat overdosisje en dan lekker muziekje draaien. Fik erin en klaar is het hele verhaal.
]quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar voor de liefde, en ik ben tegenwoordig schrijver
Zo interessant is het ook niet (hij zit op dit moment in Amerika dus ik mis hemquote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
]
OMG voor de liefde...geweldig!! lijkt net zo'n verhaal uit een boek.
maar je bent schrijver? boeken, scripts? what?
Klopt allemaal!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan heb je nog 5 jaarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(Tenzij je er nog uitziet als iets van 25)
Had je dan hem dat verzoek ook niet per SMS moeten bevestigen om er zeker van te zijn dat hij het goed begreep ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja Rein, als ik zeg "Bel me morgen maar wakker om half 8, want ik sta nu te zuipen bij een concert en dat gaat nooit goed" dan wil dat NIET zeggen om half 9 ene SMS-je sturen! Daar word ik toch niet wakker van?!Muts.
Maar goed, de wekker was in orde en de gemeentemannen snoeiden om 8u al alsof het hun lievelust was. Op naar 't werk nu!!
1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden, dus dank je dat jij mijn taak vanochtend hebt over genomen om de drankjes te regelenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, goedemorgenm trouwens ik had gisteren megahoofdpijn en was supermoe, dus ik dacht dat ik wel uit zou slapen vandaag, maar nee. helemaal uit mezelf om 8 uur wakker en ik voel me kiplekker!
[ afbeelding ]
wat zou je willen doen dan ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:41 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
halo halo ik ben der weer dus we kunne hehehe.
nou ik zal et je vertele strokie ik zit vandaga achterde rezepsie van me werk nou datis dus echt saaaaaaai dus ik denk ikga effe met de homos prate hehehehequote:
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden, dus dank je dat jij mijn taak vanochtend hebt over genomen om de drankjes te regelen
Tenzij ik 25 blijf aanhoudenquote:
gezien je post historie is het meer tegen dan met homo's pratenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:01 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
nou ik zal et je vertele strokie ik zit vandaga achterde rezepsie van me werk nou datis dus echt saaaaaaai dus ik denk ikga effe met de homos prate hehehehe.
Oil of Olaz doet wonderenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij ik 25 blijf aanhouden
(wat me onrealistisch lijkt, maar goed)
Ja, 1 groot drama!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:41 schreef hierissieweer het volgende:
Vannacht weer een nachtmerrie over maarten :S
Och heden ja!quote:
Maar die punten bereik je toch niet door je kop vol te spuiten met botox?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor, ik heb nog zoveel dingen die ik moet bereiken voor mijn 30ste (best lastig als je nooit tevreden bent met wat je doet.jezelf en altijd maar meer wilt/moet om gelukkig te zijn...)
Maar dan zie ik er tenminste niet zo heel erg gerimpeld uitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar die punten bereik je toch niet door je kop vol te spuiten met botox?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:49 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
.
Het is allen maar drama met HIW en zijn crushesquote:
En ook mooi dat niemand in de gaten heb dat ik het echt in verre overdrijf...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is allen maar drama met HIW en zijn crushes
Bij mij zit het in de genen, want ik smeer niks, en mijn moeder (onlangs 60 geworden) ziet er ook nog uit als 45 of zoquote:
Eey, ik ben 1.83 met 58kg!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik háát mensen met de goede genen.
Met al die merries wordt het hoog tijd om een afspraak te maken met de hengstenboerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:41 schreef hierissieweer het volgende:
Vannacht weer een nachtmerrie over maarten :S
Oh, nou dan haat ik jou nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, ik ben 1.83 met 58kg!
Ik heb -7.5 aan beide ogen.
Mijn halve familie van mama's kant is of geheel doof of gedeeltelijk.
Dat zijn dan weer minder goede genen!
Ben ik bijna 1 jaar dood, waar kan ik dat vierenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:01 schreef Xiance het volgende:
op je 30ste kassiewijle?
hmmz.. nog 3jr...
Ik ben al doodquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:01 schreef Xiance het volgende:
op je 30ste kassiewijle?
hmmz.. nog 3jr...
Je hebt genoeg andere negatieve dingenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben ik bijna 1 jaar dood, waar kan ik dat vieren![]()
Oh nee ik heb ook hele goede genen, nou haat Erik mij
Normaal slaat dat toch 1 generatie overquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij zit het in de genen, want ik smeer niks, en mijn moeder (onlangs 60 geworden) ziet er ook nog uit als 45 of zo
niks d'r van, jij gaat mij niet achterlaten als treurende weduwequote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:01 schreef Xiance het volgende:
op je 30ste kassiewijle?
hmmz.. nog 3jr...
feauteau van het eindresultaat ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:09 schreef Xiance het volgende:
ik ga ondertussen even mn haar verven...
Alleen Erik ???????????????????????quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben ik bijna 1 jaar dood, waar kan ik dat vieren![]()
Oh nee ik heb ook hele goede genen, nou haat Erik mij
Da's geen koninmgslijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:15 schreef Xiance het volgende:
ohhh als de hele koningslijn mij komt halen... dan kan ik wel een feesje geven tot in de late hemel uurtjes!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alleen Erik ???????????????????????![]()
Ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt genoeg andere negatieve dingen![]()
.
Niemand haat mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat leek me inderdaad ook al stug!
quote:
Ik hou er niet zo van, van die overpopulaire slijmjurk, maar deze tekst vind ik mooi van z'n nr:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:32 schreef Xiance het volgende:
Stroek, uhh.. ik zei ook niet dat ik al van plan was.. ik probeerde me alleen te bedenken hoe lang (of kort) 3jr is als je weet dat je nog maar 3jr hebt..
Mee eens. Maar ja, de teksten zijn dan ook niet van hemzelfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Borsato heeft wel vaker mooie teksten, alleen vind ik de kwal die ze zingt niet zo tof.
hij ken wel goed spele die bosato!!! hehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Dan dat ik moet leven met een ander op men huid
Ja want Leontien zit toch duidelijk op z'n huidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:54 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
hij ken wel goed spele die bosato!!! hehe.
ja heheheeeeeeeeequote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want Leontien zit toch duidelijk op z'n huid
Die had ie toch alleen in IJsland aan? Toen ie op z'n Bestemming was?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:57 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
ja heheheeeeeeeee. en op ze koltrui
.
.
hee yvone wat leuk datje der ben man zule we eve neuke tusse je teiten hehehehequote:
waarom begine al zijn leidjes eigelijk met DE???? hehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Die had ie toch alleen in IJsland aan? Toen ie op z'n Bestemming was?
Vind ik wel mooi. Beetje erg janknummerquote:Geef het een beetje tijd
Hou me maar vast
Met al je tranen
Jij hoeft niet altijd
De sterkste te zijn
Wees maar jezelf
Schaam je maar niet
Ik ben nog net zo klein
En geef het een beetje tijd
Alles komt goed
Zoals het zijn moet
Mij raak je heus niet kwijt
Je hoeft niet meteen
Een vlinder te zijn
Geef het een beetje tijd
Welkom in de homo-wereldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:04 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
et ken aan mij lige hoor maar ik vin et een beetje c1000 emotie leidjes.
alemaal van die huisvrouwe dramatiek whehe.
ik dach tdat huisvrowe dramatiek meer was zoals in desperete houswifs met mooie jurke en dat wijf van de magnem ijsies hehehequote:
Deze tekst vind ik wel wat, daarom kan het me niks schelen wie me haatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ja, de teksten zijn dan ook niet van hemzelfDus eigenlijk mag ie daar dan ook al niet de lof voor krijgen.
Er is er nog eentje, van dezelfde cd, die ik keihard kan meezingen:
Knip
Vogelvrij, ik laat me door geen mens de wet voorschrijven
Vogelvrij, ik ben iemand anders, ik ben iemand anders dan jij
Het kan me niet schelen wie me aardig vindt of niet
Het doet me geen donder wat een ander in me ziet
Liever een vrije en een eigenwijze gek
Dan dat ik moet leven met een ander op m'n nek
Ik wil een man zijn met een duidelijk gezicht
En met een uitgesproken mening
Je kan het proberen, maar ik blijf in evenwicht
Ik wil gewoon mezelf zijn
Mocro Borsato?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:08 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
marco
Wat niet wil zeggen dat niemand je haatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Deze tekst vind ik wel wat, daarom kan het me niks schelen wie me haat
whehehe ja percies hij ging tochook zon lied zinge met ali B hehehequote:
je verstand zit niet erg hoog he?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:26 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
whehehe ja percies hij ging tochook zon lied zinge met ali B hehehe
zo van WORCHILD, WORCHIIIIILD hehehehehehe.
is het nu tijd voor een kalmerende opmerking over het feit dat je wellicht even zonder profiel door je leven moet/mag ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:32 schreef Xiance het volgende:
oh sorry ang3l niet mee bekend
Stroek, uhh.. ik zei ook niet dat ik al van plan was.. ik probeerde me alleen te bedenken hoe lang (of kort) 3jr is als je weet dat je nog maar 3jr hebt..
foto? mjah, mischien dat ik vanavond wel een foto maak voor mn profiel
je hebt hartstikke leuk haar, dat ga je toch niet beschilderen ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:45 schreef Xiance het volgende:
en oh ja.. ik had daar dus net gedouched enzo, dus ik ben helemaal naturel, elk commentaar over mijn brakke harses wordt dus ook niet gewaardeertt gaat om mn haar..
De margheritaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:48 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
(/quote]Op donderdag 9 oktober 2008 13:29 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
kent der iemand trouwens nog ene leuk leidje van marc oborsato hehehe.
quote]
ik begin wel.
de dromen zijn bedrog
mooi zo,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:54 schreef Xiance het volgende:
ik ben in een fuck-the-world bui..
zoals je ziet, t gaat al beter met me
ja dieplaat snap ik dus neit hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:52 schreef Stroekie het volgende:
De margherita![]()
maar wel met drijvende olijf
je moet ook eers teen apeltaart op de grond zete maar niet te heet want dan krijg je blare heheheeeeequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:00 schreef Stroekie het volgende:
maar the world fucken, al dat zand aan mijn piem0l, nee dat lijkt me dan weer niks
of se heb te veul magurietaas gesopuh en ging toen vreemdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:03 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
ja dieplaat snap ik dus neit he
et gaat over ruzie enzo maar et heet naar een piza
krege ze rusie bij de italjaan ofzo hehehe.
wat ene hoer nou dan zou ik der leker terugsture naar hans vande tocht ken ze daar leker bortjes gaan omdraaie hehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:17 schreef Stroekie het volgende:
of se heb te veul magurietaas gesopuh en ging toen vreemd
spelsjekken is voor mietjesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:20 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
wat ene hoer nou dan zou ik der leker terugsture naar hans vande tocht ken ze daar leker bortjes gaan omdraaie hehehe. jij ken trouwens egt niet spelle strekie whehe
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |