Dat was toch redelijk duidelijik gemaaktquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh het is weer een kloon, saaiiiiiiiiiiii
Ik ben weer een stukje verder in 't boekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:39 schreef wonderer het volgende:
Wat gaan jullie weer... eh... hard...
Wil ik 't weten?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:54 schreef Tomasso het volgende:
Man, wat heb ik een ranzige lunch gehad
Vind je het nog steeds leuk?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben weer een stukje verder in 't boek
Een chicken-mayo sandwich, men, die was echt niet te vretenquote:
Jaquote:
Ach,zo doe je er langer over, da's ook handig. Hoef je minder lang te wachten op deel 2quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik ben nog niet zo heel ver, gezien mijn agenda. Het beste lees ik in de trein, als ik alleen ben. En da's al weer ff niet voorgekomen.
geen boboti ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:54 schreef Tomasso het volgende:
Man, wat heb ik een ranzige lunch gehad
Jullie hebben te veel gekwebbelt afgelopen zaterdag ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik ben nog niet zo heel ver, gezien mijn agenda. Het beste lees ik in de trein, als ik alleen ben. En da's al weer ff niet voorgekomen.
Ja die mensen lieten me maar niet met rust!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jullie hebben te veel gekwebbelt afgelopen zaterdag ?
Kan ik hier ook ergens een troefkaart kwijtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach,zo doe je er langer over, da's ook handig. Hoef je minder lang te wachten op deel 2
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben weer een stukje verder in 't boek
Kon je de stilte coupe niet vinden ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die mensen lieten me maar niet met rust!
Nee gelukkig niet!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Inclusief een bouwvakkersdecolleté
Je bedoelt dezequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet!
(hej er was toch ook een kotsende smilie?)
Helaas nietquote:
Weet je wie er vanavond op de gastenlijst van Milow staat!!!!!!! Graaaaatis en voor niks!!!quote:
Henk & Willeke Teunessen uit Helmond!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie er vanavond op de gastenlijst van Milow staat!!!!!!! Graaaaatis en voor niks!!!
Jaaahquote:
Biiiiijna goed! Hun lieve neefje Ang3lquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
Henk & Willeke Teunessen uit Helmond!
Je hebt de woorden afzonderlijk van elkaar wel goed geschreven in ieder gevalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef MisterO het volgende:
He jongens, is dit goed geschreven Nederlands woord?![]()
productcategorieconcurrentieniveau
Volgens mij is dit wel juist. zo aan elkaar geschreven... het is iig productcategorieconcurrentie volgens mijn boek.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt de woorden afzonderlijk van elkaar wel goed geschreven in ieder geval
cool...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Biiiiijna goed! Hun lieve neefje Ang3l(die er trouwens wel met 2 Helmonders heengaat ja)
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Biiiiijna goed! Hun lieve neefje Ang3l(die er trouwens wel met 2 Helmonders heengaat ja)
Ik zal ze allemaal zoenen voor je!quote:
Als je de volgende keer weer gaat boodschappen doen in Woolworth moet je eens op zoek naar produkten van SO GO/So Gourmetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Helaas niet
Gister wel heerlijk gekookt
Wat een zot lang woordquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel juist. zo aan elkaar geschreven... het is iig productcategorieconcurrentie volgens mijn boek.
Die rechts met die hele lange pijpen is wel heel lelijkquote:
halo mrbrightsint ik was der gitere inderdaa dniet ging je toen in et heteroe topic potse whehehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:17 schreef MrBrightside het volgende:
halo halo goeiemogge ja gistere dus ff niet maar toen was je er niet hehehehehe
*ril*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:49 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
en wat cool datik in de topci titel sta maar ik bengeen homo hoor hehe. ik nuek graag vrouwe inhun nate scheur hehe
. zoals pires hilton hehehe
.
Die superman is heel erg inquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die rechts met die hele lange pijpen is wel heel lelijk
Kheb pas weer een nieuwe superman gekocht. Heel mini mini mini met een grote S op m'n... uh... oor
Volgens mij vind je 't wel geil om 't met manne te doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:49 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
en wat cool datik in de topci titel sta maar ik bengeen homo hoor hehe. ik nuek graag vrouwe inhun nate scheur hehe
. zoals pires hilton hehehe
.
Hmmz, wij gaan meestal naar de Checkers, want dichtbij. De Pick'n'Pay zit nog dichterbij, maar die heeft echt niet goed vlees.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je de volgende keer weer gaat boodschappen doen in Woolworth moet je eens op zoek naar produkten van SO GO/So Gourmet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijke chilisaus lemonjuice zonnebloem olie en allemaal andere heerlijke dingen
nou ik houwel van lange pijjpen hehehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:53 schreef Cazman het volgende:
Volgens mij vind je 't wel geil om 't met manne te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |